.

utorak, 29. kolovoza 2017.

Tko koga mijenja i zašto

Novi Zagreb Je li vi u stvari znate što je promjena?

Želim da mi se promjeni način i odnos sa šefom na poslu, želim da me kolege čuju što im pričam, želim da me partner/partnerica razumiju, želim da me moja djeca slušaju, a ne da se prepucavamo i da moram vikati.

Apsolutno se to može promijeniti ako krenemo u akciju na vlastite promjene. Naglašavam, sve se to može promijeniti baš onako kako želimo.

Kad sami sebe zarobimo, drugi su nam krivi

Našli ste se mnogo puta u situacijama kad ne možete prestati razmišljati o nečemu što vas opterećuje. Sve što činite ide upravo u prilog tom lošem stanju. Ne vidite da imate konstantno isti obrazac ponašanja, mentalnog i fizičkog. Izluđuje vas vlastita glava koju ne možete zamijeniti za neku drugu, no možete ju izmijeniti.
  
Kada se nađete u društvu ljudi koji su potpuni stranci za vas, prisiljeni ste 100% slušati kako biste se mogli priključiti razgovoru. Sljedeća još teža okolnost je, ako su ti isti ljudi potpuna suprotnost od vas u bilo kojem obliku, ne samo da ih morate slušati, naravno opet 100%, nego i pratiti sadržaj koji pričaju kako biste se što prije uklopili. Ako sadržaj ne razumijete, uvijek možete pitati, što je dobro jer kroz odgovor će osoba dati više informacija o sebi. To vam sve ide u prilog kako bi ste sebe mogli iznivelirati sa skupinom u kojoj se momentalno nalazite. Najlakše je otići i okrenuti leđa jer vam ne odgovaraju, ali ostati i postati bar mali dio njih je već treniranje vaše fleksibilnosti. Nitko od vas dolaskom u novu firmu neće postavljati sve moguće svoje uvjete koji postoje. Prvo ćete se polako uklapati u sredinu, a onda pronalaziti svoje male zakutke iz kojih možete početi djelovati. Za to vam je potrebno vrijeme i praksa.

Nemoj misliti na plavog slona!

Zašto misliti o nečemu što ne želimo, o nečemu što nas opterećuje. Kako um pomaknuti iz obrasca u kojem se zaglavio. Što više smo u modu određene misli, šaljemo signale i privlačimo sve ono što će zadovoljiti tu misao i sprovesti je u djelo.

Prva promjena

Sve ono što ne želiš okreni naglavačke u afirmativnom obliku. Imam odnos sa šefom koji mi odgovara jednako kao i njemu, kolege me slušaju i čuju što im pričam, partner/partnerica me razumiju, a djeca me slušaju i sve se dogovorimo bez ružnih tonova i riječi.

Druga promjena

Sada tvoj plavi slon postaje dobroćudna životinjica na koju možeš i trebao bi misliti što više. Ono o čemu razmišljaš, to ti se i događa. Misao vodilja usmjerava svu tvoju mentalnu i fizičku energiju u tom smjeru. Ako si siguran da ćeš naći parkirno mjesto, naći ćeš ga. Ako si opterećen mišlju da ga nećeš naći, 100% ga nećeš naći.

Treća promjena

Kako zamjenjuješ negativan način razmišljanja, pa i same radnje koje poduzimaš, potičeš i promjenu u fiziološkom aspektu svog bića. Stanice tvog organizma i svaki organ počinju se smijati i zadovoljno sudjelovati u zadatku, bez imalo napora. U suprotnom potrošnja energije postaje prevelika i uzaludna zadržavajući ta na mjestu na kojem si bio. Ako ne vjeruješ, sjeti se aktivnosti koje radiš jer te zanimaju, jednostavno su ti gušt. Osjetiš eksploziju dobre vibre i energije. To ti je cilj, zar ne?

Četvrta promjena

Stekao si novu naviku i tvoj život nije nimalo onakav kakav je bio. Sada živiš upravo onako kako ti želiš, a ne drugi. Ne postoje više pitanja da li je to dobro za mene, smijem li, imam li dovoljno godina ili sam već prestar. Prisutna je samo jedan misao želim li to ili ne. Ne miješajte ovo s mogu li to ili ne. Ako želiš, ti imaš u sebi tako ogromne resurse da ćeš ih pronaći. E, sada kreni vjerovat u to!

U drugima vidimo veliki potencijal i nije nam jasno kad izgovore tvrdnju da nešto ne mogu. Imamo potrebu potaknuti ih. Ne možemo vjerovati da su u stanju odustati.

Jednako tako postupajmo i prema sebi. Zamislimo da smo mi ta druga osoba i potaknimo ju.

Bez obzira što sam životni trener i meni je potrebna osoba koja će moju situaciju pogledati s pozicije „muha na zidu“. To se zove treća strana. Onaj koji je u odnosu je prva strana, osoba(situacija) s kojom je u odnosu je druga strana, a mi treneri smo ta treća strana ili drugačije neutralna pozicija.

Voliš li promjene?

Ako ne, možeš ih naučiti i primjenjivati.

Izaberi koju promjenu želiš i kreni!

Ako trebaš podršku, tu sam.