.

utorak, 8. prosinca 2015.

Sinoćna proba, zbora umirovljenika Botinec

Botinec - Sinoć smo posjetili mješoviti pjevački zbor umirovljenika, podružnice umirovljenika Botinec.

U odličnoj atmosferi, zadnje probe pred sutrašnji nastup u Češkoj Besedi, osjetila se mala doza ona pozitivne nervoze.

Uviježbavalo se, prekidalo, skretalo pozornost na neka "važne" detalje, pa onda ponovno iz početka.

Ako pitate nas, koji baš i nismo neko mjerilo stručnosti muziciranja i glasovnog pjevanja, nama je sve to skupa zvučalo - odlično. U pojedinim trenucima smo se zapitali, gdje ovi članovi zbora vide tako sitnu pogrešku, koja je nama promakla, a da nismo ni trepnuli.

No da mi ne bi previše pričali, zamolili smo poneke od članova da nam kažu ponešto o svom zboru, sa kojim su jako ponosni.



g. Ivan Stupnišek / Stupa, predsjednik
 pjevačkog zbora umirovljenika Botinec
Zahvaljujem u ime našeg zbora, što ste i nas posjetili u ove  "posebne" vesele predblagdanske dane.  Ja sam predsjednik ovog našeg zbora, kojeg odmah moram pohvaliti, marljivošću svih članova, redovitim dolascima na probe, kvalitetom pjevanja i brojem nastupa.

Naš zbor je osnovan prije otprilike tri godine, na inicijativu naše predsjednice podružnice umirovljenika Botinec.

Kako oduvijek volim ljude i razna sportske ili kulturne aktivnosti, u početku u mladosti sam se bavio sportom i ostvario dosta zapaženih rezultata. Nakon sportskog razdoblja, bavio sam se uspješno i folklorom (iako sam i još uvijek pomalo aktivan) evo sada pjevam, rekao bih uživam, družim se i putujem sa ostalim članovima .

Kao pjevački zbor, održavamo probe dva puta tjedno (ponedjeljak i četvrtak od 17,00 sati do 19,00 sati). Moram se pohvaliti, i istaknuti, kako svi sa radošću dolazimo redovito na probe, jer tu se družimo, pjevamo, šalimo .... slavimo i rođendane, obljetnice, imendane i sl.

Naš zbor, već tradicionalno njeguje, duhovnu, narodnu, domoljubnu i običajnu glazbu. Repertoar zaista širok, zahtjevan ali nas ispunjava i pretače naše unutarnje emocija i doživljaju u vanjski svijet.

Kako veličinom repertoara, tako isti i javnim nastupima ne zaostajemo. Naime iza nas je veliki broj nastupa. Neću ih sada sve nabrajati, naime trajalo bi predugo, a siguran sam kako bi kojega i izostavio, što nikako ne bi bilo u redu. Zar ne?  Stoga ću spomenuti tek neke. Vrlo često nas pozove Grad, kada priprema neku od svojih manifestacija, ili na manifestacije gdje on sam pokrovitelj ...Evo, sutra nastupamo u Udruzi Češka Beseda , gdje ćemo izvoditi nekoliko naših izvedbi: Ribara težaka,  Visom leteć (Adventska pjesma) i Kramfila (makedonska narodna pjesma).



  
gđa. Štefanija Merkaš, predsjednica
podružnice umirovljenika Botinec
Kako nam podružnica umirovljenika broji 176 aktivnih članova, veoma dobrih i vrijednih pojedinaca koji su željeli da osnujemo i mi naš pjevački zbor.

Na tu inicijativu se ubrzo okupilo nas 18 entuzijasta, izabrali predsjednika, tajnika, blagajnika, i kako to već ide. U samom početku nas je vodio prof. Kačurov, koji je nažalost zbog bolesti bio spriječen nastaviti našu plodnu suradnju. Sada za voditelja imam mladog ali također punog entuzijazma, znanja i želje g. Ivana Marčec.

