.

ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

Prekrasan koncer, koji je snagom probudio mnoge emocije

Brezovica - jučer (6. prosinca 2015. godine) je navečer u prostorijama Društvenog doma Brezovica, u velikoj dvorani, sa početkom u 18,00 sati održan - 5. samostalni tamburaški koncert - tamburaškog orkestra KUD-a " Sveta Ana" iz Odranskog Obrža.

U velikoj dvorani Društvenog doma Brezovica mnogi su sinoć ostali ugodno iznenađeni, simpatičnim ali i orginalnim nesvakidašnjim repertoaram i izvedbama različiih glazbenih kompozicija od kojih neke nismo do sada čuli ali ni očekivali čuti u ovakvoj odličnoj izvedbi  (obradi) tamburaškog orkestra KUD-a Sv. Ana, pod vodstvom g. Nikole Tuškana.

  

KUD Sv. Ana, Odranski Obrež
KUD Sv.Ana, Odranski Obrež je osnovan 2002. godine u istoimenom naselju, gradske četvrti Brezovica u svrhu očuvanja kulturnog nasljeđa i tradicije svojeg kraja, ali i čitave Domovine. Od osnutka Društvo njeguje izvornost koja se očituje u pjesmi, plesu ali i očuvanju narodnih nošnji i običaja.

Početkom 2011. godine voditeljom tamburaškog satava postaje g. Nikola Tuškan koji je za kratko vrijeme uspio promjeniti  način muziciranja, upotpuniti zastupljenost svih instrumenata i pod njegovim vodstvom tamburaški sastav prerasta u Tamburaški orkestar, te sinoćnjim koncertnim programom predstavlja svoje peto samostalno orkestralno tamburaško muziciranje.

TO Viteškog društva Svetog križa
 "Črni Tomaši" , Lobor
Na sinoćnjem koncertu gostovali su i gosti TO Viteškog društva Svetog križa "Črni Tomaši" iz Lobora. Sekcija TO osnovana je  2010. godine, a ime je dobiveno po vitezu Crnom Tomi Loborskom iz romana "Plemeniti put" - Marije Jurić Zagorke. Krunom svih djelovanja smatraju samostalne Uskršnje koncerte "Vuzem h Loboru" u crkvi Svete Ane koje održavaju od 2012. godine do danas, a čiji gosti su na Uskrs ove godine bili i  naši članovi tamburaškog orkestra i time pokrenuli ovu kulturnu suradnju između dva orkestra i  nadamo se dvije "fare" Sv. Ane.



Sasvim smo sigurni kako se još uvijek i danas prepričava sinoćnji snažan doživljaj tamburaškog orkestra, kojega je često pratila publika plješčući u ritmu zavodljivih melodija. Zasigurno su mnogi požalili što sinoć nisi odvojili dio svog vremena, kako bi se počastili i  uživali u zaista profesionalnom, muzički zrelom i tehnički dovedenom do vrhunca nastupu dvaju orkestara koji su svojom nepobitnim talentom i umijećem, nesebično davali sebe i glazbu publici.

Naravno, nitko od nas publike nije , pa da je i htio ostao ravnodušan. Nakon svake melodije, slijedio je gromoglasan pljesak, nabit prekrasnim emocijama odsviranih melodija. 

Tamburaški orkestar čine : Ivan Kapičak - prim 1. violina, Ema Malković - prim. 2, Matija Juriško - basprim 2, Luka Jurić - basprim 2, Stjepan Pucević - basprim 2, Antonio Bugin - basprim 3, Domagoj Celiček - basprim 3, Tomislav Hrošć - kontra, Nikola Kocijan- bas. Voditelj tamburaškog orkestra Nikola Tuškan
Nakon koncerta, zamolili smo za riječ uzvanike, goste, sudionike...





g. Vladimir iviček, predsjednik Gradske četvrti
Brezovica
Želim čestitati KUD-u Sveta Ana, a posebno tamburaškom ansamblu i njihovim gostima TO Viteško društvo Svetog križa "Črni Tomaši" , Lobor u ime svih mještana naše Gradske  četvrti Brezovica.


Naime,  već tradicionalno pet godina za redom, ovaj tamburaški ansambl, nas časti svojim  tradicionalnim koncertom za dan Sv. Nikole.

Ovom prilikom, zahvaljujem njima, tamburaškom orkestru ali i njihovim, odnosno našim gostima u ime svih mještana ove naše Gradske četvrti Brezovica. Izuzetno su nas iznenadili raznolikošću  repertoara ali i samom kvalitetom izvedbe, baš kao i dragi nam gosti iz Lobora.

