.

petak, 20. studenoga 2015.

Emotivni dodir publike i vokalnog sastava, pjesme i nastup, je činio čarobnim

Pešćenica -  Večeras je u 17,00 sati započeo koncert  Vokalnog  sastava
Udruge umirovljenika Trnsko
 u Domu za strarije osobe Pešćenica, Donje Svetice 89.

U prepunoj dvorani mogli smo čuti zanimljiv repertoar izvedbi, od gotovo zaboravljenih pa sve do suvremenih starogradskih pjesama iz svih krajeva Lijepe naše.

Vrlo često je i sama publika  pjevala sa zborom pjesme koje su vraćale i mamile silne emocije. 

Večerašnji koncert je bio spontana promenada, talenta i ljubavi prema pjesmi, kako pojedinaca u posebnim trenutcima, ali isto tako cijelog Vokalnog sastava. Svojom orginalnošću, koncert je bio cjelovit doživljaj, kako za publiku, koja je repertoarom  i kvalitetom izvedbe došla na svoje ali cijeli zbor, te pojedinci Vokalnog sastava, koji su večeras sa lakoćom pokazivali svoje umjeće i talent.

Moramo istaknuti, kako je voditelj zbora Jurica Rukavina, svoj dio posla odradio odlično iako se i njemu večeras u silnoj želji da publiku počasti najboljim, potkrala jedna mala pogreška.

Sve u svemu, naš je doživljaj, kako Vokalni sastav, večeras ostavlja iza sebe jedan prekrasni večernji koncert o kojem će se još dugo pričati. Koncert, koji je uspio na vrlo osebujan i kvalitetan način pobuditi, najljepše emocije, koje je publika znala prepoznati pjevušeći  i nagraditi snažnim pljeskom.



Gđa. Hilda Đurek
Repertoar pjesama je zaista bio zanimljiv. Moram priznati, kako mi se dopao. Mogli smo čuti pjesme, koje se danas javno, jako rijetko čuju. 

Npr.  Kad si bila mala Mare....

Volimo da nam ovako dođete u goste. Koncert je bi, kreativan, maštovit. Što drugo reći.

Zahvaljujem svim izvođačima, i naravno želim da se što prije ponovno susretnemo.



G. Josip Cvetko, predsjednik  KUD -a
 Treća mladost.
Darago nam je da smo večeras prisustvovali zaista lijepom koncertu. Mi smo nekakovi domaćini, KUD "Treća mladost". Imamo prostorije ovdje u Domu za starije osobe, budući da naš kolega Jurica Rukavina vodi ovaj zbor, on pomalo vodi i nas u KUD -u. Na taj se način spajamo i doživljavamo.

Baš mi je drago, oni su relativno mladi i bilo mi je ugodno slušati ih!



.

Gđa. Prof glazbe  Ružica Vuk,
Pjevam u zboru "Treća mladost" u kojem pjeva i dirigent ovog zbora, koji se zove Jura rukavina. 

Drago mi je da se jedan naš član, koji se jako, jako i puno razumije u muziku, svira gitaru, dobro pjeva i da je našao vremena u svom kvartu gdje živi sakupiti penzionere i od njih napraviti, ovako lijepi sastav, koji polako će napredovati. To još uvijek nije ono što bi mi svi željeli. Je li, što je normalno. Svaki početak je težak!

Najteže je biti muzičar po profesiji, to ja kao stručnjak sa 40. godina staža mogu svima reći. 

Inače sam jako zadovoljna, za prvi nastup i ja im od srca čestitam! Hvala lijepa.



G. Boris Vovk
Ja se bavim dosta dugo pjevanjem, tim skladbama itd....S obzirom da su prvi puta nastupili, jako dobro!

Jer gledajte što je problem- Problem je tehnički.Nisu znali na mikrofon kada su trebali, udaljenost ? Bliže ? itd... Ali bez ovih malih greškica - Jako dobro!

