.

četvrtak, 19. studenoga 2015.

Gdje je sloge i volje, tu je i prekrasnih rezultata

Lanište - Posjetili smo školu Savski Gaj, gdje su roditelji u dogovoru sa g. ravnateljem škole g. Matijom Bajić i učiteljicom Nade Tuškan 1b razreda, složno oličili cijeli razred i hodnik škole.

Već pretpostavljate, kako radosti đaka ovog razreda nije bilo kraja. Prekrasne boje učinile su ovaj razred posebnim i odličnim mjestom za učenje ali i za druženje. Ljubav prema novim znanjima pomješana sa ljubavlju i radosti roditelja koji su uložili rad kako bi skupa sa učiteljicom Tuškan i ravnateljem g.Bajić učini ovaj razred ali i đačke dane zanimljivijim ljepšim i lakšim. 



Gđa. Željka Pavelić, roditelj
Inicijativa o ličenju učionice je krenula sasvim spontano na našem roditeljskom sastanku, na našem prvom okupljanju u prvim danima školske nastave. 

S obzirom, da znamo kakva je situacija opće u školi i stanje u školi, odlučili smo svi skupa, učenicima uljepšati, njihove prve dane i nadalje njihovo školovanje.

Učiteljica Nada Tuškan je to predložila, a mi smo roditelji objeručke to prihvatili i tu je predstavnica našeg razreda, na Učiteljskom vijeću organizirala, na opće zadovoljstvo svih.

- Kako su ti ličilački radovi protekli?

- Veselo. Družili smo se, upoznali smo se mi roditelji međusobno. Doduše nismo se svi upoznali, no tko zna - možda se organizira i nekakav "roštilj" pa će i za to biti prilike. U Radovima smo imali dva profesionalca, Goran, otac od male Lorene i moj suprug, koji su vodili posao. Mi ostali smo pomagali, čistili. Sitne radove smo obavljali.

- Kako se sada osjećate, kada su radovi završeni? 

- Moram priznati, kako se osjećam zaista presretno! Zaista presretno, pogotovo zato jer sam vidjela oduševljenje sve djece, koja su rekla : Waoooo zar je ovo naša učionica !!!?

Na kraju iskreno se nadam, kako će biti još ovakvih akcije, kako ćemo se uspjeti izdogovarati. Zapravo, mi smo već dogovorili slijedeću akciju - 28. studenog. 2015.god, ličiti ćemo susjedni razred. Tu ćemo mi roditelji  I b razreda pomoći II c razredu.



Gđa.  Katica  Ravančić  Bralj, predstavnica u
Vijeću roditelja 1 b razreda
Ono što se može reći za ovu našu radnu akciju, koju smo organizirali 14. studenoga. 2015. godine, bili smo svi uključeni u to. Dakle, svi roditelji, nismo samo niti ja niti učiteljica Nada Tuškan, niti gospođa Pavelić, svi smo tu uključeni.

Bez suradnje učiteljice Nade Tuškan i Ravnatelja šlole g. ne bismo zaista mogli tu našu želju i  našu tu radnu akciju sprovesti.

Da li je bilo zadovoljstva ili ne, pri samoj organizaciji, to ćemo isključiti sve.
Zadovoljstvo se vidjelo tek onog trenutka, kada smo mi to napravili. Znači kada smo krenuli u akciju, kad smo krenuli sa svim tim farbanjem, svim tim micanjem stvari i svega toga... I onda smo vidjeli, nedostatke i prednosti te radne akcije.

- Koji su nedostatci radne akcije ?

-  Nisam mislila samo na tu radnu akciju, kao nedostatak toga, nego mislili smo na  nedostatke koji su vidljivi, koji su bili u školi. Znači prije samog, tog farbanja, mi smo mislili da trebamo samo ofarbati.. Međutim, tu je krenulo da mi moramo, poskidati razno razne te slike, postere itd... Zato što nije bilo pripremljeno. Mi smo očekivali da je to farbano, kroz nekakve tri / četiri godine i da će tu biti manje posla i toga. No, međutim, vidi se da se u ovu školu nije ulagalo, niti se je brinulo o toj školi.

- A dobre stvari ?

- Dobre stvari su krenule sa tim da smo se svi udružili i krenuli sa time i spoznali da možemo učiniti puno. "Kad se male ruke slože ..... sve se može !"

Kao što sam rekla, svi roditelji su bili uključeni. Mi smo formirali grupicu od deset ljudi, znači da tu bude deset osoba, da tu ne bude sada nešto previše, jer gdje bi se mi kretali, i sposobni i nesposobni. Da tako kažem. 

Međutim, oni koji nisu došli, naša grupica od deset ljudi je uspješno se odazvala uz profesionalne voditelje, koji su tu bili.  Oni koji nisu mogli biti tu, oni su nam slali i sma poruke i pozive i donijeli su malu zakusku, sokića, grickalica, kekcica i sl.

Od strane škole smo imali sve osigurano, znači od farbi, od pribora i alata za radove. Znači sve smo imali od te strane i podršku našeg ravnatelja, koji je tu bio cijelo vrijeme.

Znači naš ravnatelj  škole g. Matija Bajić je bio ovdje cijelo vrijeme, uz nas os početka do kraja, kao i naša učiteljica gđa.Nada Tuškan.

Malo smo se preračunali,  u tim nekakvim litrama, tih boja, pa je n edostajalo još boja i onda je ravnatelj . Matija Babić, istog trenutka otišao i nabavio boju.

To samo potvrđeuje da se sve može. Drago mi je da je to tako i pokrenuli smo jednu jako veliki lavinu pozitivnih komentara (možete pogledati na našoj facebook stranici / Osnovna škola roditelji), jedno oduševljenje roditelje. Međutim, uvijek je bitno probiti prvi led i gurati se naprijed, imati pozitivan stav i mi možemo.

