.

ponedjeljak, 7. studenoga 2016.

Najbolja dijeta na svijetu

Novi ZagrebČekajući red na blagajni načuo sam dio razgovora dvije punašnije osobe: «…vidim smršavio si. Kako si to uspio? Ja sam probao sve dijete i niti jedna mi nije pomogla. Treninzi? Prehrana,? Da nije neka bolest?» - upita ga. A on sav važan počinje pametovati, onako s visokog, «ne jedem iza šest navečer. Ljudi znaju doći s posla, najedu se, zalegnu, bulje u televizor, grickaju… Ali ja ne, ja pazim što jedem. Svinjetinu sam skroz izbacio…» Drugi odgovara: «ja ne jedem skoro ništa već duže vrijeme, radije popijem koje pivo, a opet ništa!» Tu negdje sam ih prestao slušati…

Nakon dužeg čekanja na red napokon uspijem platiti, sjednem u auto i krenem doma. Ludnica, špica, auto na autu, stojim u koloni i slušam radio i, naravno, pjevam. Završi hit, i oglasi se voditeljica, taman da ću prebaciti stanicu čujem: «odlična vijest za sve one koji su probali sve moguće dijete, a nisu imali rezultate, za sve one jadne ljude koji su nategli svaki zglob u tijelu ne bi li izgubili koju kaloriju više…», zaustavim prst na radiju i čekam što će reći dalje. «Zadobila si moju pažnju, neću promijeniti stanicu, prosvijetli me!» Priča ona dalje: «znanstvenici s (nekog) britanskog sveučilišta su utvrdili kako se ležeći u vrućoj kupki troše kalorije». Usporedili su vožnju bicikl ergometra s ležanjem u kadi punoj vruće vode. Mjerili su potrošnju kalorija i otkrili kako su osobe koje su vozile bicikl potrošile tri do četiri puta više kalorija nego osobe koje su samo ležale. Zbunjen sam se pitao «pa što ste očekivali?» No tu nije kraj, ono što me je najviše zasmetalo je bio zaključak voditeljice: «eto, ne morate se više mučiti, odlaziti u teretanu, paziti što jedete, dovoljno je napuniti kadu, leći i kalorije se same troše». Već sam zamišljao kako svaka druga domaćica juri u kupanu i puni kadu. Jer, ako ste nešto vidjeli na televiziji ili čuli na radiju, onda je to stvarno tako, onda to zasigurno djeluje.

Do tada sam vjerovao da o najboljoj dijeti na svijetu neću morati nikada pisati, i da će njene tajne ostati zauvijek skrivene. Međutim, osjećam da je to postalo veće od mene i da svijet treba saznati istinu.

Slažem se, ležeći u kadi punoj vruće vode trošiš energiju, ali isto tako ne radeći ništa također trošiš energiju. Tvoj mozak, srce, pluća, jetra, bubrezi, svi oni troše energiju. I sada dok čitaš ovaj tekst trošiš energiju. Ali to ne znači da možeš zaključiti kako ne trebaš raditi baš ništa kako bi smršavio.

Kako onda neki ljudi ipak uspijevaju smršaviti? Koja je njihova tajna? Što se krije iza svega, što je odgovorno za rezultate? I kako izgleda najbolja dijeta na svijetu?! Slijedi odaja tajni.

Najbolja dijeta na svijetu je: «ne postoji najbolja dijeta na svijetu!» Sve odgovore naći ćeš u jednadžbi. Ali ne moraš se bojati ove jednadžbe, ona je vrlo jednostavna i glasi: koliko uneseš – toliko i potroši. Jednostavnije od toga ne može. Ako uneseš više kalorija nego ih kroz dan potrošiš, doći će do akumuliranja viška energije u vidu masnih naslaga. A ako potrošiš više kalorija nego si ih unio, energiju ćeš dobivati iz nakupljenih masti i mršavjeti ćeš. Znam, zvuči jednostavno, ali nije lagano. Kalorijski deficit podrazumijeva svjesno gladovanje. I tu je jedini problem. Kako izdržati glad. Nema prečaca, nikakvi preparati, čajevi ili operacije vam neće pomoći. Samo te tvoje životne navike mogu dovesti na pravi put. Nije važno jedeš li iza šest navečer ili ne, važno je što si jeo do šest. Nije važno je li to svinjetina ili ne, važno je koliko je pojedeš.

Ako do šest navečer pojedeš previše, nikakvo gladovanje poslije ti neće pomoći. Ako pak ne jedeš gotovo ništa, ali piješ puno piva, računaj i da te kalorije ulaze u jednadžbu i opet nećeš uspjeti. Ako ne voliš jednadžbe, ne znaš izračunati koliko kalorija unosiš ili koliko ih dnevno potrošiš, ne brini. Postoje stručnjaci koji će ti pomoći.

Zato razmislite i ostanite zdravi i lijepi!


Za više informacija kontaktirajte udrugu Beauty fit na facebook stranici @beautyfitdsr

Nema komentara:

Objavi komentar