Repertoar je bio taman za našu publiku. Jako dobro. To je repertoar, koji nismo jako dugo čuli, i koji se ne može čuti na javnim mjestima (radio, Tv...): Tak da su se ljudi vratili i počeli pjevati te stare pjesme.

- Što bi im preporučili za ubuduće?

Neka samo dalje nastave sa tim repertoarom. Nikako ga mijenjati! Baš njegovati te stare pjesme, koje ljudi vole.

Upitali smo same izvođače, da nam oni kažu svoje dojmove o današnjem nastupu.



G. Jurica Rukavina, voditelj Vokalnog sastava
Udruge umirovljenika Trnsko
Moram priznati kako su me ukupno svi članovi Vokalnog sastava ugodno iznenadili.

Bilo me malo strah, jer ja imam dosta iskustva. Ja sam puno radi u glazbi, snimao ploče itd, itd..da ne ponavljam!

Zaista su me svi članovi toliko dobro iznenadili, da ne znam što bih kazao. Što o nima mogu kazati ? Samo najbolje!

- Koje su vaše vizije o budućnosti Vokalnog sastava

- Rad, rad ... Samo rad i rad, ništa drugo! Ovo nikako nije vrh onoga što bi mi trebali, ali ide polako. To se i večarsa moglo vidjeti. Ja jako puno toga zahtjevam, da se ne pjeva "ravno". Da se poštuje dinamika, dinamika u glazbi (malo tiše, malo glasnije...). To su članovi Vokalnog zbora dobro pihvatili, ali to još nije gotovo. To još treba "glancati". Najvrhunskiji pjevači, "glancaju" godinama. Prema tome, rad, rad i niša drugo. Sve su ovo amateri. Prvo ni jedan nije pismen , tu mislim- glazbeno. Svi su - sluhisti! Nitko doma nema na što slušati, jeino što ja donesem na probe, CD i tamo slušamo. Velika je to stvar za mene, odnosno za članove Vokalnog satava, pozitivno su me iznenadili. Prezadovoljan sam. Sve od reda ih hvalim, naročite dvije solistice! Svaka im čast! 



Gđa. Mira Krpan, tajnica Vokalnog sastava
Meni je večarašnji koncert bio prekrasan. Iznenađujuće. U početku smo malo bili skeptični. G. Jure nas je malo..... Pomislila sam da će to biti puno lošije, ali jako sam zadovoljna.

Stvarno su nam pjesme išle i publika je pjevala sa nama skroz. To mi je jako drago, sve stariji ljudi i svidjele su im se naše pjesme.

Ove starogradske pjesme stariji ljudi vole.



Gđa. Katarina Hercigonja, vokal
Bilo je prekrasno, no malo ispočetka, malo onako ošvicali, zato što nas je naš zborovođa g. Rukavina, malo pošpotal.

Ali sve smo to posle zgladili i mišljenja smo da je večerašnji koncert bio super!

Publika je jako bila sretna, ja sam   to vidjela na licima ljudi.. Ljudi su bili sretni, smješkali su se, pjevuckali su sa nama.

Stvarano sam zadovoljna.



G. Boris Bibićić, vokal
Moram priznati, kako sam u večerašnjem nastupu dao sve od sebe. No zaista mi nije žao, jer sam doživo, prekrasnu večer, koncert. Koncert prepun inerakcije sa publikom ali i sa Vokalnim sastavom u cijelini.

Mišljenja sam, a to sam vidio i osjetio po publici, da su ljudi zadovoljni. Neke pjesme su ih ponijele. Vidi se pre kraj da smo mi bili, malo umorni i emocionalno icrpljeni. Mišljenja sam, kako trebamo nastaviti sa probama, jer sam osjetio u jednom trenutku kako nam nedostaje malo vještine.

Za kraj ću ponoviti, kako sam izuzetno zadovoljan našim nastupom i večerašnjim koncertom. Zaista mi je drago što u ovom svemu sudjelujem i kako je publika pokazala da nas podržava na našem putu.






"Kliknite" na fotografiju, kako bi je povećali!




















Nema komentara:

Objavi komentar