.

ponedjeljak, 29. siječnja 2018.

Redovita godišnja skupština Podružnice umirovljenika Sopot

Sopot - U prošli četvrtak 25. siječnja 2018. godine je održana Redovita godišnja Skupština podružnice umirovljenika Sopot.

Ono što treba istaknuti je svakako činjenica kako se ovom skupu odazvao veliki broj njezinih članova. naime, ove je podružnica već odavna poznata po svom zapeženom radu, odličnoj organizaciji ali i po također već  velikom hendikepu nedostatka adekvatnog prostora za druženje te ostale društvene aktivnosti, radionice, tribine itd... Kad vidite prostor u kojem djeluje ova Podružnica (cca 20 četvornih metara) tada ne možete razumjeti od kuda toj Podružnici snaga, moć i kreacija da uspješno okuplja nešto više od 120. članova, sa tendencijom porasta članstva. 

Možda je tajna u rezultatima, koje smo imali prilike čuti na redovitoj godišnjoj Skupštini, gdje smo mogli čuti veliki broj zaista zanimljivih i iznimno popunjenih izleta. no, tu se spominju i redoviti liječnički pregledi, te i raznolike druge aktivnosti, koje vrlo domišljato ostvaruju članovi ove Podružnice u zaista skučenom prostoru.

Ivan Uhernik, sa Vericom Čizmek (desno) i
Ivanom Matanović (lijevo) patronažne sestre.
Na, kraju bi spomenuli kako je na ovoj Skupštini došlo do smjena na samom vrhu Podružnice, naime "stari" predsjednik Ivan Uhernik je dao ostavku, koja se provlači već nekoliko zadnjih godina, na što članovi Podružnice ne pristaju. No, evo zbog umora i ostalih obiteljskih obaveza, g, Uhernik je zaista ove godine "podvukao crtu" i predao svoju obavezu Marici Sokolović / Mery, koja za za to priprema nekoliko godina.

Naravno, g Ivan Uhernik ne odlazi iz Podružnice umirovljenika Sopot ( naime, kada bi to zaista to i htio, ne bi bio u prilici!)  jer su ga njegovi članovi  - jednoglasno - izabrali "doživotnim počasnim predsjednikom".

Za kraj bi se i mi zahvalili g. Uherniku na njegovom doprinosu u ostvarenim rezultatima, ne samo Podružnice umirovljenika, već mnogo mnogo šire do Matice umirovljenika grada Zagreba.

No, imali išta ljepše, kada te ljudi isprate sa tolikom ljubavlju, poštovanje i vjerom, i pruže ti  od srca rijetku čast da budeš i dalje njihov počasni doživotni predsjednik ?

Mi smo sigurni, kako nema. I zato velika hvala g. Uhernik na svemu što je učinio do sada ali u na svemu što će učiniti i u buduće.





Višnja Gojković, predsjednica Matica Hrvatskih
umirovljenika Novi Zagreb.
- Danas sam se vrlo rado i sa puno pažnje odazvala na poziv Podružnice umirovljenika Sopot, koji su upravo održali svoju redovitu Skupštinu na kojoj su uz odlične prošlogodišnje ostvarene rezultate izabrali i novu predsjednicu. Maricu Sokolić / Mery, umjesto dosadašnjeg odličnog predsjednika Ivana Uhernika.

Od kada obnašam dužnost predsjednice u dosadašnjem mandatu, ovo je prva Skupština Podružnice kojoj sam prisustvovala i moram istaknuti kako sam zaista vrlo  ugodno iznenađena, načinom vođenja Skupštine, samom ptripremom Skupštine, a osobito radnim materijalima, koji su predhodili toj Skupštini, sa iznimno detaljnim Izvješčima: o radu, financijskom poslovanju i programu na nadolazeću godinu.

Na ovoj Skupštini se dosadašnji dugovječni i zaista kvalitetan predsjednik Ivan Uhernik dragovoljno povukao sa te dužnosti, te je izabrana Marica Sokolić / Mery za novu predsjednicu. No, međutim iako je bilo konotacija, žalovanja za g. Uhernikom on ostaje i nadalje u Podružnici jedan od odgovornijih osoba, budući da  ga je Skupština imenovala - počasnim predsjednikom.

g. Uhernik je lider, koji je  u uvjetima u kojom rade i stvaraju, koji su usput rečeno - više nego skromni -. Tu mislim na prostorne uvjete, jer po mojim saznanjima, njihovi su uvjeti zaista najskromniji. No, međutim g. Uhernik je tako uspješno vodio Podružnicu, da je uspio okupiti respektabilan broj svojih članova, nešto više od stotinu i dvadeseta članova, gdje se i veliki broj članova odazvao i današnjoj Skupštini.

Programi su se provodili, baš kao da imaju idealne uvjete. Raspoloženje među članovima je feneomenalno, a samim time i složno i jedinstveno.

Iskrena mi je žalja da nastave takvim trendom, a g. Uhernika ćemo vidjeti u pozadini i ove Podružnice, ali isto tako - njegov je veliki doprinos i u našoj Matici hrvatskih umirovljenika Novi Zagreb.



