.

utorak, 25. listopada 2016.

Ovogodišnji Jesenski koncert KUD-a Dika, sa gostima

Sveta Klara - U subotu 22. listopada 2016. godine je održan tradicionalni  - Jesenski koncert - Kulturno umjetničkog društva Dike. 

I ove, osme godine u nizu, sa jednom godinom prekida, prostorije Društvenog doma naselja Sveta Klara su ispunjene radosnom pjesmom, snažnim plesom,  veselom glumom, popraćeno uz brojne uzvanike, uz puno radosti,  iskrenog druženja, spontanog i snažnog pljeska,  ne skrivene podrške, ogromnog zajedništva i želje za ponovnim novim susretima 




Drago Topolovec, predsjednik
Zajednice  folklornih amatera grada Zagreba
- Jedan od naših članova Kulturno umjetničko društvo Dika, večeras održavaju svoj tradicionalni Jesenski koncert.

To je, kako su i sami rekli, društvo treće dobi, oni si zapravo pjevačka skupina.

Svake godine nastupaju na našoj godišnjoj smotri. Na taj način mi ih i finaciramo, kao pjevačku skupinu i oni uvijek pravdaju svoje postojanje.

Oni postoje, iz razloga da se okupljaju, druže, te da se ne zaborave ovi običaji Turopolja i oni na tome jako vrijedno i predano rade i svake godine nam pripreme nešto novo.

Za kraj bih rekao, kako je njihov rad prepoznat, te ako sam je ovdje kao predsjednik ZFAZ-a na ovom zaista prelijepom Jesenskom koncertu, to onda nešto znači i govori o ovom KUD Dike.Mišljenja sam kako je KUD Dika, stvarno na diku svoje kraja, naselja Sveta Klara, i svi Svetoklarani se mogu ponositi sa time.  Bilo bi dobro da ih ima više, i naročito da se malo pomlade, ali  kad već nema, onda se mora "klimati"  sa onim kaj se ima. Oni to rade jako dobro.




Jadranko Batutić,dopredsjednik
Gradske četvrti Novi Zagreb - zapad 

- Kulturno umjetničko društvo Dika je jedno od tri najstarija društva ovdje. Po godina su oni najstariji. Odlično surađujemo, niko se nikome ne gura. To sve g. Boris Kihak lijepo vodi. Osobno poznajem zaista mnogo ljudi iz KUD-a Dike i svakako ću nastojati da im pomognemo oko svih programa koje rade. Jer ovo što rade, lijepo je rade. A to je i bit da se malo podruže.

Moram priznati, oni su baš kao vino! Što su stariji, to su bolji!


  
Boris Kuhak, predsjednik
Vijeća mjesnog odbora Sveta Klara
- Svake se godine već tradicionalno osam godina KUD Dike održava Jesenski koncert, no na žalost zbog financija, nije održan prošle godine, što je kod velikog broja ljudi izazvalo, u najmanju ruku - tugu.

Večeras ste bili u prilici vidjeti i sami, kako se odlično zabavljamo  u kulturno umjetnički program, društava, koje KUD Dike pozovu kako svoje goste. To je sada već jedna tradicija koja u nesleju Sveta Klara traje cijeli niz godina, ne samo KUD-a Dika, već i Kulturno prosvjetnog društva Sveta Klara. 

Nekada je to bilo mnogo raskošnije, kada su se pozivala društva iz cijele hrvatske, ali su tada bila neka druga vremena. Danas je to nemoguće uraditi.

Ja sam na otvorenju ovog koncerta, kao predsjednik Vijeća mjesnog odbora Sveta Klara, ovo naše društvo KUD Dika je društvo zapravo okuplja ljude treće dobi. Tako da oni ne trebaju težiti nekakvim međunarodnim nastupima (iako bi i tamo bili zapaženi!). To treba biti društvo za svoju dušu, zabavljati se, a upravo kako se oni i zabavljaju svaku srijedu - sastajući se ovdje od 20,00 do 21,00 sat, a kasnije u svojoj prostorijici uvijek netko nešto slavi, uvijek se naše razlog za neko veselje.

Iz takvih druženja, proizlaze i ovakva druženja koja nama  Svetoklarčanima i ostalima i uzvanicima koje oni pozovu uvijek se lijepo vidi, uvijek dobro dođe.

