.

srijeda, 25. svibnja 2016.

Godišnja skupština Podružnice umirovljenika Botinec

Botinec -  U subotu je u vatrogasnom domu Dobrovoljnog vatrogasnoga društva Botinec, održana redovita godišnja skupština Podružnice umirovljenika Botinec, uz mnogo gostiju i uzvanika iz drugih Podružnica  i uprave grada.

Samo otvorenje godišnje Skupštine, dostojanstveno je upriličio mješoviti zbor - Zbor umirovljenika Botinec, koji čine članovi ove složne ali i u radu te po ostvarenim rezultatima doista uspješne Podružnice.

Smion i moćan nastup zbora bio je tek početak, svega ugodnog i lijepoga što nas je očekivalo na ovom ugodnom druženju. 

U svom kratkom govoru gđa. Štefanija Merkaš, predsjednica Podružnice umirovljenika Botinec je istaknula, kako Podružnica broji 176. članova, kako ih je na žalost  u protekloj godini  napustilo  7 članova. Također je spomenula, kako su se u protekloj godini riješile neke bitne stvari važne za rad Podružnice, što je prije svega uvođenje centralnog grijanja u prostor koji koriste članovi Podružnice. 

Također je spomenula aktivnosti koje provodi ova Podružnica u svom svakodnevnom djelovanju. Bilo je ti riječi o zdravstvenim aktivnostima, (mjerenje krvnoga tlaka, šećera u krvi itd..) fizikalnim vježbama, izvođenju pregleda mamografije. Spomenut je i rad Zbora umirovljenika Botinec, vrijedne ekipe šahista i kartaša, radionice za kreativne radove, posjet oboljelima, nabavka ogrijevnih drva itd..

Spomenula je i planove i obaveze koje još uvijek nisu izvršene. Između ostaloga tu je, izostanak odgovora na Peticiju koja je poslana na adrese svih institucija još 1.srpnja 2014. godine, koja se odnosi na poplavu 13. lipnja 2014. godine sa potpisom 429 mještana naselja Botinec (zapadnog dijela). Također je spomenuta i zamjena dotrajale stolarije na objektu na adresi Modre rijeke 10, te izgradnja ograde oko istog objekta.





g. Dražen Hrkač, predsjednik
Vijeća gradske četvrti Novi Zagreb / zapad
-  Evo, još jedna predivna Skupština umirovljenika. Ova je bila posebna po njihovom pjevačkom zboru, koji je stvarno odličan i kao što smo čuli, aplicirati će ne Gradski zbor umirovljenika. 

Počela je fešta i želim im od srca da ovakvim kvalitetnim radom, koje smo rezultate upravo čuli, da tako i dalje nastave.

Naravno u svom radu će i dačlje imati svu podršku Vijeća gradske četvrti Novi Zagreb / zapad kao i sve što su do sada radili. Znači, prošle godine su dobili centralno grijanje, ove godine će dobiti stolariju, a za slijedeću ćemo godinu dogovarati. Vijeće u cijelosti stoji uz njih.

Sredstva za izlet su također su odobrena, no imamo malih problema sa umirovljenicima, naime mi im odobrimo sredstva,a oni nam ne donesu potrebnu dokumentaciju, pa ni ne odu na izlet. 





 gđa. Marija Kalebota, predsjednica
Matice umirovljenika grada Zagreba
-  Želim reći kako Podružnica umirovljenika Botinec uvijek radila izvrsno i drago mi je da je tako nastavila gđa. Merkaš. Ovu priliku bi iskoristila te pohvalila Zbor, koji je jako lijepo pjevao i iskreno se nadam da će nastupati dalje, kada budemo mi u gradu imali raznorazne obljetnice, uvijek ćemo ih pozvati.

Od srca, želim im sve najbolje, cijeloj Podružnici i dalje.





gđa.  Višnja Fortuna, pročelnica Ureda
 za socijalnu zaštitu i osobe sa invaliditetom
- Danas sam na  izvještajnoj Skupštini Podružnice umirovljenika Botinec u ime Gradonačelnika i u svoje osobno ime. Uvijek bi je lijepo i drago biti sa našim umirovljenicima. Željela bih samo istaknuti, da Grad Zagreb na ćelu sa Gradonačelnikom veliku pažnju i pozornost posvećuje osobama starije životne dobi, umirovljenicima. Oni su ti koji su izgradili naš grad, mi smo im na tome zahvalni i zbog toga veliku pozornost i pažnju upravo posvećujemo njima. 

Današnja Skupština je bila jako dobro pripremljena, jako lijepo i jako puno rade. Predsjednica gđa. Štefanija Markaš je  odlična, a zbor je najbolji!





gđa. Marija Šaranja, dopredsjednica
Matice umirovljenika Novog Zagreba
-  Danas sam ovdje na godišnjoj Skupštini  Podružnice umirovljenika Botinec u naselju Botinec. Jako je lijepo i zabavno. Za sve to motamo pohvaliti predsjednicu i njezin Odbor koji tako dobro rade i imaju dobro društvo.

