.

četvrtak, 23. lipnja 2016.

Dok je plesa i veselja biti će i nas....

Hrvatski Leskovac Sve je zapravo započelo jednim maskenbalom prije mnogo godina, na kojem se skupina umirovljenica zamaskirala u mažoretkinje. To im je bilo toliko simpatično da su uistinu odlučili formirati skupinu su mažoretkinje. To se dogodilo prije 21 godinu. U početku su malo sumnjale kako će biti prihvaćene, no sumnje su ubrzo nestala, prvim nastupima, kada su plesačice redom bake i prabake  otkrile, kako su svugdje dobro došle, kako svojim nastupima samo mame radost, smijeh i optimizam. 

Ovih dana smo imali sreću  susreli sa Maksimirskim mažuretkinjama, ovdje u Hrvataskom Leskovcu i ostati zadivljeni njihovim nastupom. Moramo priznati kako nas je zaista zaveo i oduševio nastup ovih zaista maštovitih , veselih  i vrlo kreativnih Mažuretkinja koje svojim godinama  pripadaju trećoj životnoj dobi iako po viđenom nastupu nitko to ne bi pomislio.



Nada Majcen, voditeljica
Maksimirskih mažoretkinja
- Ponosna sam voditeljica Maksimirskih Mažuretkinja koje djeluju bez prestanka već dvadeset u jednu godinu.

Lani smo svečano proslavile našu oklruglu dvadeseto godišnjicu godišnjicu uz projekciju filma "Zapleši sa mnom" snimljenog u povodu svečane obljetnice, a koji prikazuje svih 20 godina rada mažoretkinja. Prikazan je u kinu Grič, nakon čega smo mažoretkinje imale i nastup na Trgu bana Jelačića te Trgu Europe. Uz ritmove starozagrebačkih hitova izazvale smo oduševljenje prolaznika, a kasnije su nas članovi klubova oldtimera provozali gradom u povorci starih automobila.

Nije potrebno isticati kako smo mi sa našim radomi nastupima odavna postali simbol grada. Iza nas je više od dvijestotinjak nastupa, (točnije 220), obišli smo cijelu hrvatsku, bili smo i u Crnoj Gori u Sloveniji itd. Također imam 23 koreografije i sada brojimo 15. članica.

Moram istaknuti, kako su djevojke, članice Maksimirskih mažuretkonja izuzetno odana i redovite na dolasku na probe, koje se održavaju jedanputa do dva puta tjedno Svojim nastupima uvijek izmamimo pljesak i simpatije publike gdje god se nalazili bez obzira na godine i dob, za svoj trud i rad.



Ana polovina, dugogodišnja
članica Maksimirskih Mažuretkinja
- Draga Ana, možete li nam  reći što je vas motiviralo da se uključite u rad ove simpatične plesne skupine?

-  Član sam već 15. godina. I što me je motiviralo?

Kada sam ih vidjela u Koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski na nastupu, odmah mi se sve to skupa dopalo! Odmah sam odlučila i rekla sam - Moram se uključiti u ovo prekrasno društvo!. Tako sam i učinila u vrlo kratkom vremenu. Ubrzo sam došla kod voditeljice gđa. Maje Majcen. Isto tako  su me veoma otvoreno prihvatile cure i dan dana sam , kako vidite ponosni član Maksimirskih mažuretkonja. Iza toga se krije dosta razloga. Prvo,  ugodno se družimo, putujemo i nastupamo. Drugo,  ne gubimo vrijeme okolo po parkovima, već plešemo, zabavljamo se, i osjećamo se korisnima. Prekrasan je osjećaj svojm nastupom izmamiti osmjeh publike i vidjeti radost u njihovim očima, koju donosimo mi našim nastupima.





"kliknite" na fotografije, kako bi ih povećali!














Nema komentara:

Objavi komentar