Na kraju bih samo rekao da ovakvo društvo, praktički uveseljava svoje umirovljeničke dane. Danas  smo imali priliku čuti i o dotacijama kojih gotovo da i nema. Uvijek se može nešto napraviti ako ima sloge i razumijevanja. To sam isto rekao u govoru pri otvaranju ovog koncerta, no ponoviti ću - čestitam im na svakom druženju, na svakom koncertu, na svakom druženju srijedom, i na mnogim drugim akcijama koje organiziraju tijekom godine. čestitam im na svemu što daju za naselje! 




Marina Pucović, izaslanica
gradonačelnika Milana Bandić
- Ovdje sam uz mnogo dragih prijatelja na 8. jesenskom koncertu KUD-a Dika, koji oni već tradicionalno organiziraju. I večerasa su to uradili zaista odlično.

Bili su jako dobri, sa starim voditelje, na žalost pokojnim prof. Kačurovom, međutim preuzeo ih je njegov unuk mladi Kačurov i mogu reći da se večeras vidi jako veliki napredak.

Ne znam, da li to pripistai mladosti ili su oni bili preveliki prijatelji sa pokojnim profesorom, pa ga nisu htjeli toliko slušati. No, međutim, ovo što sam večeras vidjela i čula je za svaku pohvalu.

Baš sam uživala u koncertu, ali sam uživala posebno u njihovoj pjesmi.

No, ukupan Jesenski koncert je bio odličan. Žene iz naselja Pleso su odlične sa ovim igrokazaom, mislim fantastične. Nasmijale su na do suza. Naravno i pjevačko društvo Novi Zagreb iz Skoboštine isto tako se zaista lijepo otpijevale svoje, a gosti iz Jablanovca, također Zagorci, isto tako jako lijepe pjesme ali i zagorski ples u živo... Ukupno - koncert je bio zaista prekrasan

Za kraj, našim Dikama, želimo još puno, puno godina i zdravlja, da oni to mogu tako raditi No i mi smo tu da im pomognemo, koliko treba i koliko možemo, ali zaista se trudimo svi pomoći od gradonačelnika, pa i evo, ja sam tu.




Aleksandar Kačurov, voditelj
KUD Dike i
 voditelj pjevačkog zbora Novi Zagreb
- Naš KUD Dike je večeras održala svoj Jesenski koncert, gdje kao gost nastupilo Pjevački zbor Novi Zagreb, dakle moja dva zbora  koja ja umjetnički vodim. Nastupili smo večaras sa opširnim programom i uz prekrasnu večeru napravili smo odličnu atmosferu, gdje su se svi jako dobro zabavili.

Moram priznati od kada smo započeo našu umjetničku, odnosno glazbenu suradnju (sa oba zbora) vidno su napredovali, što je potvrdio i veliki i glasan pljesak prisutne publike nakon svake izvedbe. Svakako je to zasluga svih članova koji su se pojedinačno trudili, kako bi ostvarili što bolje rezultate. Nakon ovog koncerta, mi ćemo nastaviti naš rad i dalje, poneseni ovim zaista prekrasnim dojmovima večerašnjeg Jesenskog koncerta.




 Nasta Lacković, predsjedniva
pjevačkog zbora Novi Zagreb
-  Ovdje smo zato , što KUD Dike sa nama surađuju. Mi njih ugošćujemo za 1. maj a oni nas  na svom jesenskom koncertu.

No i igrom slučajeva takva nam je sudbina da smo imali kao voditelja i profesora Ivana Kačureva godinama. Ja sam među prvima izabrala njegovog unuka Aleksandra  Kačureva, ponudila sam njima i evo uspjeli smo do danas da to eto zajedno održavamo, sretni i oni i mi.

Sigurna sam kako ćemo ovu suradnju i dalje nastaviti , jer je ovo, kako što vidite i sami - prekrasno.




Darko Dutković,  predsjednik
Kulturno umjetničkog društva Jablanovec
-Za sve one koji ne znaju - Jablanovec  je mjesto u gradu Zaprešić ispod "Kamenih svatova" što je poznato po  Augustu Šenoi, koje je napisao Povjesnicu - Kameni svati.

Naše društvo vrlo marljivo čuva  kulturnu baštinu, održavamo svoje nošnje. Naša nošnja je poznata pod nazivom - Bistrajnska nošnja. S obzirom da taj Bistranski kraj započinje sa  Ivanca i završava do Jakovlja proteže sa na površini od cca desetak kilometara, gledajući uz rijeku Krapinu.

Sa KUD-om Dika iz Svete Klare družimo se oko sedam godina, preko jedne naše prijateljice Ivanke Terišman i vaša Barice, one su se upoznale uslijed poslovnih odnosa i od prve smo si "pasli" jedni drugima. 

