.

utorak, 17. siječnja 2017.

Svi imamo jednake šanse

Novi Zagreb - Da zaista tako mislim od kada je moj um napustila stara paradigma da tako nije. Oduvijek sam znala da smo međusobno različiti i da zbog toga različito prednjačimo u nekim smjerovima svog života. Svatko je od nas u nekom svom polju rada na domaćem tlu kako se kaže. Neke sadržaje u životu ne mora predugo učiti jer ima neke predispozicije od prije koje se vrlo brzo uklapaju s novima. Ujedno , zainteresiranost ga okreće u nekom novom smjeru i učenje novih sadržaja ili snalaženje u novim situacijama počinje.

Svi imamo sve, to je apsolutna istina. Svatko ima onoliko koliko mu treba bez obzira koliko on mislio drugačije. Naravno da se to mijenja. Kad iskoristimo sve potencijale koje imamo do sada, otvara se nova mogućnost napredovanja i proces se nastavlja dalje. Kad se okrenem iza sebe imam podosta toga za čim sam samo mogla sanjati i maštati. Sada to uzimam zdravo za gotovo i to nije dobro. Uzdizati, hvaliti i zahvaliti za sve svoje korake koji me dovode dalje nego sam sada je veliki blagoslov samome sebi. To je vrijednost kojom izbjegavam uzimati sve zdravo za gotovo.

Kada odlazimo na razgovor za posao također imamo „jednaku“ šansu kao i ostali kandidati. Ovako je dobro misliti jer ako u startu kažem samoj sebi  da se drugi primaju preko veze onda gubim svoj pozitivan stav  i motivaciju za predstavljanje poslodavcu. U svakom slučaju da i ne postoji nepotizam netko drugi se može više dopasti poslodavcu nego ja. Ako tako startam mogu se odmah okrenuti i odustati.

Moje mogućnosti su široke i šire nego što to uopće mogu zamisliti, ali ih sve ne upotrebljavam. Neke apsolutno smatram nerealnima dok se ne pokaže da sam bila u krivu.

Što učimo iz situacije kada nismo prošli na nekom od odabira posla? Većina će reći ,da nisu imali sreće i da idu dalje. To nije dovoljan odgovor koji će mi objasniti koliko puta to neću imati sreće.Što ako se to nastavi dalje u jednom većem broju? Vjerojatno ću odustati i sebe smatrati nesposobnom.

Ako usporedimo ovaj primjer s dva muškarca kojima se sviđa ista dama, onda možemo reći da njih dvojica imaju iste šanse sve dok ne otkriju što je presudno što damu osvaja. Nakon toga jedan preuzima prednost.

Tako je i kod drugih situacija. Što u stvari poslodavac traži, što njemu treba, kakav tip osobe, što su njegovi osobni izbori, ne možemo saznati iz natječaja, ali možemo istreniranim razgovorom.

Kada odgonetnemo što drugoj osobi odgovara, odnosno što ona treba ,odlučujemo hoćemo li to ili ne.

Zaista, svi imamo jednake šanse i neograničene mogućnosti. Neki put je teži nego što smo mislili na početku, ali je put kojim jedino možemo doći do svoga cilja i ne nazivajmo ga lošom srećom. Zahvalimo mu jer on nas prebacuje na sljedeću poziciju.

To su naše šanse. Nebrojive . 

Do čitanja, vaša Aleksandra ....

Nema komentara:

Objavi komentar