.

nedjelja, 9. listopada 2016.

Proslava Dana Neovisnosti i 10. proslava Dana naselja Lanište

 Lanište -  Sinoć je otvoren završni dio veće tradicionalne i ovoga puta jubilarne 10. proslave Dana naselja Lanište, ali je svečano i proslavljen Dana neovisnosti, koji se ove godine slavi po 25. put od osamostaljenja Republike Hrvatske.

U višednevnoj proslavi, koja traje od četvrtka (6. listopada) pa do nedjelje (9. listopada) osmišljen je vrlo raznolik ali i zanimljiv sportsko - kulturni program. Organizatori ovog druženja su Nogometni Klub Gavran , te Centar za kulturu Novi Zagreb, a pokrovitelji Gradska skupština grada Zagreba, Grad Zagreb , te Mjesni odbor, naselja Lanište. 



Antun Patrić, predsjednik
Vijeća mjesnog odbora Lanište
- Večeras sam na otvaranju završnog dijela 10. jubilarne proslave Dana naselja Lanište i na svečanoj proslavi 25. godišnjice obilježavanja praznika Dana neovisnosti imao čast pozdraviti sve naše sugrađane naselja Lanište , ali i goste iz okolnih naselja, te goste i uzvanike iz društveno političkog te kulturnog i javnog života Novog Zagreba.

Zahvalio sam svim sudionicima u ime građana našeg naselja Lanište koji su organizirali ovu višednevnu kulturno sportsku manifestaciju, te se zahvalio i pokroviteljima : Gradskoj skupštini grada Zagreba i Gradu Zagrebu, uz nas- članovima Vijeće mjesnog odbora Lanište, na svekolikoj podršci.

Također sam istaknuo i daljnju potrebu još kvalitetnije i snažnije suradnje građana naselja Lanište sa Vijećem mjesnog odbora, jer svaki njihov prijedlog, pitanje, sugestija ili kritika, nama kao njihovim predstavnicima lokalne samouprave pružaju smjernici (gdje, kako, kamo, kada...?) u poboljšavanju kvalitete ne samo socijalne, komunalne, društvene i sl., već ukupnog življenja u našem naselju.

Naša vrata Mjesnog odbora, su "širom otvorena" svakog utorka od 19,00 do 20,00 sati.

Za kraj bih sa ponosom istaknuo, kako Vijeće mjesnog odbora, već četiri godine za redom svesrdno podupiremo rad Nogometnog Kluba Gavran, tako da smo i ove godine u cijelosti preusmjerili sva sredstva, koja su nam bila dodjeljena u korist organizacije ove tradicionalne manifestacije - 10. proslave Dana naselja Laništa  i obilježavanja Dana neovisnosti, kojom smo osigurali nabavku dresova, sportske opreme,  medalja i pehara...

Za kraj, još jedanput iskreno u ime svih članova Vijeća mjesnog odbora Lanište, našim sugrađanima čestitam Dan našeg Laništa, a svim ostalim građnima Republike Hrvatske  Dan neovisnosti.



Marija Litrić, dopredsjednica
Nogometnog Kluba gavran
- Danas je u tijeku nogometni  turnir, razigravaju se utakmice za igrača našeg Nogometnog Kluba Gavran, uzrasta od petog do osmog razreda - borimo se ta prvo i drugo mjesto. U ovom se  turniru nadmeću članovi svih kategorija našeg kluba:  zagići, limači,  pioniri (mlađi i stariji), te juniori i seniori.

Uz ovaj nogometni turnir, večeras će sa početkom u 18,00 sati započeti kulturno zabavni program, gdje će nastupiti naše - Mlade nade (talentirane pjevačice i pjevači iz Novog Zagreba) iz Centra za kulturu Novi Zagreb, Ivan  Stapić i njegov bend, te Dražen Žanko. Također će na Svečanom otvorenju završnog djela 10. Dana Laništa doći gosti iz kulturnog, političkog i sportskoh života Novog Zagreba.

Sutra će se održati nogometni Kup - Toni Jasak, gdje će sudjelovati juniori i seniori. U kup će se odigrati 14. utakmica. Ova sportska priredba započinje u 8,00 sati ujutro

Nakon završetka odigravanja nogometnih utakmica - slijedi svečana podjela, zasluženih medalja sa početkom u 18,00 sati.

Nakon ove svečanosti, okupljeni sugrađani će biti u prilici, pogledati i navijati nogometnu utakmicu Finska - Hrvatska u našem šatoru, na velikom ekranu. Molimo sve navijače da donesu navijački pribor, tako da svi skupa u druženju i navijanju (onako kako mi to samo znamo!) proslavimo još jednu pobjedu naših Vatrenih, u kvalifikacijama  za Svjetsko prvenstvo u Rusiji 2018.



Gordana Deriš, stučni suradnik
Centrar za kultru Novi Zagreb
- Centar za kulturu Novi Zagreb je - uz Nogometni Klub Gavran jedan od organizatora  ove višednevne tradicionalne kulturno sportske manifestacije, koje se  održava, na zadovoljstvo svih nas već 10. jubilarni put za redom.

I ovoga puta smo angažirali zapažene imena naše domaće estrade. Spomenula bih grupu Black & White, Ivana Stepić i njegov bend, to je grupa čije vrijeme tek dolazi, ali i doajena domaće rodoljubne pjesme Dražene Žanka.

Kao i obično, tako smo i ovdje pružili šansu našim mladim polaznicima naših radionica, tako da će uz već spomenute glazbene umjetnike, večeras imati priliku nastupiti naše mlade nade, pobjednice na zadnjih pet godina na našem - Zlatnom mikrofonu, festivalu pjevača amatera.