No, posebno moram istaknutu pjevački zbor, to je nešto što još nisam čula!

Čula sam različite zborove, ali ovaj mi sa najviše do sada dopada.

Svi su rekli lijepo o tome, ali ja moram stvarno pohvaliti, da je predsjednica gđa. Štefanija Merkaš žena za pet, da dobro vodi svoju Podružnicu. Hvala joj i jako se brine za svoje umirovljenika i svoje članove. Zaista joj hvala.



g. Josip Fetetija, predsjednik
Podružnice umirovljenika Remetinec
-  Što se tiče Skupštine, napravili su izuzetno dobro, sa dobrim referatom, koji nije bio opširan. Spomenuto je sve ono što je bitno i sve što treba sadržati.

Pohvalio bih ovako javno rad ove zaista marljive Podružnice i sve njihov ostvarene rezultate, koji zaista nisu mali.

Uzmite samo primjer zbora, oni kao ljudi u "trećoj životnoj dobi" dolaze redovito ne probe i još k tome nastupaju diljem cijelog grada.

Zar to nije prekrasno i za svaku pohvalu!?





g. Vladimir Jagić, član
Podružnice umirovljenika Botinec



-  Ova godišnja Skupština, koliko smo čuli izvještaje, Podružnica kao Podružnice je radila dobro. Ostavili su lijepi trag za prošlu godinu.. Ja im žalim dugo još takvih godina!





gđa. Zlata Cvetković, predsjednica
Podružnice umirovljenjika Odra / Hrašće


-  Moram priznati, kako je Skupština zaista odlično organizirana, skupio se veliki broj gostiju i uzvanika. Imali smo priliku čuti prekrasne stvari, koje su organizirali i ostvarili u protekloj godini. Zaista im čestitam na radu, a posebno bi istaknula, zbor, koji je zaista odličan.

Od srca im želim da tako nastave i u buduće!




gđa. Štefanija Merkaš, predsjednica
Podružnice umirovljenika Botinec

-  danas smo održali redovnu Godišnju Skupštinu. Osobno sam veoma zadovoljna u sva izvješća koje samo podnjeli uz drage goste iz svih Podružnica i izaslanika dragog Gradonačelnika.

Presretna sam što su nam se odazvali pozivu i što su svojim prisustvom uveličali sami skup. Mišljenja sam  kako je ovo ugodno druženje, sve za ovo veselje smo pripremili sami uz svoj trud.

- Imali smo prilike čuti, kako ste ove godine zaista ostvarili odlične rezultate. No, iako nedostaje sredstava, u vašem se radu to baš i ne osjeća. Možete li nam reći planove Podružnice za ovu godinu?

-  Planovi za ovu godinu. veoma smo sretni što ste čuli iz izviješća, kako smo dobili centralno grijanje, kako bi se mogli družiti i u zimi, što prije nismo mogli. sada nam preko - Malih komunalnih akcija- najavi g. Dražen Hrkač, predsjednik Vijeća gradske četvrti Novi Zagreb / zapad, zamjenu dotrajale stolarije, na našim prostorijama, što je veoma bitno. naime sa tim radovima, troškovi grijanja bi se uvelike smanjili, a nakon toga smo u napisali u svom programu, da bi uredili fasadu i okoliš, kako bi mogli koristiti i vanjski prostor u svrhu raznolikih radionica, tribina i sl.

Aktivnosti koje su se odvijale tijekom prošle godine, nastavljaju se i sada, biti ćemo i dalje aktivni u svim aktivnostima, što se tiče fizikalne terapije, koju imamo, čuli ste u izvješću, zatim imamo šahiste, također imamo i zbor, koji je neprikosnoven za nas. Sami ga financiramo, registriran je kao Pjevački zbor i nastupamo, prema potrebi u svim domovima za starije osobe.

Nadalje u našem prostoru, koji koristimo, organiziramo i susrete mladih majki, što ste imali priliku čuti također u našem izvješću. To nam je jako drago, tako da se i mladi i stari druže.

Posjećujemo također naše bolesne, osobno meni je najteža tjeskoba posjetiti bolesne u bolnici ili negdje. Također organiziramo , na rate, najeftinija obrijevna drva za naše članove, s time da svaku dopremu ja dođem i provjerim da li je naš umirovljenik zadovoljan isporučenim drvima.

Budući da je ova godina izborna, ja se nadam kako će se, netko mlađi možda javiti i reći- Pa i ja mogu pomoći tebi Štefanija, pa ćemo još bolje raditi, na opću korist svih. Mišljenja sam kako će se to i dogoditi, jer ja takav okvir ljudi i imam, sve ih jako volim, sve ih poštujem i oni sa mnom aktivno rade.

