.

nedjelja, 18. veljače 2018.

Pričam priču o priči

JakuševecOduvijek je postojala potreba za pričama. Priče su našle put do svoje publike najprije kroz usmeno stvaralaštvo i prepričavanje. Pojavom pisma priče su ostale trajno zabilježene baš onako kako i zaslužuju.

Gospodina Zvonka Budak, urednika  portala Rotor upoznala sam prije godinu dana. Kako on prati mnoga društvena zbivanja Novog Zagreba, tako je pratio rad Udruge žena Jakuševec u kojoj sam predsjednica. Već smo ranije surađivali na jednom projektu i  na jednoj radnoj kavi ispričala sam mu o svojem hobiju kako uređujem stranicu - Knjigom do zabave . Zvonko je pročitao moje osvrte knjiga koji su mu se svidjeli i  ponudio mi je da pišem kolumnu o knjigama da napokon i ljubitelji knjiga dođu na svoje. Meni se ideja svidjela.

Cilj ove kolumne bio bi prenijeti svoju veliku ljubav na čitatelje ili privući još kojeg čitatelja. Otkriti tajanstveni svijet knjiga. Ispričati napisane priče kroz svoju emociju i svoje doživljaje. Osvijestiti ljepotu spoznaja. Povesti na daleka putovanja umom i duhom u kojima ćemo zajedno otkrivati svim svojim osjetilima nove svjetove, širiti vidike, bezbrižno se smijati, radovati se, zaplakati, osloboditi se svakodnevnice i ulaziti u svijet kreiranja priča.

Pokušat ću iznijeti svoju priču o pričama. To će biti jedan novi pogled na literaturu. Neću pisati o pomodnim knjigama kako bi se svidjela čitateljima, već ću iznijeti emociju o mnogim pričama koje jedva čekaju da nađu svoje čitatelje. Smatram da postoji interes za tim i da su ljudi u ovom užurbanom svijetu informacija željni odmaka od svakodnevnice i teških vijesti.

Profesorica sam hrvatskog i poljskog jezika i književnosti. Radim u osnovnoj školi već deset godina i  svakodnevno prenosim svoju ljubav i predanost djeci bez koje ne bi imalo ništa smisla. Volim podučavati, a volim i učiti od svojih učenika.

Uživam u svojim hobijima. Pišem i objavljujem jezične savjete, puno čitam i pišem   osvrte knjiga koje me dotaknu. Knjige mene odabiru. To je klik koji nam se dogodi pri prvom susretu. Prizivaju me i mole da ih uzmem i pročitam. Da oživim njihov svijet. Postoje mnoge priče koje se kriju, a ja ću pokušati iznijeti svoju priču o njima.









Nema komentara:

Objavi komentar