.

četvrtak, 24. studenoga 2016.

Vrijeme darivanja

Novi ZagrebDragi moji!

Uz nadolazeće blagdane stiglo nam i vrijeme darivanja dragih ljudi. Kako ste vi meni poklonili pažnju i odvojili svoje vrijeme čitajući moje kolumne, tako sam i ja odlučila pokloniti nešto vama.

Do kraja ovog mjeseca i cijeli prosinac odlučila sam da svaki četvrtak poklonim jednom čitatelju prijedlog za uređenje jednog  prostora po izboru. Na vama je da odlučite koju prostoriju želite promijeniti, osvježiti novim idejama, napraviti make over...može to biti boravak, ili spavaća soba, ured , dječja soba...vama na izbor.

Na uredništvo portala pošaljite fotografije postojećeg interijera, sačinite tlocrt te prostorije i ukratko napišite svoje želje (boje koje preferirate, stil uređenja, da li želite samo razmještaj, ili ste se odlučili za kupnju novog namještaja, prenamjene prostora i slično...).

Svoje fotografije, tlocrte i želje možete slati već od danas. Uredništvo će svaki tjedan odabrati jednog od vas kome ću izraditi idejno rješenje, odnosno dati savjet kako najbolje estetski i funkcionalno urediti prostor. Idejno rješenje za vas moći ćete vidjeti u 3D prikazu kojeg ću napraviti četvrtom u mojoj kolumni.

Družili smo se sve ove mjesece od četvrtka do četvrtka, a sada je došlo vrijeme da učinim i nešto konkretno za vas. Zato pišite, šaljite fotkice, tlocrte ...jer vrijeme mog darivanja počelo je - sada!



Nema komentara:

Objavi komentar