Također , želim iskoristiti priliku te najaviti tradicionalni Božićni koncert, koji će se održati u prostoru OŠ Brezovica, gdje sudjeluju svi KUD ovi, naše Gradske četvrti. Eto, pozvani ste svi, vidimo se na Božićnom koncertu, a tamburaškom ansamblu i gostima, još jedanput zahvaljujem od sveg srca.



g Željko Fiolić, predsjednik Gradske četvrti
Novi Zagreb / zapad i g. Nikola Tuškan, voditelj
tamburaškog ansambla
 Zaista se zahvaljujem na pozivu da prisustvujem današnjem koncertu tamburaškog orkestra KUD-a Sv. Ana iz Odranskog Obreža. Moji dojmovi su izvanredni. Uz naše tamburaše tu su bili i gosti, dečki iz Lobora i zapravo osjetio se onaj domaći "štih". Osjetila se tamburica, naš instrument, ja bih rekao instrument i Zagorja i Turopolja. Zaista moram priznati i u Gradskoj četvrti Brezovica i u Gradskoj četvrti Novi Zagreb i zapad i istok djeluje puno kvalitetnih KUD-ova i tamburaških skupina, međutim, nije dovoljno da ih samo hvalimo, mi im moramo i pomoći na neki način. Jednostavno smatram da nama treba i jedna materijalna pomoć da bi bili još kvalitetniji i još bolji.

Ovo što sam danas čuo, od dečki iz Odranskog Obreža je izvanredno. Isto tako sam ponosan što ovu mladu grupu vodi g. Nikola Tuškan izuzetan glazbenik. To je čovjek koji živi u Blatu, Gradska četvrt Novi Zagreb / zapad a djeluje u Gradskoj četvrti Brezovica. Svaka im čast, uz njih smo i samo neka tako nastave.


g. Nikola Tuškan, voditelj
tamburaškog ansambla KUD-a Sv. Ana

Večerašnji koncert KUD-a Sv. Ana zajedno sa svojim gostima, Tamburaškim orkestrom "Črni Tomaši" iz Lobora, je naš peti po redu koncert koji tamburaški orkestar održava samostalno, kao sekcija KUD-a Sv. Ana. 

Izvodili smo program, od sat vremena, samostalno, različite obrade poznatih zabavnih pjesama, latinoameričkih, folklornih motiva... Ove godine se navršava pet godina, od kada ja vodim tamburašku sekciju. Želio bih primijetiti kako se za ovo vrijeme zaista dosta toga pokrenulo i napravilo. Izgleda da vrijedi ona stara : nove snage, novi rezultati.



gđa.. Ankica Prašir, predsjednica
KUD Sv. Ana
Naše kulturno umjetničko društvo broji oko šezdesetak članova, u kojima djeluje više sekcija. Imamo tamburašku sekciju, koju ste večeras vidjeli i čuli. Imamo malu dječju plesnu sekciju,zatim odraslu plesnu sekciju i sekciju vezilja. Radimo tjedno dva puta po dva sata. Radimo zaista puno, kao što ste vidjeli.

Naši tamburaši su u zadnjih pet godina započeli raditi svoje samostalne koncerte, što isto čine  i djeca do trinaest godina i isto tako rade odrasli. Također imamo jednu pjevački grupu, žensku vokalnu skupinu Ane. Isto koje rade svoj godišnji koncert. Znači, imamo dječji koncert. Imamo koncert velikih plesača. Imamo žensku vokalnu skupinu Ane i tamburaški orkestar I svi radimo posebno i svatko svoj koncert. I onda radimo svi zajedno, zajednički koncert, koji se održava u listopadu. Pozivamo goste sa strane, imamo velikih događanja tokom godine.





g. Damir mumlek, voditelj tamburaškog orkestra
"Črni Tomaš", Lobor
 Htio bih iskoristiti priliku i zahvaliti dečkima  iz tamburaškog orkestra KUD-a Sv. Ana, na pozivu na gostovanje. Iskreno se nadam, kako će sa naša suradnja održati, kako je rekao kolega Nikola, da ovo naše druženje pređe u tradiciju. Sam orkestar je zaista odličan, dečki su super , mladi , lijepi. lijepo znaju svirati, imaju široki repertoar. Svaka čast, čestitam im!

Neka samo tako nastave, i mi se radujemo budućoj suradnji!





gđa. Ankica Malkoč, baka od  Eme iz
tamburaškog ansambla
Ja sam laik za tamburu, ali volim čuti lijepu glazbu. Koncert je bio prekrasan i ja sam bila glavna u pljeskanju.

Jako sam ponosna na svoju unuku. Ona je malo sramežljiva pa se možda malo ne ističe. Volim ovo, kaj su malo na moderno, sa tim bubnjevima, pa je onako malo življe i nije baš klasika!

