.

utorak, 25. travnja 2017.

Analogno / Digitalno

Novi ZagrebKad se sjetim onih prijašnjih antena koje smo imali i gledali televiziju, sjetim se kako sam mogla gledati npr. Slovensku televiziju, RAI UNO i mnoge druge , zavisi od mjesta u kojem sam se nalazila u Hrvatskoj . Bila je to slika sa slabijem  ili  jačem smetnjama ,slikovito bi rekla sa „snijegom“, no takvu televizijsku sliku sam  mogla pratiti. Danas imamo digitalnu televiziju na kojoj te mogućnosti više nisu dostupne. Mogu pratiti samo programe koji su izoštreni. Svi ostali u tom suženom rasponu ne postoje.

Digitalno prema tome znači ima li programa ili nema u izoštrenom obliku, a ne ima li ih u bilo kojem obliku.

Zanimljivo mi je da kada to prenesem u stvarni život izgleda upravo identično.

Odlučila sam ići na more. Do sada sam na moru boravila ljeti više od tri tjedna. Budžet se smanjio i odlazim na more, jedne godine na 7 dana ,sljedeće na 4 dana. Nezadovoljna sam što nisam boravila duže, ali kad se pitam jesam li bila na moru , mogu odgovoriti potvrdno.

U nekoj drugoj situaciji i prilici sam željela biti dio jednog  tima i u njemu i kroz njega apsolvirati sve svoje ideje ili bar veći dio njih. Drugi su imali bolje ideje ili su one više odgovarale traženoj temi. Moje ideje nisu ni površinski prošle, no ja sam još uvijek aktivan član tima. Moja se namjera nije ostvarila i mogu zbog toga biti više ili manje nezadovoljna. Mogu zbog toga biti ljuta ne sebe ili na vanjske čimbenike. U konačnici ,ako se upitam jesam li ja bila ili sam još uvijek dio tima moj odgovor je potvrdan.

Sada dolazi onaj najbolji dio. Ako se pitam jesam li ja provela svoje ideje u timu odgovor bi bio negativan. Kad se vratim na početak ,moj prvi korak je bio biti u timu i on je bio potvrdan, ali ostvarenje ideja nisu dio tog koraka. To je novi korak. 

Ako sve svoje namjere trpamo u isti koš,  vječito ćemo biti nezadovoljni, no ako ih rascjepkamo  na manje korake biti ćemo zadovoljni.

Vjerujem da se sada mnogi sa mnom  neće složiti  jer nisu u stanju uvidjeti da se mnoge namjere i akcije sastoje od niza manjih koraka htjeli mi to priznati ili ne. Htjeli mi to prihvatiti ili ne. Možemo se vječno boriti s tim, no ako to ne prihvatimo nećemo moći napredovati dalje.

Ponekad će nas ovakvo novo shvaćanje zaustaviti na vrijeme i odgovoriti nam na pitanje jesmo li ili nismo određene kretnje napravili. Ponekad će nas na vrijeme zaustaviti kako bismo se mogli okrenuti novim koracima i na vrijeme završiti sa starim.

Pružit će nam mogućnost bržeg napretka. U protivnom ostat ćemo zarobljeni u mjestu, naštimavajući sliku s više ili manje „snijega“.

Što od ovoga izabrati?

Možda sada razmišljate kako ovaj princip nije primjenjiv na sve situacije u životu .

Morat ću vas razuvjeriti.

Da primjenjiv je na apsolutno sve u našim životima.

Što ga prije počinjete primjenjivati, bit ćete slobodni od svih smetnji.

Nisam vas pitala jeste li razumjeli ovaj tekst, nego jeste li ga pročitali ili ne.

To je prvi korak koji je digitalan i on je gotov.

Na njega se više ne vraćamo jer je realiziran.

Na pitanje da li ste ga razumjeli ili ne, ako je ne u potpunosti, opet je odgovor da.

Razumjeli ste ga.

Treći korak je razumjeti ga u potpunosti, te ga čitate ponovo. 

Primjenjujte digitalni način razmišljanja , dat će vam čišću sliku,a za njom svi tragamo.

Kad „izgubite kompas“ vama je samo potrebna čišća slika.

Kako je sve u životu jednostavno i teži k tomu.