.

utorak, 14. ožujka 2017.

100% Nastaviti djelovati je jače od 100% biti uspješan

Novi ZagrebOslobodite se vezanosti uz poznato, zakoračite u nepoznato i ući ćete u polje svih mogućnosti ....... Deepak Chopra

Jednako tako mi se sviđa i rečenica koja nas pita: „Jesmo li još uvijek na pauzi za kavu ili smo napokon odlučili živjeti?“
Koliko god sve ove riječi i rečenice što nas danas zapljuskuju izgledaju toliko isprano i dosadno jer se ponavljaju u ovom ili nekom drugom obliku, potiču na razmišljanje,a zatim na akciju.

Očajni trenuci u kojima vidimo sve bezuspješne poteze odrvaća nas od usredotočenosti na naše želje i ciljeve.

Kad napustimo taj osjećaj očaja i sve misli koje naš potencijal skreću na kolosjek mogućeg neuspjeha, javit će se sve ostale mogućnosti ostvarenja željenih rezultata. Samo fokus na rezultat koji se polako izdvaja iz dosadašnje magle postaje naš najbolji motivator.

Ustrajnošću djelovanja prema njemu održava tonus naših umnih mišića na nivou pripravnosti i spremnosti na sve izazove na putu prema uspjehu. 

Što je to uspjeh?

Zar nije uspjeh ustati se veseo i spreman ovaj dan vidjeti kao novo nadahnuće?
Zar nije uspjeh što smo jučer spremno i odgovorno poslali svoju dokumentaciju o projektu, na vrijeme?

Zar nije uspjeh što smo neki dan zadržali svoju agresiju kontrolirajući emocije ljutnje u razgovoru sa svojim šefom?

Slažete se,vjerujem da je svaki naš korak jedan uspjeh. Ako nije uspjeh u nečemu što smo željeli, dobivši ga u drugačijem obliku nije znak da ga umanjujemo. U protivnom filtriramo samo velike uspjehe nauštrp malih koji nas dovode do njih, zaboravljajući da su oni najvažniji segmenti i temelji nečeg većeg.

Na dobrim temeljima možemo napraviti i veliku i malu kuću.Možemo napraviti kakvu god želimo.

Naša uspješnost mjeri se malim koracima. Vjerujmo u to! Svaki i najmanji korak je naš uspjeh.

Imala sam priliku održati inicijalni sastanak prvi puta u svom životu bez imalo prijašnjeg iskustva. Želja za ciljem bila je prevelika i motivirala me je prema novom izazovu. Teško mi je bilo vidjeti ostvaren cilj jer su predrasude bile prevelike. No, mislila sam, ako se ne aktiviram neću ni do čega doći. Idem vidjeti što mogu iz toga dobiti jer izgubiti ne mogu ništa kada ništa još niti nemam. I tako je i bilo. Cilj je još uvijek daleko od mene,ali bliži nego što je bio u početku. Nakon sastanka dobila sam uvide kako to izgleda, kako bolje mogu sljedeći put, što sam dobro učinila ,a što ne. Dobila sam novo iskustvo, koje ne bih da nisam krenula u akciju. Dobila sam novi osjećaj kojeg do tada nije bilo. Dobila sam jednako tako i novu motivaciju, da mogu ako hoću. A meni najbolje što sam dobila su neke nove ideje kojih prije nije bilo u mom umu.

Za akciju nam je potrebna odlučnost. Odlučnost je pristup smirenog, ali neprekinutog djelovanja. Iz jedne akcije neminovno krećemo u drugu za nas bolju i svježiju od one prije.  Strpljivost i vjerovanje u ostvarenje krajnjeg rezultata održivost je naših potencijala i njihova usmjerenost prema onome čemu težimo.

Oslobodite se svih misli koje vaš potencijal za sreću vežu uz postignuće bilo čega vanjskog.

Ako se možete zamisliti u svim teškim zadacima koje proces obuhvaća, možete  učiniti korak dalje.

Možete se tada zamisliti da uživate i obavljate svoj rad radi vlastitog užitka.
Meni posebno važno pitanje koje nas pomiče iz okvira je:

“Bismo li se prema njemu osjećali entuzijastično i ako nas na cilju ne bi čekali slava i bogatstvo?

              Bismo li? Tu je ključ motivacije koja nas gura djelovati.

            Zašto nešto radim? Čemu to koristi meni? Čemu to koristi drugima?

1 komentar: