.

utorak, 20. prosinca 2016.

Kvaliteta života

Novi ZagrebKoliko smo puta bili zatečeni pitanjem kakva nam je kvaliteta života. Znamo li što ulazi u kvalitetu života i što je to uopće? Je li to dobra zarada, ugodan život bez stresa ili možda nešto treće? Što s onima koji ne zarađuju iznad prosjeka ili s onima koji su pod stresom? Je li njihova kvaliteta života niže rangirana? Što je defincija kvalitetnog života?

Kvalitetan život


Kvalitetan život ne ovisi o materijalnim stvarima, ali niti o okolnostima u kojima se nalazimo i koje mogu biti oko nas. Pravi odgovor leži u nama, odnosno u onom segmentu nas koji regulira okolnosti i naš materijalni dio svijeta. Kvaliteta života može varirati jer je podložna promjenama. Pogotovo kada je regulirana utjecajima izvana s kojima se ne znamo i ne možemo nositi. Ponekad pokleknemo pred određenim situacijama i dopustimo im nesvjesno da kroje našu kvalitetu života.

Moja kvaliteta života


Ujutro kad se probudim sve ide po nekom unutarnjem satu i kreće se prema zacrtanom planu. Znam unaprijed kako bi taj dan trebao izgledati i potpuno sam dio njega. U nekom dijelu dana nenadano , neplanski pojavljuju se nepredviđeni problemi. Npr. netko hitno očekuje od mene da ostvarim zadatke koje fizički i vremenski ne mogu. Ova jedna iznimka mi kvari cijelu moju isplaniranu priču za taj dan. Kako je ona lančano izmodelirana tako neodgodivi zadatak pokreće lavinu . U mojoj glavi nastaje košmar, opterećenje i niz neželjenih emocija jer znam kako su i drugi segmenti života  sada ugroženi.

Nastaje moje unutarnje nezadovoljstvo i moja kvaliteta života je narušena. Osjećam se nekvalitetno jer sam dozvolila da jedan polovično odrađen zadatak ruši opću sliku o meni.

Ta moja nova slika o mojoj kvaliteti života.

Njegovanje kvalitete života


Svaki dan rado zahvaljujem na još jednom danu svoga života i na još jednoj prilici mogućih akcija koje mogu poduzeti ako želim. Sretna sam na svakoj osobi koja dolazi u moj život, na trenutak ili na duže vrijeme. Bez obzira kako doživljavam te osobe ,one su moje ogledalo, vodiči i putokazi koji određuju onaj pravi smjer moga kretanja. Rado prihvaćam kritike i dobro su došle u moj svijet. Gradim razumijevanje same sebe na osnovi suosjećanja i unutarnjeg prijateljstva obogaćenog ljubavlju. Prošlost je sastavni dio moga postojanja i ona je zaslužna za mjesto na kojem se sada nalazim. Prepoznajem mjesto na kojem sam sada i određujem korake koje trebam učiniti da bih došla tamo gdje želim biti. Svjesna sam da ono što učinim danas kreirat će moje sutrašnje mjesto. Rado i otvorenog srca osluškujem svoj unutarnji glas koji me vodi tamo gdje trebam biti.

Moja slika o meni ovisi o mom razmišljanju kojeg mogu birati.

Kreatori kvalitete života


Svi smo svjesni svog postojanja, možda ne baš svi, jer ono nam kazuje kakvo je momentalno stanje nas i dozvoljava nam da se upitamo jesmo li zadovoljni ili koliko smo njime zadovoljni. Nismo uvijek zadovoljni sa svim segmentima svog života, ali ih uvijek možemo mijenjati.

Najbitnije je mijenjati svoj način razmišljanja jer to je naša polazišna točka. 

Kvaliteta života nije ni dobra ni loša. Ona jednostavno jest. Ne postoji mjerač kojim ju možemo mjeriti. No postoji naš unutarnji pokazatelj, naš feedback sebi.
Kvalitetu stvaramo tako da pojedine dijelove svog života buildamo jer uvijek mogu biti bolji, a i prirodno je da težimo višem.

Kvaliteta života svakog pojedinca ovisi o tome kako gledamo na nju. Ako ju definiramo kroz nedostatke nikada njome nećemo biti zadovoljni. Nedostataka će uvijek biti, a oni nam mogu pomoći da lakše odredimo što želimo i što je to vrijedno za što smo spremni uložiti svoju energiju i vrijeme.

Svjesno utjecati na kvalitetu svog života je naša osobna zahvala nama. Ona će biti prepoznata na našim licima,u našem iskrenom smiješku i istinskoj riječi i vječnoj opuštenosti bez obzira na životne nedaće.  Tada ćemo i one najteže zadatke riješiti s lakoćom koja izvire iz nas.

Ljudi koji na takav način grade svoju kvalitetu života ,izuzetno je cijene i održavaju na zavidnoj razini.

Aleksandra Ivanac /life and business coach / konzalting /edukatpr .... www.coachingflog.com 


od srca za vas...biraj svoj poklon:

  1. besplatna radionica i 2 coaching termina.... dobivaju prve 2 osobe koje se jave na mail
  2. besplatna coaching termina........ dobivaju  sljedeći  5 osoba koje se jave na mail
  3. besplatna radionica po izboru..... dobiva narednih 5 osoba koje se jave na mail za radionice (vidi na   www.coachingflow.com   prijavi  se ) info@coachingflow.com


Sretno u novoj 2017. godini...........Vaš Coaching Flow

Nema komentara:

Objavi komentar