.

ponedjeljak, 16. studenoga 2015.

.














Neke nas lijepe priče, reportaže odvedu i u druge kvartove našeg lijepog grada Zagreba. 

Viki Glovacki: Zadnji fijaker
Zbudi se, daj i zemi vojke, 
gleč tam znad Griča istu lunu,
bumo se zibali kak v čunu nas dva, 
o Zagrebu buš mi pripovedal...

Nas dva smo zbilam vidli vsega, zato i opet sem tu, 
popevali si bumo tiho te slatke popevke stare...

Bumo se, znaš, vozili kak negda, 
čez vse signale i čez vse pute.
Fučkam ja na te table žute 
i vse na vuglu kud stoput smo prešli...

Sunce nek zbudi dragi Zagreb 
i otpre svetlu vsaka vrata! 
Fabrike, ljudi, ptice i grad, 
najemput vse bu kak od zlata...

Videl buš, još je lepi Zagreb, 
kak na paradi v plave bluze, 
dobri naš veter z Medveščaka 
za nas popuhnul bu i zbrisal suze...

Daj pelaj, moj prijatel stari, 
pelaj za zajni put, 
čist plahko, čez celi naš grad.

I opet nočas, kak i vsake noči, 
polahko se buju gasile kavane 
i zadnji vlak kroz stanicu bu prošel, 
a njemu niko, niko ne bu došel, 
iz navike on bu čekal da svane...
Viš, ja sem ti, eto, došel v goste, 
kad mi se nekak ne da bit v hiži. 
Taksiji hitri naj oprostiju mi to, 
al meni ti si vsejeno nekak bliži...