Gosti su također bili prekrasni isto! No, što bih vam drugo rekla, nego kako sam baš ponosna na tu mladost. Prekrasno!





gđa.  Marina Pucarić, bivša predsjednica
KUD-a Sv. Ana
Kao bivša predsjednica, rekla bih  kako mi je srce večeras puno jer su dečki bili fantastični. Naime vidi se da napreduju. tu tradiciju koncerata smo započeli u vrijeme dok sam ja bila predsjednica, prvi i drugi koncert je bio pod mojim patronatom i nastavili su se dalje. Jako dobro napreduju imaju jako dobrog voditelja. Dečki su disciplinirani i vole to. Zaljubljenici u tamburu, što ste večeras imali priliku i vidjeti i čuti, da je to baš učinjeno sa ljubavlju, sa voljom. Ali i gosti su isto tako bili jednako dobri. Evo i njima isto javno čestitke za izvrstan nastup, kao i našim dečkima.

Ja sam večeras bila u ulozi izaslanice gradonačelnika Milana Bandića, koji isto tako daje podršku ovakvim događanjima. Vjerovatno i sami pratite i znate kako on jako dobro podržava i tamburaše i folkoraše i da drži jako puno dao naše kulturne baštine svih, kompletne Hrvatske. Tako da imamo i njegovu podršku za sve ovo i poslao je večeras dečkima pozdrave i čestitke za ovaj koncert. Ja ću njemu prenijeti kompletne utiske.

Za kraj, zahvaljujem vama, odnosno vašem portalu što pratite ovakva događanja  isto tako dajete medijski  pristup ovakvim događanjima.





gđica. Renata

 Koncert me oduševio, stvarno je bio fenomenalan. I ja bih stvarno još toga! Tu je bilo uloženo jako puno truda i stvarno su svi fenomenalni. 

Spektakularno!

Naravno to se odnosi i na predivne goste!

Eto, oni se međusobno posjećuju. Super, super.

I svakom bih preporučila da svakako posjete koncert!





dična. Eva Malkoč, član tamburaškog
orkestra KUD-a Sv. Ana

Član sam tamburaškog orkestra pet godina. Večerašnji koncert mi se jako sviđa. Iznimno sam zahvalan ali ponosna što sam u ovim mojim godina bila dio svega ovoga, tako lijepoga, prekrasne glazbe.

Ispočetka sam imala malu tremu, no ubrzo je jednostavno nestala i tada je nastupila ljepota glazbe, ljepota stvaranja. 

Htjela bih također reći ako su mi se gosti  i njihova glazba dopala.

Zahvaljujem im na dolasku na ovako lijepu glazbenu večer!





g. Filip Poturić,član tamburaškog
orkestra KUD-a Sv. Ana
- koliko si dugo član KUD-a Sv. Ana?

- Član sam KUD-a Sv. Ana, nšto manje od četiri mjeseca

- Tek si počeo?

- Da, tek sam počeo.

- Kakav je bio doživljaj biti sudionikom ovog prekrasnog koncerta?

- Doživljaj je super! Bilo je prekrasno. Jedva čekam slijedeći ovakav koncert. Htio bih reći kako su i gosti bili odlični I ambijent ali i publika je također bila super!





gđa. Dubravka Magdić
Moram priznati kako sam se iznenadila u biti koliko tamburice mogu "svašta"!  "svašta" mogu sa nekim  izvedbama, skladbama i Lambada me oduševila. Stvarno je bio zanimljiv  i prvi puta sam prisustvovala takvom prekrasnom koncertu, gdje su same tamburice. 

Stvarno, stvarno je odlično.

No isto tako i gosti su zanimljivi, posebno maestro, koji je na kraju pokazao, što može saksofonom u melodiji i orkestru tamburica. baš je zanimljivo doživjeti koliko je tamburica svemoguća. Čini se kao "skrojena" za bilo koju vrstu glazbe.

Naravno, kako sa nestrpljenjem čekam slijedeći koncert, da bih opet mogla uživati u prekrasnoj obradi razni poznatih melodija različitih žanrova. Uh, baš me je ugodno obradovalo i kvalitetno iznenadilo. Zahvaljujem orkestrima  i ravnateljima obaju orkestara.  sad na kraju vidim, kako članovima orkestara nikada nije dosta, veselja, muzike i tamburice!




g. Željko
 Prvi puta sam na ovom koncertu, jako mi je bilo zabavno. tamburice su stvarno dobar instrument.

- Da ti nisi slučajno dobio volju kako bi i ti  svirao isto tamburicu?

- Pa, svirati ću gitaru.

- Jesi možda član KUD-a ?

- Ne.

-Nisi član nijednog društva?

- Nisam, ali mi s dopao ovaj koncert i mislim kako ću započeti učiti svirati gitaru

- Što bi još za kraj rekao ?

- Ništa, osim da su  dečki u ansamblu doista uložili svoj trud, i da sam dosta pljeskao.








"Kliknite" na fotografije, kako bi ih povećali!




















Nema komentara:

Objavi komentar