.

utorak, 6. prosinca 2016.

Zadovoljan i sretan, želiš li biti sada ili kada

Novi Zagreb - Prošli tjedan sam bila na jednom zahtjevnijem pregledu. Radi se pod anestezijom , pa uz pacijente se nalaze pratnje. One su najčešće u vidu supružnika. Koliko god sam od kamena, kada to gledam, ipak sam na trenutak pokleknula. Pomislila sam kako su uz svakog njihovi supružnici,a ja sam sama. Odmah me je oblio val tuge. No shvatila sam da se to probudila samo moja podsvijest u kojoj postoji program braka kojeg sam sama stvorila jer sam u njemu bila.  

Prepoznala sam tu priču koja je vezana za naš ego koji vidi samo ono čega nema u materijalnom ili nematerijalnom obliku.

Ubrzo sam se upitala - OK, a što onda imam? -

Sjetila sam se dobre prijateljice koja mi je omogućila da taj pregled napravim napravim na vrijeme. Pri dolasku mi je rekla da ne mogu biti sama kad se probudim i da će ona biti uz mene.

- Pa, to je prekrasno! - Na što se ja uopće žalim! - pričam sama sa sobom.

Ona se sama ponudila, u čemu je još veća vrijednost koju trebam cijeniti. Program moje podsvijesti je sljedeći.  Kadgod bih upitala za bilo kakvu pomoć , dok sam bila u braku, bila bih odbijena, kako bih na kraju zaključila da je bolje da nisam pitala.

Ovakve programe treba samo osvijestiti, ali ne ih i slijediti.

Tako sam sve trebala, ubrzo, naučiti ostvarivati sama.  Ne mogu reći da i dalje ne pitam za pomoć i savjete, ali mogu ne očajnički ovisiti o njima. S obzirom da je tako, više ne  zamjeram ako netko odbije nešto učiniti što mi je momentalno potrebno.

To se zove osvješćivanje programa  naše podsvijesti koje možemo ili u potpunosti mijenjati ili ih modificirati.

Mogućnosti naših promjena uvijek ima bezbroj, ne ovisimo valjda o jednoj.
Promjena nije vezana za jedan trenutak našeg života nego raste iz trenutka u trenutak.

Kad primijetite da nešto nemate kao ja,samo se zapitajte ,a što onda imam.

Ako smatramo da nemamo dovoljno novaca nećemo odgovoriti, da , ali sam zdrava i imam zdravu djecu, te staviti sve pod tepih. Naš odgovor treba biti onda vezan za ono što smatramo da nemamo, a to je u ovom slučaju novac. Odgovor može biti sljedeći. Uspjela sam ovaj mjesec platiti neki od računa koji odgađam, znači imam novaca.

Tek tada, ili ćete posramiti sebe ili ćete se početi cijeniti kao i svaki uspjeh kojeg ste sami napravili.

Ne umanjujte ga, pritom.

Nekome je veliko umijeće tolerirati manje propuste svoga šefa dok ne dođe do onih većih.  Korak po korak.

Malim uspjesima stvaramo velike uspjehe. Ne uzimajte ih zdravo za gotovo.
Koji su vaši uspjesi? Cijenite li ih i cijenite li ih dovoljno?

Jeste li zadovoljni i je li cijenite ono što ste sami već do sada stvorili?

Ovi pokazatelji će vam pomoći da vizualno odredite gdje ste sada ,a  gdje želite biti.


Aleksandra Ivanac / life and bussunes coach / konzultant / edukator ... www.coachingflow.com


 od srca za vas...biraj svoj poklon:

  •  1 besplatna radionica i 2 coaching termina.... dobivaju prve 2 osobe koje se jave na mail
  • 2 besplatna coaching termina........ dobivaju  sljedeći  5 osoba koje se jave na mail
  • 1 besplatna radionica po izboru..... dobiva narednih 5 osoba koje se jave na maii za radionice (vidi na   www.coachingflow.com   prijavi  se ) info@coachingflow.com
  • Sretno u novoj 2017. godini...........Vaš Coaching Flow

Nema komentara:

Objavi komentar