.

utorak, 13. veljače 2018.

Uzdaj se u se i u svoje kljuse

Novi ZagrebŠto to zapravo znači?

Čitajući, zvuči mi otrcano i egoistično .“Meni nitko ne treba“ ili „Danas se stvarno ne možeš ni na koga osloniti“

Čemu onda stvaranje nekih odnosa ako na kraju svake priče ostajemo sami sebi jedini pravi oslonac. Osjećam u ovoj poslovici i određeno upozorenje. „Pazi s kim se družiš“ „Čovjek je čovjeku vuk“.

Čitajući je više puta prepoznajem više informacija jedne, možda, obične parole. Osjećam da ovdje ima mnogo više, nego što mi se čini.

* Nešto više

Vrijednosti nas međusobno razlikuju i određuju kvalitetu i trajanje međusobnih odnosa. Sličnosti u vrijednostima ne bi mogle stvarati međusobne oslonce. Vrijednosti su vezane za obiteljske modele koje tijekom života oblikujemo i proširujemo. Neke napuštamo , dok nove stvaramo .

U kolumni „Predstava o sebi“, izdvajam bitnost razmišljanja o sebi i presuđivanja sebi. Ona će odrediti s kim ćeš biti okružen i kako ćeš se osjećati. To je tvoj put.

Na ponašanje možemo svjesno i voljno utjecati, te tako predstave o sebi i uvjerenja mijenjati u svoju korist. Ako o sebi mislimo kao fenomenalnoj osobi, onda će tako misliti i drugi. Ako sumnjamo u sebe, potajno, bez glasnih riječi, to će i drugi misliti o nama.

Posvećivanje vremena predavanjima, gledanju poučnih filmova ili kazališnih predstava, pa sve do čitanja edukativnih knjiga, utječemo na širenje naše perspektive, promjenu razmišljanja, misli i naposljetku ponašanja.

Svatko nosi svoj dalekozor iz kojeg može vidjeti samo svoju sliku, a nikada tuđu. To je naša mapa svijeta kojom karakterizirate sve s čim dolazite u doticaj. Takvu prezentaciju drugi mogu vidjeti na svoj način. I oni imaju svoj dalekozor. Mapu možemo mijenjati i prestati biti zarobljenici nekih vlastitih priča teško shvatljivih i nama samima, koje navodim u kolumni „Mapa nije napa, ali bi mogla biti“.

Najjača vezanost koja nas može usmjeriti u pogrešnom smjeru je vezanost za naša uvjerenja.

Njih sam pronašla u ovoj poslovici. Sad mi se više sviđa i počinje mi djelovati vrlo poticajno. Možemo imati stotine sljedbenika i istomišljenika, no na karaju imamo sebe i to nam uvijek i jedino ostaje. Njihova uloga je prolazna kako bismo naučili lekcije u životu.

Ako sam ne vjeruješ u sebe , kako će ti ostali moći vjerovati.

Ako sam sebe ne voliš, nego se stalno kritiziraš, i ostali će se prema tebi tako odnositi.

No, ako vjeruješ u sebe u svim situacijama koje su došle i koje dolaze, što drugo preostaje ljudima , nego da vjeruju u tebe.

Smisao ove poslovice sam otkrila u njenom pozivu da budemo prva i važna stepenica u širenju prema boljem, znajući svoje vrline i poznavajući vrijednosti koje slijedimo.

Ako nema te prve najvažnije stepenice, stepenište će se srušiti.
Onaj koji vjeruje u sebe ne traži oslonac, dok onaj koji ne vjeruje, traži ga u svakom trenutku.

* Važnost

Tko ti je najvažniji u životu?

Nema komentara:

Objavi komentar