.

srijeda, 10. kolovoza 2016.

Pokaži mi svoj dom i reći ću ti kakav si ....



Novi Zagreb - Iako sam u svom formalnom obrazovanju bilo usmjereno prema svijetu brojki, točnije ekonomiji, računovodstvu i financijama - tu baš ništa nije bilo izazovno i dekorativno, zapravo me od malih nogu "kopkala", interesirala arhitektura i dizajna. Još kao mala djevojčica sam zamišljala  i maštala o preuređenju svih prostora gdje god bih se nalazila. Ispočetka je to bio, moj dom, dom moje bake, a potom i ostali domova mojih prijateljica itd... Kada sam napokon osvijestila i oslobodila tu ogromnu ljubav prema arhitekturi, tada sam i kompletno svoje školovanje i svu moguću edukaciju (uz stalne seminare, tečajevi, što traje još i danas) "okrenula" u tom pravcu sa naglaskom na dizajn interijara.


Svoje "vatreno krštenje" sam doživjela prije nekih tridesetak godina, kako to obično biva, na dizajnu, odnosno uređenju našeg obiteljskog stana. Ubrzo se taj rad dopao našim prijateljima,i  isprva je to sve krenulo kao hobi. Slijedilo je uređenje stanova, mnogim prijateljima, no tada sam pomislila i zaključila, zašto to, iz hobija, ne bi pretvorila u jedan zanimljiv, kreativan i lijep posao.

Moram priznati, kako je dizajn interijera prije tih tridesetak godina bio totalna - "tabu" tema. Tada sam, kako bi imala za troškove života, usporedo radila više poslova. Radila sam i vodila računovodstva i financije, a u ostatku vremena, na večer crtala (radila sam za jedan arhitektonski ured...). To zahtijevno životno radoblje je sve u svemu trajao, nekih desetak godina, tako da bih prije dvadesetak godina  započela , kako kažu - dizajn i arhitekturu - pretvarati u svakodnevni kruh!

No, istini za volju, ni u to vrijeme ljudi u Hrvatskoj, još uvijek nisu imali razvijenu, odnosno probuđenu tu svijest, kako bi svoj stan, svoj dom mogli urediti na neki drugačiji način, i da im netko pomogne u svemu tome. Cijelo se vrijeme "provlačilo" , ne pisano pravilo, kako je takvo što -  privilegija samo imućnijih.

Ipak, evo svjedočimo sa velikom radošću, kako u posljednje vrijeme, sve više i više i "obični"  ljudi koristi naše usluge. To je urodilo plodom, te smo stoga prije desetak godina proširili našu tvrtku, u kojoj ja vodim sve oko ideja, 3D, vizule, savjetovanja i uređenja samog interijera, dok ostali građevinski dio, sa mogućnošću - ključ u ruke - vodi moj suprug.  Osim što u sastavu naše tvrtke imamo izradu namještaja po mjeri, također smo kadrovski vrlo kvalitetno ekipirani za sve potrebne radove za uređenje i adaptacije (uređenje zidova, podova, podnih obloga,  instalacija, keramike, klime, struje, vode itd..)  Na temelju moji idejnih rješenja, u mogućnosti smo ponuditi svim korisnicima kvalitetnu izvedbu svih potrebnih radova (radilo se samo o jednom dijelu radova ili o kompletnoj izvedbi).

Želim također istaknuti, kako svoje usluge i radove pružamo po cijeloj Hrvatskoj, ali i šire.

Naravno, kako smo prvenstveno upućeni na grad Zagreb i okolicu, iako također mnogo radimo u Istri, gradovima : Rijeci, Splitu, Dubrovniku i okolici (tu imamo zaista veliki ineres za uređenjem, kuća za odmor, villa, apartman za iznajmljivanje, vikendica...). Radili smo također mnogo poslova u Sloveniji, no također i nekoliko poslova u Italiji, domovini ugodnog, lijepog i praktičnog dizajna. Također smo imali nekoliko preporuka za poslove u Austriji i Mađarskoj koje smo na zadovoljstvo naručioca, profesionalno i korektno uradili.