Ovo nama neće biti zadnja akcija. Mi ćemo ići i dalje. Da li to samo naš razred, mi smo krenuli od našeg razreda, ali škola nije samo  naš razred,nego je škola cijela naša.

Hodnik smo također poličili.  drugi razredi isto trebaju adaptaciju isto ćemo ličiti.

Od III c razreda se odazvalo malo roditelja, ja nemam kontakt sa tim roditeljima naravno, međutim to nas nije spriječilo , mi nismo tu da brojimo ljude, tko je došao a tko nije. Bitna je bila volja, trud, rad. bitno je također, da pokažemo, da smo zapravo napravili nešto. Da nije bitno puno pričati, nego da se pokaže djelo.

Jako sam zadovoljna. Ja sam rekla da nećemo stati na ovoj jednoj akciji, nego ćemo ići i dalje.

Imam podršku roditelja , što je najbitnije, učiteljica gđa. Nada Tuškan je otvorena  za suradnju, ravnatelj je također tu otvoren za suradnju i mi idemo dalje.

- Na kraju bi vas upitali, da li se na ovu akciju pozvali i one najvažnije, čake ovog razreda ?

- Ne, akcija je bila zamišljena bez suradnje djece iz razloga što je tu, puno prašine, tih padova i  stvari se nisu mogle baš pomicati, van iznositi. Ormari su preteški bili, pa bi tu možda došlo do neke ozljede, nekog djeteta iako bi to bilo ljepo, da su tu bile njihove rukice. Ali to u ovom trenutku, u ovakvim malim prostorima, nije bilo izvedivo.

Za kraj bih rekla, kako sreću treba prepoznati u malim stvarima, a mi smo ju prepoznali. Naš razred, naša učiteljica gđa. Nada Tuškan, g. ravnatelj Matija Bajić to su uvidjeli i nama je drago zbog toga, i idemo dalje!

Molimo sve roditelje, a škola nije mala, da se svi roditelju uključe. dakle nije bitno da li je moj razred farban ili nije, ili treba promjeniti stolariju, bilo kakva adaptacija... Bitno je da se svu uključimo. Znači, onaj tko se ne može odazvati toj nekoj akciji, sa farbanjem ili  bilo čim drugim, može se odazvati na drugi način. Može donijeti keksiće, .....može biti podrška . Postoje mnogi načini, samo je potrebna volja.

Mišljenja sam, kako su roditelji odgovorni 90% za uspješnost škole i uspješnost, razvoja te škole u koju djete ide. mislim kako je svakom roditelju u interesu da ta škola ide k boljem, ako misli dobro svom djetetu



g. Nada Tuškan, učiteljica 1 b razreda
Na prvom roditeljskom sastanku sam roditelje upoznala sa radom škole, brojčanim stanjem učenika, djelatnicima i  napomenula kako naša školska zgrada( kao i mnoge druge škole) traže barem malo osvježenje.
Ispričala sam kako sam u prošloj generaciji prijašnju  učionicu, koja je s  godinama već utonula u sivilo i bila jako tamna, uz pomoć par  roditelja uredila u jedan ugodan prostor za svakodnevni boravak. Željela sam im reći da se uz  malo zajedničkog truda,a uz međusobno  druženje može jako puno napraviti.  Nedugo nakon roditeljskog počeli su se javljati roditelji s prijedlogom da se naša učionica oboji. Prijedlog je upućen ravnatelju, sa zamolbom da škola osigura materijal, a roditelji će sami izvršiti potrebne radove . Ravnatelj je podržao prijedlog, a u subotu i osobno bio prisutan za vrijeme radova.  Kako smo mi na kraju hodnika, a hodnik je bio u strašnom stanju, predložila sam roditeljima da se oboji i dio hodnika, a  kolegici iz susjednog III c razreda  da se i njihovi roditelji uključe u akciju. Ona je to prenijela roditeljima tako da su u subotu stigla i četiri roditelja koji su pomogli pa je obojan čitavi hodnik. Svima nama je vrlo važno da i roditelji budu dio života škole, da se uključe ne samo u eventualne  radove već i da prate druge aktivnosti u školi.  Sve vrste druženja, od roditeljskih sastanaka, radionica, edukacija, zajedničkih izleta, su jedan pozitivan  pomak u suradnji roditelja i škole.

Zahvaljujem roditeljima koji su sudjelovali u našoj prvoj  zajedničkoj akciji, a veliko hvala i ravnatelju na podršci.



g. Matija Bajić, ravnatelj Osnovne
Škole Savski gaj
 Roditelji I b razreda na poticaj naše učiteljice Nade Tuškan su se organizirali. Kreirali su i Facebook grupu, tako da preko nje komuniciraju i došli su na ideju da malo oliče učionicu i hodnik u našoj školi. Tu sam odlični ideju i akciju objeručke prihvatio i kao škola smo odmah pribavili materijal. Roditelji su to sve lijepo obojili. Osobno sam više nego zadovoljan. I na kraju, svi smo skupa vidjeli kako se sav trud višestruko isplatio, kada su naši učenici pokazali ono iskreno dječje iznenađenje i zadovoljstvo učinjenim.

Upravo je to i bio smisao svega, nismo bojili učionicu radi nas, već da našim đacima bude bolje i ljepše. Da u učionica budu toplih boja.

Ja sam i dalje za ovakve akcije otvoren, kako ravnatelj škole. Otvoren sam za sve dobre i lijepe stvari.





Fotografija: Katica Ravančić  Bralj

Fotografija: Katica Ravančić  Bralj

Fotografija: Katica Ravančić  Bralj

Fotografija: Katica Ravančić  Bralj





Nema komentara:

Objavi komentar