.

utorak, 1. prosinca 2015.

Fitness, druženje, Winnetou i mnogo lijepih emocija u Trnskom

Trnsko - Sinoć smo posjetili "Sanjine vježbačice" kako vježbaju fitness u školskoj športskoj dvorani Trnsko. Moramo priznati kako nas je dojmio prizor, gdje su sve vježbačice vježbale zanimljive vježbe sa velikim loptama i štapićima u rukama. Izgledale su kao moćni i snažno bubnjari, koji vješto upravljao nekim mističnim energijama, energijama snage i mentalne moći. Bilo je tu puno kreacije, udaranja lopti, lijevo, pa desno, pa ponovno gore u zrak, pa ispočetka... Potom se iz ravno poredanih vježbačica stvarao krug, vidno zadivoljnih žena, koje su na naputak trenerice Sanje, snagom udara štapića o lopte i ritmičkim disanje oslobađale stres nakupljen tijekom cijelog radnog dana. Orošena čela i natopljene majice znojem odavale su dojam kako je svima stalo da vježbe urade po što izravnijim uputama trenerice. Očito je ovoliko zalaganje, u viježbanju fitnessa, pruža sve odgovore i sva riješenja, na motivaciju i razlog ovog tjednoga sportskog druženja, koje se događa redovito već godinama - tri puta tjedno.



Gđa. Biserka Petrović
Dolazim redovito na vježbanje, iako sam ja u "recidivu". Naime, ja sam ovdje započela vježbanje prije par godina. Tada sam zbog određenih problema na  kratka prekinula, no evo mene opet nazad. 

Željela bih naglasiti, kako je ovdje vježbanje pod stručnim vodstvom Sanje, odlično. Naravno nije to samo puka fraza, sa čim će se ja vjerujem složiti i ostale vježbačice.  Ako se nakon cijelog radnog dana, te ovog našeg vježbanja osjećam fatanstično, tada mislim kako svemu tome ne treba ništa dodavati. Dodala bih tek, kako je društvo  atmosfera, vođena našom trenericom sanjom odlično i kako nam zbog njezine maštovitosti, kreativnosti, stručnosti, nikada ne dojadi vježbati, već čak što više, željno očekujemo nove susrete i zajedničko vježbanje.

Sanju znam kako mladu curu, prije dvadeset godina, kada sam i započela vježbati fitness, i kada sam se ponovno vratila, kako bih nastavila sa rekreacijom, kada sam nju ugledala, bila sam presretna.

Što bih kazala za kraj ? Svakako bih preporučila naša iskustva i ostalim ženama, da nam se pridruže, jer doista ne znaju što propuštaju. 





Gđa. Nives Trgovc
Dolazim na rekreaciju kod Sanje nekakvih osamnaest godina, sa nekakvim malo prekidima, jer sam vježbala negdje drugdje - iz razloga što je tvrtka u kojoj radim nam plaćala neke stvari... No, međutim evo,  sad sam se ponovno vratila.

Sanju bi preporučila, sa obzirom da sam hodala po dosta treninga i puno dvorana. Znači, žena je koja njeguje ne samo naše tijelo nego i duh.

Naime, petkom imamo nekakve motivacijske treninge, tipa čak i "boksa", sa druge strana meditacije koje su izuzetno bitne za mlađu ali i stariju populaciju. Moram priznati, kako mi je iskreno žao da tako malo žena dolazi ovdje, jer onaj osjećaj kada izađemo i kako se osjećamo - jednostavno je neopisiv. To se zaista ne da opisati, pogotovo kada žena dođe u nekakve godine.





Gđa.  Ljiljana Grgurić
Ono zbog čega sam krenula, ovdje vježbati  je iz više razloga. Prije svega, želim ulagati u svoje buduće kako zdravlje ali isto tako i u svoje tijelo. Na dalje, sjedenje na poslu i bolovi u leđima, bili su znak da se pokrenem. Moram priznati, kako to nisam učinila odmah, već je za moju odluku bilo potrebno čak par godina. 

Stoga razumijem sve one žene koje upravo ovih godina ili dana, čine kako sam činila i ja. Budem drugi tjedan ... I tako se tjedni prolazili, sve do jednog trenutka, kada sam kazala : Ili sad ili nikada. Obaveza uvijek bude, no gdje sam tu ja ?  Da sam imala ova sadašnja iskustva i ove spoznaje, zasigurno bih ovdje došla  daleko prije.

