.

ponedjeljak, 31. listopada 2016.

Kako siješ, tako ćeš i žeti!

Novi Zagreb Draga osobo izvan forme, 

Da, to te je promatram u trgovačkom centru. Ali ne, ne smijem ti se jer si izvan forme. Sasvim slučajno sam te ugledao, i moram priznati da sam zbog toga što vidim neopisivo ljut, frustriran i gorim u sebi. Ti si osoba u nekim ranim tridesetim, a mučiš se s podizanjem svog malog djeteta. Naslonjen si na kolica za kupovinu jer si u toliko lošem tjelesnom stanju da tvoje noge ne mogu nositi tvoje vlastito tijelo u laganoj šetnjici po trgovini. 

Gledam te i pitam se, što će biti za deset godina ako se sada ne promijeniš?Sigurno se pitaš zašto sam je zbog toga ljut? Zašto to mene smeta? Frustracija je prisutna, jer, postoji toliko stvari oko kojih bi ti želio pomoći, koje bi htio da shvatiš. Kretanje i jednostavno vježbanje bi ti dalo kvalitetu životu koju možda nikada nisi iskusio. 

Primijetio sam i da nosiš više slojeva za nekoliko brojeva prevelike odjeće jer se ne osjećaš ugodno sa svojim tijelom. A tek malo više hodanja, nešto malo kvalitetnije hrane i dodajući pokret u svoju dnevnu rutinu bi ti pružilo samopouzdanje koje možda nisi godinama osjetio. 

Način na koji živiš sada određuje kvalitetu kojom ćeš živjeti u budućnosti, i to ne samo u skoroj budućnosti gdje ćeš brinuti o svojoj djeci, već i kvalitetu života kojom ćeš dočekati svoje unuke. 

Želio bi ti objasniti kako postoje profesionalni treneri, stručnjaci koji razumiju tvoje strahove, tvoje potrebe i tvoju borbu s prekomjernom težinom, te kako postoje brižni ljudi koji ti mogu pomoći. 

Volio bi da shvatiš kako ne moraš težiti nedostižnom i uspoređivati svoje tijelo sa savršenim, isklesanim tijelom s naslovnice nekog časopisa. Daj najbolje od sebe iz dana u dan. Samo trebaš naći zdravu verziju onog tko si i onog što želiš biti. 

Posebno bi me veselilo kada bi spoznao osjećaj koji dolazi iz stanja «biti zdrav», kada postigneš osjećaj osobnog zadovoljstva koji dolazi od spoznaje da je fitnes – kretanje, a kretanje – život. 


Ma ustvari, ispričavam ti se što sam te gledao danas u trgovačkom centru. Samo sam na trenutak pomislio da je moja obveza mijenjati živote i pomagati ljudima vodeći ih u blistaviji, zdraviji i bolji život. Znam samo da će ti, ako se ne promijeniš, kvaliteta života biti sve lošija sa svakim nadolazećim rođendanom. Većina bolesti koje dolaze sa starenjem su samo-uzrokovane, i sada kada si prošao pored mene, shvatio sam kako ne postoji ništa što mogu učiniti da ti pomognem sve dok ti sam ne odlučiš pomoći sebi. I da, možda si savršeno sretan ovakav kakav si sada, ali to ne mijenja ono što nezdrav način života čini onom tko ćeš biti u budućnosti. 

Želim ti zdravlje i ništa drugo osim dobro, i ako ti ikada bude potrebna pomoć, molim te nađi profesionalnog trenera koji će brinuti o tebi. Ima nas, postojimo, i kada misliš da je došlo vrijeme za tebe, bit ćemo spremni. Samo te molim, nemoj predugo čekati, neće postati ništa lakše u budućnosti. 

S poštovanjem, tvoj trener iz kvarta.   Zato razmislite i ostanite zdravi i lijepi! 

 Za više informacija kontaktirajte udrugu Beauty fit na facebook stranici @beautyfitdsr

Nema komentara:

Objavi komentar