.

srijeda, 14. lipnja 2017.

Osnivačka Skupština Matice umirovljenika Novi Zagreb

Sloboština - U prošlu srijedu smo popratili osnivačku Skupštinu Matice umirovljenika Novi Zagreb. Kao i obično, osnivačke Skupštine su dosta zamorne za one koji ih prate. Naime , to je uglavnom birokratski posao, koji se odrađuje po strogo propisanim pravilima. Moramo istaknuti kako ni ovdje na ovoj osnivačkoj Skupštini nije bilo drugačije. 

U uvodnom govoru, buduće predsjednice Ljeposeve Barta, moglo se čuti kako sa dosta žala, ističe nemile događaje koji su se dogodili na nedavno (15. svibnja 2017. godine) održanoj Izbornoj Skupštini Hrvatske Matice umirovljenika Novi Zagreb. "Svega ovoga ne bi trebalo biti, da je postojala volja za daljnji zajednički rad. Nisu se htjela poštovati osnovna demokratična pravila (tajno glasanje!?), te čuti prave činjenice i odlično ostvareni rezultati u dosadašnjem radu Hrvatske matice umirovljenika Novi Zagreb. Iz meni nepoznatih razloga se išlo na širenje i baratanje poluistinama i lažima, osobnim uvredama, a u pojedinim trenucima i agresivnošću" - istaknula je Ljeposava Barta.

Također se iz govora mnogih prisutnih moglo čuti načelno mišljenje - kako je ovo razdvajanje nešto najtužnije što se moglo dogoditi Hrvatskoj matici umirovljenika Novi Zagreb, ali kada je već tako, tada treba kvalitetno, snažno i složno nastaviti dalje sa radom i ostvarenim rezultatima, na način - na koje je do sada ostvarila u svom (dvostrukom) dugogodišnjem mandatu g. Ljeposava Barta.

Tijekom Osnivačke skupštine izabrana su sva tijela i svi pojedinci za određene funkcije, kako bi ova Matica umirovljenika Novi Zagreb mogla započeti raditi po pozitivnim zakonima Republike Hrvatske. Na kraju treba istaknuti kako će članarina u Matici umirovljenika biti znatno manja, prikladnija ovim zahtjevnim financijskim vremenima umirovljenika, naime članarina će iznositi tek 30,00 kuna godišnje.





Marija Šaranja, predsjednica Podružnice
umirovljenika Kajzerica
- Mislim kako ova situacija sa razdvajanjem nikako nije dobra. Evo, mi smo sada došli u staru/novu sredinu i ja sam zadovoljna jer volim da djelujemo u miru, jer na Izbornoj Skupštini matice umirovljenika Novi Zagreb, na žalost - bilo je dosta nesuglasica. Uz to je bilo i osobnih vrijeđanja sl.

No, ja znam najbolje kako se radilo.


Eto, sada smo mi ovdje. Zadovoljna sam, sa dosadašnjim radom i djelovanjem g. Ljeposave Barta. Željela bih da se na isti način sa istim ciljevima (putovanjima, druženjima, radionicama itd...) nastavi i dalje. Sasvim sam sigurna kako dijelim promišljanje većine ovdje prisutnih.






Marija Pongrac, predsjednica
Podružnice umirovljenika Siget
- Danas smo se našli ovdje radi osnivanja Podružnice matice umirovljenika Novi Zagreb. Na žalost kako već znate, u Hrvatskoj matici umirovljenika Novi Zagreb na Izbornoj Skupštini došlo je do raskola.

Moram istaknuti kako se takva situacija meni  nije dopala, međutim nisam mogla na neke stvari osobno utjecati iz prostog razloga, što ja nisam predsjednica za sebe. Naime , ja sam predsjednica članova Podružnice umirovljenika Siget. Tako da smo na našem sastanku Izvršnog Odbora, postavila pitanje, kada bude izbor predsjednika - za koga žele da se glasa.


Izbor je pao na g. Ljeposavu Bartu, jer su sa njezinim dosadašnjim radomsvi članovi bili zadovoljni.Tako da odlika nije bila moja, već članova Podružnice.


U tom smislu smo i postupili . Na žalost, g. Barta je izišla iz Hrvatske matice umirovljenika Novog Zagreba i pokrenula osnivanje Matice umirovljenika Novi Zagreb, gdje smo se i mi , kao Podružnica pridružili.


Naime, naši članovi zaista mnogo putuju, bili su zadovoljni izborom i organizacijom putovanja, zato su se priklonili provjerenom radu.






Ana Krpan, 
- Umirovljenica sam sa Trešnjevke. Nekakva slična iskustva sam prošla i u Matici umirovljenika Trešnjevka. Tamo sam bila i tajnica. no kako sam već kazala, tamo odnosi nisu bili baš najbolji pa sam se sa njima razišla. 

Iz tog razloga sam se pridružila ovdje Osnivačkoj Skupštini, koju potiče g. Barta, koji poznajem već od prije po njezinom radu, velikoj energiji i odličnim rezultatima.

Osobno mislim kako će ovdje biti odlična okolina za sve ono što je potrebno nama umirovljenicima.Mnogo putovanje, druženja (ples...) ali i radionica... Stoga mi se pridružilo dosta članova sa Trešenjevke, koji su bili zadovoljni mojim radom, isto tako cijeneći ostvarene rezultate g. Barte u dosadašnjem radu.

- Vidimo kako ste se aktivno uključili u rad  i kakva su vaša očekivanja u budućem radu?

- Da, da. Izabrana sam za tajnicu, naime ja sam jedna od tajnica, ima nas dvije. Nemam velika očekivanja. Biti ću zaista zadovoljna radom, kako je sve do danas radila g. Barta. Ona je izuzetno angažirana u radu, prepuna energije i ljudi su zaista zadovoljni njezinim radom. Izleti su na sve strane, svukuda se putuje, fino se družimo i nastaviti ćemo u tom stilu.

Ja bih jedino uvele jednu novinu, a to je da se više služimo internetom,te da se ljudi na taj način obavještavaju o svim akcijama, novostima.





Ljeposava Barta, predsjednica Matice
umirovljenika Novi Zagreb
-  Danas je osnovana Skupština nove Matice. Sa obzirom kako je danas radni dan, odazavo se zaista veliki broj zainteresiranih ljudi, bilo je tu nešto više od sedamdeset ljudi. Željela bih naglasiti, kako za osnivanje , nije potreban veliki broj ljudi, zakon govori o tek - troje, mene veseli veliki interes i također velika podrška, koju ste i sami imali priliku vidjeti.

Morala sam se odlučiti na ovaj put u pronalaženju rješenja za sve one Podružnice koje nisu zadovoljne načinom i djelovanje one "druge strane". Zaista mi je žao što moram reći "druga strana", jer mi smo svi samo umirovljenici i morali bi biti na jednoj strani.

No, dogodilo se , što se dogodilo,  Ljeposava Barta nije uspjela , iznova  produži 3. mandat. Evo, sada pokrećemo novu Matici i  krećemo dalje kako smo i do sada radili. Ovdje nema nikakvih zamjerki, ovdje nema nikakvih problema. Znači, i dalje sam aktivna, koliko mogu i koliko znam sa mojim umirovljenicima bilo sa kojeg kraja.

Kod mene nema razlike ili da neki ljudi koji su članovi Hrvatske matice umirovljenika Novi Zagreb,  neće moći putovati. 

Hoće. 

Bez obzira što ljudi kažu, jer mi smo samo umirovljenici. 

A, koga simpatiziramo, na to imamo puno pravo, svatko od nas.