Naime, Centar za kulturu Novi Zagreb, već dvadeset godina organizira Natjecanje pjevača amatera iz tog natjecanja su izrasla mnoga imena. Prve godine je kod nas dobio Željo Houdek , zvani Žak.

Večeras ćemo svi biti u prilici prati i pružiti podršku  pjevačicama amaterkama, Nika Pastulović i Lana Trenpetić, koje su već do sada pokazale  izuzetan talenat, ne samo U Centru za kulturu Novi Zagreb, na našem natjecanju nego i na Super talentu i na još nekim festivalima...



Lana Trenpetić, amaterska pjevačica
Mlada nada
-  Od kada si se započela zanimati za pjevanje?

- Ja pjevam od kada znam za sebe, no prijavljivati se na festivale sam započela nešto kasnije, sa nekih osam ili devet godina.

- Možeš li nam ovako na brzinu, pred sam nastup reći, gdje si sve do sada sudjelovala?

- Sudjelovala sam na : Zlatni mikrofon Novog Zagreba, pjevala sam na međunarodnom festivalu u Sloveniji, također sam nastupila na festivalu u Svetom Križu Začretje, no i u Bjelovaru na "Glazbenom ljetu" i na dosta festivala u samom Zagrebu ...

- Iza spomenutih nastupa, stoje i neke nagrade..

- Da. Na "Glazbenom ljetu" u Bjelovaru sam osvojila prvo mjesto i tu sam osvojila -snimanje svoje pjesme. Također bih spomenula, no sada se na brzinu ne mogu prisjetiti (gdje?). Naime na jednom od Zagrebačkih festivala sam također osvojila svojim pjevanjem prvo mjesto, a nagrada je bila - Put u Gardaland.

- Molimo te draga Lana, za kraj ovog našeg kratkog ali zanimljivog razgovora,kakvi su tvoji planovi, vezani uz budućnost? Kako sebe vidiš u budućnosti?

-  Vidim sebe, kao uspješnu pjevačicu.

- Koji žanr te najviše privlači?

- Sebe vidim u POP glazbi.



Nika Pastulović, amaterska pjevačica
Mlada nada
- Od kada si otkrila ljubav prema pjevanju, od kada pjevaš?

- Pjevam od malih nogu. Intenzivnije sam se započela baviti sa tom ljubavlju i strašću od šestog razreda osnovne škole.

- Možeš li nam  reći kako si započela, sa pjevanjem?

- Upisala sam se u Suvremenu školu pjevanja - Mikrofonstar. Potom sam upisala Glazbenu školu, sviranja glasovira.

- Draga Nika, možeš li nam reći gdje si sve do sada pjevala, nastupala?

-  Nastupila sam na ovogodišnjem Super talentu Hrvatske, na Šibenskom festivalu šansone 2015. godine, na Zlatnom mikrofonu Novog Zagreba, na Danima naselja Zapruđe i na mnogim drugim "manjim" natjecanjima.

- Vidimo da je već sada iza tebe , zaista dosta javnih nastupa. Možeš li nam reći kako vidiš sebe u budućnosti?

- Ja  bih se svim srcem željela nastaviti baviti pjevanjem, no na prvom mjestu mi je moje školovanje, i sve što je vezano uz to. Trudim se biti uspješna u svim tim obavezama, no nakon toga ću sigurno ustrajati na svojoj velikoj ljubavi - pjevanju, kako bi ostvarila svoje snove!



 Ivan Stapić, slavonac, glazbenik
- Glazbom se bavim već dugo godina. Posljednju pjesmu, koju sam snimio, prešla je milijun pogleda na You tube. To je - kako već zasigurno znate, kao i veći broj publike , duet sa našim Matom Bulić. 

Ovaj duet je zaista odlično primljen kako kod nas ali isto tako i šire.

Kako vidite imam svoj bend, putujemo po cijeloj Hrvatskoj, pjevam.. Zauzeti smo stalno. Super nam je.. Slavonci smo, a kako znate u nas Slavonaca je zdrav i  vedar duh...

Evo, večeras sa velikom radošću nastupamo i ovdje na 10. Danima naselja Lanište, gdje ćemo svi skupa proslaviti i naš 25. Dan neovisnosti, gdje ćemo održati naš koncert.

Siguran sam kako će i ovdje biti odlična fešta, kako će se svi uz našu glazbu odlično zabaviti. Kobasice se prodaju ..... piva se toči .... biti će super !



Dražen Žanko, glazbenik
- Moram priznati kako sam prvi puta ovdje u naselju Lanište i kako mi je zaista drago da sam došao tu i da se - Od stoljeća sedmog ..... čuje i u ponosnom Laništu.

U svakom slučaju, pozvao me Centar za kulturu Novi Zagreb, da budem gost zajedno sa Ivanom Stapić i njegovim bendom.

Naravno, rado sam se odazvao, da mogu zapjevati, da se možemo ugodno sjećati i proslaviti 10. godina održavanja Dana naselja Lanište i 25. godišnjicu Dana neovisnosti, naše drage i prelijepe Domovine.

Za kraj bih posebno zahvalio Antunu Petrić predsjedniku Vijeća mjesnog odbora Lanište, što sam večeras upravo ovdje, ali također bi se zahvalio svim onima ostalima koji su željeli da ja dođem, to mi je čast i zadovoljstvo!




















































Nema komentara:

Objavi komentar