Marica Sokolić, predsjednica Podružnice
umirovljenika Sopot
- Nakon g. Ivana Uhernika, eto meni je pipala ta čast da nastavim, njegovim utrtim vrlo uspješnim putem naše Podružnice. Moram istaknuti kako smo svi mi članovi bili iznimno zahvalni što nam je upravo on do sada bio predsjednik Podružnice. 

Međutim na  Izvršnom odboru smo svi skupa jednoglasno dogovorili, da moja malenkost preuzme tu zaista zahtjevni i odgovornu dužnost u našoj Podružnici.  Iskreno se nadam svekolikoj podršci naših članova, kojima ujedno - koristeći ovu priliku želim zahvaliti na ukazanom povjerenju.

Moja nastojanja će biti usmjerena , ići istim putem koji je vrlo snažno i moćno utro g Uhernik, te se osnažiti većim brojem novih članova, te ćemo uložiti energiju u smjeru rješavanja adekvatnog prostora - što nam je kao Podružnici najveći  gorući problem.



Ivan Uhernik, dosadašnji
predsjednik Podružnice umirovljenika Sopot
- Ima jedna stara poslovica : Ide vrijeme, dođe rok.

Tako sam i ja to shvatio. Životne sam dobi od 78. godina i po mom skromnom mišljenju je došlo vrijeme da se ja povučem sa zahtijevnog mjesta predsjednika Podružnice umirovljenika Sopot.

Naime, već tri godine pripremamo Maricu Sokolić / Mery zamjenicu, da to preuzme. Prošle godine, Skupština mi je odbila moju ostavku i zamolila da ostanem još najmanje godinu dana.

Godinu dana je prošlo i  danas smo to obavili.



- Iz pouzdanih izvora smo doznali, kako skoro izdajete knjigu, odnosno osobnu biografiju.

- Moram priznati kako su vam izvori vrlo pouzdani. Naime ta je knjiga napisan prije pet, šest godina. Završen je 2015. godine. Nešto malo dorađena 2017. godine. 

Radi se o jednom pismenom uratku , kako bih ostavio u nasljedstvo mojoj djeci, unučadi, praunučadi, da vide tko im je bio djed .

Moram istaknuti kako nije lijepa biografija ima mnogo teških priča unutar nje, jer ja sam krenuo sa četrnaest godina u svijet da nitko živ nije znao gdje sam, što radim, od čega živim.

I tada sam, sve to opisao, na koji način sam to sve prošao.

Na kraju, uspio sam svojom voljom, entuzijazmom, snagom i naukom, od 14. godišnjeg dječaka u kratkim hlačama i bakinim Borovo šlapama doći do vrhunskih odgovornih pozicija u privredi. Bio sam i vrlo uspješan direktor ali i predsjednik nadzornog odbora.

Kako bi u tome uspio, kroz svoje obrazovanje, završio sam zanat, posle zanata - zahvaljujući bivšem društvenom sistemu obrazovanja -. Ništa se nije priznalo "Škola učenika u privredi" (u trajanju od tri godine). Briši sve i kreni od "O". Morao sam ići u "večernju gimnaziju za odrasle" i potom sam upisao fakultet. Prvo, upisao pravo, no kasnije "prebacio" na ekonomiju. Uspješno sam završio taj fakultet i kao ekonomista i danas funkcuoniram.

Za kraj bih istaknuo, kako po prvi puta ovakav projekt podržava i Matica Hrvatskih umirovljenika, na čemu sam im iznimno zahvalan. Naime, kako doznajem oni će također dijelom financirati tiskanje knjige, tako da uvelike o njim ovisi i dan same promocije, na kuju ćete svakako biti pozvani.



Izvršni odbor Podružnice umirovljenika Sopot je na svojoj sjednici (prošle godine ) prihvatila takvu odluku i Izvršni odbor jr  predložio Skupštini da usvoji moju ostavku i da se za  predsjednicu izaberu Marica Sokolić / Mery.

Pripremali smo je , dvije godine i iskreno se nadam kako će ona to uspješno nastaviti obavljati.

Moja je iskrena želja da moja nasljednica ovu našu Podružnicu vodi uspješnije nego ja. 

Zašto?

Jer, ja sam im pripremio dobar teren, a sa druge pak strane stojim joj kao zaleđe, kada god zatreba da joj uskočim i da joj pomognem.



Karlo Marković (80) član Podružnice
 umirovljenika Sopot
-  Dugogodišnji sam član ove naše podružnice za koju imam samo riječi hvale, kako na samu organizaciju i ostvarene rezultate, ali također i na  članove koji ulaže veliku kreativnu energiju, koja se iskazuje korz slogu, jedinstvo, suosjećanje itd...

Naime ja se držim one stare konstante, kako je čovjek prije svega društveno biće i kako samo u društvu može iskazati sve vrline ali i mane svog postojanja.

No, u našoj Podružnici se uvijek nađe, baš kao i danas prilika da se kvalitetno družimo i uživamo u tome. Tako je isto kada idemo na izlete, ili negdje drugdje.



Stihovi Karla Markovića,  posvećeni današnjoj Skupštini


Upravo nam naša Podružnica pruža priliku kako bi u našoj starosti bili zadovoljni i sretni, koliko to možemo biti.





























Nema komentara:

Objavi komentar