.

petak, 26. kolovoza 2016.

Duša ozdravi kad je s djecom.

Novi Zagreb - Moje ime je Nataša Šunić. Po struci sam logoped. Rođena u Zagrebu, jednog četvrtka prijepodne davne ili ne tako davne 1977. godine.

Prilikom završetka IV Gimnazije u Zagrebu, upisala sam tadašnji Fakultat za defektologiju u Kušlanovoj ulici, no sadašnji Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet.

Kako to već ide, diplomirala sam, magistrirala, odradila staž te otvorila u rujnu 2000. godine svoju privatnu logopedsku ordinaciju “LOGOPED”. Stručni sam suradnik u mnogim vrtićima i školama na području Zagreba i ujedno surađujem s mnogim liječnicima (pedijatrima, otorinolarignolozima, neurolozima).

Vezano uz svoju struku pojavljujem se u elektronskim medijima; TV(Otvorena televizija, HRT 2, Z1) i radio (Narodni radio, HRT, RVG), te sam također stručni suradnik u obiteljskim i zdrvastvenim tiskanim medijima ("Moje dijete", "Mamino sunce", "Doktor", "Vaše zdravlje", "Vita", "Zdravi život", "Adiva", "Dietpharm", "Mama i beba", "Večernji list", "24 sata"...).

Savjetnik i stručni suradnik sam na mnogim portalima (roditelji.hr, sretno dijete.net, moje dijete.com, psihoportal.com, ordinacija.hr, insideout.hr).

Kako sam uvijek “težila” pomicanju granica, tako sam se “uhvatila” pisanja vježbenica za djecu. Jedan sam od autora vježbenice "Kad slova ne slušaju" i "Slikom do priče" u izdanju Mozaik knjige, te "Mali čarobnjaci postaju đaci" i "Mali čarobnjaci uče pravilno izgovarati glasove" u izdanju Turističke naklade. Tu se "zalomio" i jedan prijevod stručne knjige autora Geoffa Brookesa  "Dispraksija" u izdanju Medicinske naklade.


Tokom svog rada u ordinaciji, te pisanja vježbenica za djecu (jer smo u velikoj potrebi za materijalom), proširila sam granice i na organizaciju stručnih simpozija za  logopede, rehabilitatore, psihologe, liječnike sa međunarodnim sudjelovanjem ("ABA program-cjeloviti pristup razvoju komunikacije i govora").

Što se tiče mog direktnog rada u ordinaciji, te terapija istih, problematika kod djece je šarolika...kreće....:)

- dislalija, disleksija, disgrafija, diskalkulija, spec.poteškoće u učenju, razvojni pervazivni poremećaji ( autistični spektar, Asperger, Rett sindrom..), MR, Down sindrom, CP, nefluentnosi u govoru, poremećaj ritma i tempa govora (mucanje i brzopletost), kašnjenja u  jeziku i govoru ( ekspresivni i receptivni segment ), kognitivno jezično kašnjenje, apraksija/dispraksija, poteškoće u auditivnom i vizualnom procesuiranju, disfonija, te afazija kod CVI i tumora na mozgu (kod odraslih).

Hvala vam što ste me “pročitali”....toliko o meni :)



Mr. sc. Nataša Šunić, prof. logoped 
LOGOPED 
Terapija glasa i govora 
Belostenčeva 3, Zagreb 
Mob. 091 321 9777 
E mail: logoped9@gmail.com 



Nema komentara:

Objavi komentar