Ovo sve što ste danas vidjeli, to je sve iz naših ruku, prema tome i naša posluga i čišćenje i sve odtalo . a vatrogasni dom Botinca, nam je ustupio taj prostor gratis.

 Na kraju bih pozvala sve umirovljenike koji se još nisu uključili u rad naše Podružnice, da nam se pridruže, sa nestrpljenjem i velikom radosti ih očekujemo! 





gđa.  Nevenka Pilija, članica
Podružnice umirovljenika Botinec
-  Današnja Skupština je vrlo uspjela, što se tiče službenog dijela, odnosno pojedinih izvješća. moram priznati kako sam i sama ponosna na odlične rezultate ostvarene u protekloj 2015. godini. Posebno su me dojmile pohvale, gostiju i ostalih uzvanika.

Evo kada je uslijedio i onaj opušteniji, zabavni dio svi es veselimo, svi plešemo, družimo se i moram istaknuti, kako vidim ali i osjećam kako smo svi skupa jako zadovoljni.

Za kraj bih dodala, kako je naša predsjednica Štefanija i njezine kolegice Marija i ostale lijepo su nas podvorile i također su sudjelovale i u zabavi i lijepom komuniciranju sa nama.

- Možete li nam reći, koliko ste dugo član Podružnice umirovljenika Botinec?

- Član sam svega oko tri godine. Naime, jedno godinu dana sam se oporavljala od posla i onda sam vidjela kako bi se trebalo družiti, kako od samoće nema ništa i onda sam se obratila Podružnici umirovljenika Botinec i pridružila sam se ostalim članovima.

- Što bi rekli ostalima koji se još nisu pridružili?

- Pa iskreno bi im preporučila da se pridruže, jer se uglavnom sve dobro vodi, ide se na izlete, koliko se može, organizirano i nije jako skupo. No najbitnije od svega je ipak ono da se ovdje ljudi druže.





g. Vjekoslav Biškupić, predsjednik
Podružnice  umirovljenika Mala Mlaka

-  Moram priznati, kako sam ugodno iznenađen aktivnostima, radom ali i rezultatima  ove naše susjedne Podružnice umirovljenika Botinec. Zaista sva izvješća govore o tome, kako ova Podružnica djeluje, aktivno u cilju svojih članova , umirovljenika naselja Botinec.

No , nisu zaostali ni u ovom neslužbenom dijelu. Večera je bila zaista odlična, o glazbi ne treba ni pričati, sve nas mami da plešemo, da se zabavljamo i družimo. Svaka čast muzikašima. Nadam se kako se neće naljutiti, no još uvijek mi odzvanjaju melodije pjesama koje je izveo članovi Zbora umirovljenika Botinec, oduševile su me i svaka im čast. Moram priznati kako su mi njihov izbor i sama interpretacija pjesama koje su izveli, nekako sjele u dušu.




gđa. Pepica  Crnić, tajnica
Podružnice umirovljenika Sloboština

-  Moram reći kako sam iznenađena odličnom organizacijom ovdje na Skupštini podružnice umirovljenika Botinec. Naime ovdje sam prvi puta i zapravo mijenjam predsjednicu Ljeposavu Bartu, koja je bila spriječena iako je  do posljednjeg trenutka planirana dolazak ovdje u Botinec.

Posebno me, naravno uz sve ostalo dojmio pjevački zbor. Također dijelimo istu sudbinu, kako su i oni mijenjali voditelja baš kao i naše pijevačko društvo iz Sloboštine - Novi Zagreb. No kako sam se uvjerila, prebrodili su "krizu" i krenuli su još snažnije dalje. Svaka čast!




gđa. Danica Perdi, blagajnica
Podružnice umirovljenika Dragonožec

-  Kakvi su vaši dojmovi o današnjoj redovitoj Skupštini Podružnice umirovljenika Botinec?

- Jako lijepo! Najviše me se dojmio , uz iznesene ostale rezultate i postignuća, nastup zbora.

S obzirom da ja pjevam u našem zboru folkloraša u naselju Dragonežec, to me se jako svidjelo. Te pjesme su mi se svidjele i uopće način na koji pjevaju, kako su sve to napravili. Jako mi se to svidjelo.

No i cijela Skupština mi je bila dojmljiva (službeni dio) ali i ovaj malo opušteniji dio. Vidi se da ljudi rade, da su složni. A to je najbitnije!. Ako su ljudi složni, tada se radi, ako izostaje sloge, nema onda ni rada, ni zadovoljstva. Ovdje je stvarno prelijepo.

Naravno, na kraju kako im želim sve  najbolje i pozivam ih , naravno u Dragonožec, dami se pridruže u moj zbor folkoraša, bez obzira, što sam ja blagajnica Podružnice umirovljenika Dragonožec.







"Kliknite" na fotografije, kako bi ih povećali!













































Nema komentara:

Objavi komentar