Tako se pozivamo svake godine, oni dođu kod nas jedanput godišnje, a to isto činimo i mi. To sad već traje tradicionalno sedam godina, što nam je izuzetno drago, jer smo si slični po kulturi, po godinama su oni malo stariji od nas, ali to nama nimalo ne smeta, dapače malo su nam oni kak'ti uzor - mi se vidimo preko njih u tim godinama.

Večerašnji koncert je bio zaista odličan, a mi smo također nakon našeg nastupa dobili veliki aplauz, jedino mi je žao što naše društvo u cjelini nije moglo sudjelovati, naime jedan dio članova  nije mogao nastupiti. Na žalost tako je "ispalo", ali bitno je da su ljudi zadovoljni (i vaši i naši). Mi kaj smo došli. Prekrasno nam je bilo.




Brankica Frančić, predsjednica
Kulturno umjetničkog društva  Pleso
- Mi smo dosta mali KUD. Nas je svega 12 -13 aktivnih članova, samo smo ženske, na žalost nemamo muških. Imamo folklorno pjevanje, zborno pjevanje i dramsku grupu. Zapravo sve članice su sve. Sandra Kulijer nas vodi  za zborno pjevanje, Silvana Zdelar i Tihana Zubek za folklorno pjevanje a Mira Rakarić vodi dramsku sekciju.Većinu takstova i piše Mira Rakarić.

Sudjelovali smo na festivalila dramski amatera i u Jastrebarskom, Samoboru, Svetom Ivanu Zelini... Dobili smo veliki broj priznanja za svoj rad i  dosta smo zapaženi.

Inače smo nastupali po Zagrebačkoj županiji Istarskoj , Splitsko dalmatinskoj, Krapinsko zagorskoj, Karlovačkoj više sa pjesmom ali tu je Mirin - Orah, koji igra  od 30 do skoro 45. puta smo izvodili na području Turopolja.

Sa KUD-om Dika smo dugogodišnji prijatelji. Oni gostuju kod nas ( i sada za Novu godinu budu naši gosti). Mi smo uvijek tu, oni kod nas. Vrlo su dragi ljudi. Mi smo se tu nakako našli i eto uz ostale Velikogoričke KUD-ove ( Velika Gorica ima oko 18. KUD-ova)mi smo se sa KUD-om Dika, nekako povezali.

Što reći o večerašnjem Jesenskom koncertu?

Kratko i lijepo. Bilo nas je malo, ja znam da KUD Dika ima jako puno svojih prijatelja, ali  mislim da je ovaj koncert bio, sažeto, ali krasno. Njihove pjesme su mi, uvijek me nekako dirnu srce, pogotovo - Svetoklarske ljubavi. 

Uvijek iz nova, svaki puta slušam, Ivica sa svojim glasom ono, obori me, ono...zbilja ..zbilja prekrasno.




Ivica Stolneković, predsjednik
Kulturno umjetničkog društva Dike
- Večeras smo ovdje na našem 8. tradicionalnom Jesenskom koncertu kojega obično održavamo početkom ili krajem mjeseca listopada, svake godine. Na taj naš koncert pozovemo 3. do 4.  KUD-a u goste, kako bi sudjelovali u programu. Također pozovemo svoje podupirajuće članove, naravno i sve predstavnike lokalne ali i gradske uprave.

Na jesenskom koncertu uživamo u programu, te ugodno družimo. Nakon kulturno umjetničkog programa, imamo domjenak, koji pripremimo od srca.
- Molimo vas da nam kažete. Naime, svi gosti koji su sudjelovali  u kulturno umjetničkom programu su iznimno zadovoljni ali također i uzvanici iz lokalne ali i gradske uprave, što je potvrdio jaki i snažan pljesak za vrijem i po završetku koncerta.

- Da, mi se trudimo, no ne treba zaboraviti kako smo mi svi članovi većinom ljudi treće životne dobi. Imamo mladog voditelja, držimo striktno nota i više smo sada više nego profesionalni. Držimo do toga da bi to izgledalo što bolje. Naravno takav trud i kvaliteta sa četiri pjesme je večares izazvala veliki aplauz, koji ste imali priliku čuti. Stoga se iskreno nadam kako će i 6. studenoga u Centru za kulturu Novog Zagreba, također imamo nastup, gdje ćemo izvesti druge četiri pjesme. Mišljenja sam kako to radimo amaterski dobro.






















































Pavao Matak , najstariji član
Kulturno umjetničkog društva  DIke

Nema komentara:

Objavi komentar