Kroz ova druženja, probe, nastupe, putovanja u ovim našim "zlatnim godinama" želimo pokazati  kako se uz minimalna finacijska sredstva može pjevati , veseliti, uveseljavati ljude. Nastupali smo u mnogo Domova za starije osobe, nastupamo i u našoj mjesnoj crkvi, na različitim proslavama i obljetnicama, na našem Trgu. Bili smo i kod naših branitelja u Savskoj. Pozvali su nas i mi smo od srca nastupili. Kako sam već kazala, važno nam je nastupati, pri tome nismo opterećeni nikakvim zaprekama.

Vjerujem u naš zbor, u našu snagu i radujem se budućnosti. naravno kako i mi imamo dosta izazova u ova teška vremana. Naime poteškoće nam čine određena plaćanja, npr. voditelje, putovanja... Međutim, ne damo se pokolebati. Uputili smo sve molbe i Matici Umirovljenika grad Zagreba, gđi  Kaleboti i prema Gradonačelniku i prema Cenrtu za kulturu Novi Zagreb i prema svima koji nam mogu pomoći, na bilo koji način. Zahvalni smo ne samo financijakim sredstvima, prihvaćamo sve vrste pomoći, nabavku nota, papira itd...

- Što je osobno vas privuklo da se uključite u rad ovog uspješnog pjevačkog zbora?

- Mene je privuklo i nadasve motiviralo moja vječita ljubav prema glazbi i pjevanju. Volim pjevati još od najranijih dana moje mladosti.Moram priznati, kako mi je pjesma uvijek bilo od pomoći, naime uvijek bih zapjevala, kada bi u životu susrela neki problem ili veći izazov. Sa pjesmom mi je sve lakše.



g. dpl ing. Janko Merkaš, tajnik pjevačkog
zbora Bitinec
Sa glazbom i pjevanjem se bavim negdje od šezdesetih godina prošlog stoljeća. Uz svoju profesionalnu karijeru, cijeli život sam se bavio i glazbom , naime u orkestru sam svirao preko trideset godina. Pjevao sam i u crkvenom zboru oko petnajatak godina. No, kada se osnovao ovaj naš zbor, angažirao sam se ovdje iako iz ljubavi pjevam i još jednom zboru u gradu.

U slobodno vrijeme skladam pjesme, skidam pjesme koje su mi zanimljive, što se pak tiče starinskih pjesama, domoljubnih pjesama, zavičajnih pjesama, koje se zaboravljaju, pjesme koje se sve rjeđe čuju, i njih zapisujem, kako se nabi zaboravile u vremenu.

No, u našem zboru uz pjevanje imam i funkciju tajnika našeg zbora. Znate nas koji smo skloniji umjetničkom radu, ne idu nam baš uredski poslovi no kako sam već kazao, izabran sam za tajnika, pa radim i te poslove za naš zbor. Veliki problem svih pa tako i našeg zbora je samo financiranje. Predsjednica podružnice umirovljenika je već dosta toga kazala, pa je neću ponavljati. Ovdje bih spomenuo i još jedan problem sa kojim se susrećemo. Naime, kada smo registrirali zbor. Rekli smo i pomislili, eto sada ćemo lakše dobivati neka sponzorstva. Međutim, zakon o udrugama je rekao svoje , tako da određeni iznos netko vam može sponzorirati ili donirati, ali ne može bez Sponzorskog ugovora, bez poreza. 

No, htio bih iskoristiti priliku u ove predblagdanske dane i javno reći i zahvaliti se , kako nam je jedan jedini sumještan, našeg Botinca - g. Tomislav Brcković od svoje tvrtke, položio prvih 1 000, 00 kuna na naš žiro - račun. Zaista nas je obradovao u dubinu srca. Od srca mi iskreno zahvaljujemo!  Velika H V A L A !  






"Kliknite " na fotografije, kako bi ih povećali!

g. Ivan Marčec, voditelj zbora

Zajednička fotogradija pre današnji nastup,
Pjevački Zbor Botinec

Nema komentara:

Objavi komentar