.

ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

Javni natječaj za nastup na Festival poezije Lučko

Zapruđe -  Prije nešto više od tjedan dana po prvi puta su se sastali članovi žirija Festivala poezije Lučko ( Biserka Petrović, Ljubica Koren - Željkova i Jozefina Lada).

Bio je to ugodan susret ispunjen ljubavlju prema poeziji i željom da se na ovaj način, trgne novozagrebačka ali i šira pjesnička duša iz određene letargije. 

Kako smo mogli čuti u zaista zanimljivom i kreativnom razgovoru organizacijom ovog Festivala poezije Lučko, pokušalo bi se okupiti što više pisaca poezije voljnih i aktivno sudjelovati u promicanju pjesništva, kako po novozagrebačkim školama, knjižnicama ali i prostorima lokalne samouprave.

Kao što već zasigurno znate, Festival poezije Lučko, će se održati u petak i subotu 27 i 28. listopada 2017. godine u 18,00 sati u društvenom prostoru naselja Lučko. Biti će to dvodnevna manifestacija koja će prvog dana ( petak 27. listopada 2017. godine) okupiti uz pjesnike amatere i mnoga poznata imena na samo iz Novog Zagreba, već i daleko šire. Drugog dana (subota 28. listopada 2017. godine) održati će se internacionalni program na kojem će svoje pjesme prestaviti gosti iz  Češke, Austrije, Makedonije, Crne Gore, Srbije, Afrike itd... 

Uz festival poezije, održati će se i prigodna izložba nekoliko likovnih umjetnika, a sam festival će pratiti i renomiranih novozagrebačkih glazbenika na gitari.

Ovaj festival svakako pruža mnogim pjesnicima amaterima, izuzetnu priliku kako bi se afirmirali u svekolikoj novozagrebačkoj ali i široj kulturnoj javnosti.



Javni natječaj za nastup na Festival poezije Lučko


Festival poezije Lučko / Internacional raspisuje natječaj za najljepšu pjesmu Novog Zagreba. Rok za slanje radova je 15. RUJNA 2017. 


Propozicije natječaja:



1. Prijaviti se možete se do sada objavljenom ali i  neobjavljenom pjesmom, koja može biti pisana i nariječima Republike Hrvatske



2. Svaki autor može poslati 3 (tri)  pjesme.



3. Autor može izvoditi pjesmu sam ili netko umjesto njega (ukoliko ne izvodi svoju pjesmu sam, dužan je osigurati osobu, koje će to učiniti umjesto njega).



4. Autor može uz svoj nastup, angažirati i jednog glazbenika kao pratnju (gitara, sintesajzer, itd...)

6. Pjesma ne smije biti duža od 25 pisanih redova (stihova), uključujući razmake između kitica (strofa), ako ih ima.

5. Pjesme se dostavljajaju poštom u koverti u tri (3) primjerka u računalnom prijepisu, sa podacima: naslov pjesma, ime i prezime autora, adresa, broj telefona i e-mail adresa na koju vam se možemo javiti, te da li će imati muzičku pratnju ili ne.Također trebate navesti, tko izvodi pjesmu, vi ili netko drugi.

7. Pjesme se dostavljaju u tri (3) primjerka u računalnom prijepisu, a svaki ih autor označuje svojom (istom) šifrom.

8. Svi izviđači pjesama moraju svoju nazočnost potvrditi, sat vremena prije samog početka Festivala poezije Lučko, u suprotnom biti ćete lišeni mogućnosti nastupa i natjecanja.

9. Izbor , najljepše pjesme Novog Zagreba, će odrediti žiri Festivala poezije Lučko, sat vremena po završetku izvođenja pjesama.

10. Sva pjesme izvedene na Festivalu poezije Lučko, biti će objavljene u zajedničkom Zborniku Festivala.

11. Slavodobitnik festivala po mišljenju Stručnog žirija dobiva statuu Festivala poezije Lučko u trajno vlasništvo.

12. Stručni žiri , također ima mogućnost dodjele statue Festivala poezije Lučko, nekome od sudionika za životno djelo.

13. Radovi se šalju do: 15. rujna. 2017. na adresu:




Na kraju ovog  zanimljivog susreta zamolili smo sudionike da nam kažu svoje dojmove.



Ljubica Koren - Željkoiva, autorica
dvije knjige proze i dvije zbirke pjesama
- Prije svega, htjela bih zahvaliti organizatorima ovog Festivala poezije Lučko, portalu Rotor i Podružnici umirovljenika Lučko, na čelu sa Biserkom Petrović, što su baš mene uvrstili u prvi sastav žirija.

Moram priznati kako ne znam čime sam to zaslužila baš ja, no kada je već tako moram priznati kako mi to pruža veliko zadovoljstvo ali i izazov, prosuditi tko je najbolji na toj večeri od mojih kolega pjesnika.

Mišljenja sam kako je ovo odličan i mudar potez organizatora, kako bi se ohrabrila i osnažila jedna od najkrhkijih a opet tako snažnih  grana kulture. Kako doznajem, već sada se u kuloarima priča, kako je interes veliki i kako je već do sada želju o svom nastupu iskazalo onako usmeno, nešto više od desetak pjesnika.

Sve ovo mi se baš dopada, i moram priznati kako me iskreno radosti.

No jedino mi je žao, što zbog svojih godina, neću biti u mogućnosti, u budućnosti - pjesnički posjećivati baš sve nastupe po školama, knjižnicama, naseljima...



Jozefina Lada, autorica
pet zbirki poezije
- Zaista je predivno da se ovakvo nešto organizira u ovo surovo vrijem materijalizma i vremena kada se sve više otuđujemo. Sigurna sam kako nam baš sada poezija ima mnogo toga reći, poručiti ....utješiti.

Kada sam čula kako nekolicina entuzijasta pokreće Festival poezije, i to Festival poezije Lučko, odmah sam se poželjela pridružiti kako bi svim svojim mogućnostima, iskustvom, radovima pripomogla u uspješnoj realizaciji.

I baš kada sam se pomislila javiti, kontaktirati organizatore, staviti se na raspolaganje - oni su kontaktirali mene. Moram priznati, kako me to isprva ugodno iznenadilo, a evo i sada ispunjava radošću i odrđenim ponosom , što ću biti  dio ove prekrasne pjesničke priče, te što ću  biti u prilici upoznati nove pjesnike, razmjeniti iskustva sa "starim".

Željela bih iskoristiti priliku i pozvati sve one koje ljubomorno čuvaju (sakrivene daleko od očiju javnosti svoje) pjesme (bilo skoro napisane ili one još iz mladenačkih dana) da skupe hrabrosti i da nam se pridruže, kako bi bili u prilici uz sve ostale - tu večer,  Festivala poezije Lučko, uživati i u njihovim djelima. 

Ne budite previše - samokritični!

Dodala bih,  kako čujem iz pjesničkih krugova, da već sada postoji veliki interes pjesnika za sudjelovanje na ovom prije svega ugodnom druženju, upoznavanju, pa onda i na izvođenju svojih djela uz podršku ostalih svih ostalih "kolega" pjesnika.

Za kraj bih zahvalila organizatorima na pozivu da budem jedna od članova žirija Festivala poezije Lučko. Za mene je to veliki izazov ali i velika odgovornost, no kao što mi pjesnici živimo i promatramo ovaj svije iz srca, tako ću i iz srca i sa srcem pošteno i odgovorno uraditi što se od mene očekuje.