Evo, sada se navršava otprilike (ili je prošlo) godinu dana kako redovito dolazim, vježbam i družim se. Osjećam se zaista ugodno. Koliko možemo toliko vježbamo, nema ovdje nikakvog pritiska.

Dodala bih kako je  na treninzima i društvo fantastično. Svi smo tu negdje. Gotovo svi sa istim problemima. No kada odlazimo sa treninga doma, osjećamo se nekako lakše, kao da je dio tog terete raspršio.

Za kraj, pošto se vjerovatno više nećemo vidjeti ove godine, htjela bih svim vašim čitateljima zaželjeti ugodne blagdane (da ih provedu veselo sa svojom obitelji!) i sretnu i uspješnu iduću 2016. godinu.

Ženama bih još jedanput uz iskrenu čestitku skrenula pozornost, da slijedeću godinu - povedu malo više briga - o samima sebi. Naime vrijeme brzo prolazi, a obaveza i problema će uvijek biti. To su konstante koje ne možemo izmjeniti. Zato, kada odlučite, dođite - mi vas sa radošću očekujemo.





Gđa. Sanja, trener
Htjele bih pozdravi  vas, ali i čitatelje vašeg portala ROTOR, te vam zahvaliti na posjeti ovdje u Školsko športskoj dvorani Trnsko. Naime, još se sjećamo vašeg posjeta i u društvenim prostorija u naselju Sv. Klara.

Ponovno ste nas malo iznenadili, pa se "cure" nisu uspjele dotjerati za javni nastup - kazala je gđa. Sanja kroz šalu.

Naime, ovaj mjesec prosinac je nekako mjesec velikih Blagdana, pa pod tim dojmom , ali dojmom vašeg dolaska nikako ne mogu  izbjeći prekrasne i nježne emocije te sjećanja kada sam započinjala trenirati jednu manju grupu žena u ovom prostoru prije dvadeset i jednu godinu. Bio je to početak mog rada. 

Sjećam se svih detalja i kada bih morala izabrati, od svih lokacija na kojim danas radimo - onu najdražu, zasigurno bi se dugo dvoumila. Naime, sve današnje lokacije imaju svoje prekrasne neponovljive priče ali i prekrasne žene i grupe vježbačica, koje su me uvijek motivirale, davale snagu i kada je bilo možda teško - da idem dalje. 

No, eto priznati ću. Kada bih ipak morala odabrati jednu, tada bi za debljinu ružine latice, od drugih, bila ova dvorana. Sasvim sam sigurna, kako će me svi razumijeti i kako mi neće zamjeriti.Naravno, uz ostale dvorane, svaka ima svoju specifičnost. Npr. ova dvorana ima mekani pod.... Upravo si stoga ponekad možemo dozvoliti i neke stvari, koje u drugim dvorana ne možemo.

Htjela bih također zahvaliti svim ženama, koje odvajaju svoje vrijeme i ulažu ga svijesno u svoje buduće zdravlje i fizičko tijelo. Sa većim dijelom tih dragih žena družim se više od desetak godina, a sa ponekima čak i dvadesetak. Da i takvih ima.

U svom radu trudim se, slijediti sve svjetske trendove, koji se uvijek iznova mjenjaju, sa novim spoznajama o našem fizičkom ali i mentalnom tijelu.

Mi smo nedugo započeli vježbe cijeli niz vježbi sa velikim loptama i štapićima koje onako simpatično nazivam "Winnetou vježbe" jer zaista acociraju na rad sa velikim bubnjevima. Moram priznati, kako su "cure" ove vježbe, zaista predivno prihvatile i kako često čuje želja za još ...

Na kraju ovog razgovora, sa ponosom bih zahvalila svim dragim ženama polaznicama ovih naših zajedničkih treninga. Naime da nema njih, ne bi bilo ni svih ovih prekrasnih susreta treniranja, druženja, kojih se sve sa velikom radošću prisjećamo.

Želim također svim zaželjeti ugodne Blagdane i uspješnu novu, prepunu zdravlja, treniranja, druženja i smijeha. 

Naravno ove se želje odnose i na vaše čitatelje portala ROTOR.









"Klikni" na fotografije, kako bi ih povećao!














Nema komentara:

Objavi komentar