- Možete li nam reći, kakva iskustva imate sa našim Novim Zagrebom?
Ponoviti ću, kako me zaista raduje, kako sve više ljudi, koristi usluge naše struke, ne samo kod nas u našoj tvrtci, već općenito. Ono što nas zasigurno izdvaja, čini posebnima na tržišti je po mom skromnom mišljenju - naša odlučnost (koja seže od samih početaka rada) da se prilagodimo svakom budžetu, naših korisnika usluga i radova.

Mogu reći, punim srcem, kako smo u Novom Zagrebu, uradili zaista mnogo adaptacija stanova. Radili smo i radimo preinake po doista prihvatljivim cijenama, od mladim obiteljima koji su dobili bebu, i trebaju jedan novi mirni kutak, pa do "spajanja" dvaju stanova u jedan. Bilo je tu različitih praktičnih potreba, npr. trebala se "stvoriti" još jedna sobica. Također smo između ostaloga, prilagođavali jedan stan, gospodinu, čija je supruga na žalost nakon teške bolesti ostala invalid. U tom smo stanu "sve spuštali" kako bi  bio funkcionalan za novonastalu situaciju. Također se jako puno traži, da se  iz postojećih stanova, uradi drugačiji funkcionalniji raspored prostorija, ili su pak ljudi žele samo - refrešati - stan.

Ponoviti ću, kako mi je neobično drago, kako su ljudi sve više spremniji, nazvati nas i koristiti naše usluge i radove. Počevši možda od studenata, koji bi sa limitiranim (malim sredstvima) željeli malo urediti (učiniti ljepšom) iznajmljenu garsonjeru, pa sve do onih imućnijih, koji nepokolebljivo ustraju i vjeruju u onu izreku, kako, što viša cijena pruža i jamči višu kvalitetu!

- Na kraju ovog našeg ugodnog razgovora, kako smo stekli jedan predivan dojam, kako ste vi strastveni zaljubljenik prostora, uređenja prostora, a cijenama ste potpuno prilagodljivi, situaciji, mogućnostima i željama vaših korisnika vaših usluga i radova.

- Upravo tako! Moram za kraj reći, kako uz ostale radove, oduvijek nam je bio veliki izazov, kako napraviti iz nečega nešto, odnosno kada sa malim budžetom, uraditi što više - to nam je zaista izazov. Kroz takav način i kroz takvo promišljanje, ali i dugogodišnju praksu, želimo približiti ljudima - spoznaju - kako  to sebi može priuštiti zaista svatko. Radilo se tek o promjeni boje (da se malo osvježi prostor) ili ako su "uvjetovani" kao već spomenuta gospođa u kolicima, da se i sa manjim budžetom mogu uradit čuda u svom domu.

- Planovi za budućnost.

- Svoje usluge i radove, kako sam već spomenula širimo i dalje. Zaista nam je drago, što smo kroz sve ove godina rada uspjeli u naumu, da nas prepoznaju "obični" ljudi, sa "običnim" problemima, i da smo im financijski prihvatljivi. Eto, takav način i upravo takvo promišljanje nastaviti ćemo i dalje njegovati, kako bi tim "običnim" još više približili naše usluge i radove, kako bi im mogli uraditi njegov interijer i funkcionalnim i naravno - oku ugodnim!

Voljela bih reći za kraj, kako smo često nagrađivani za naš rad. Naime, nema ljepše nagrade na ovom svijetu, nego kada na završetku radova (na primopredaji) u očima naših korisnika usluga i radova ugledate onaj "zvjezdani" pogled prepun zadovoljstva i ponosa. Zaista nema ljepšeg osjećaja ali ni ljepše nagrade.


Za sve one koji žele saznati više - http://www.dizajn-interijera.eu/

Nema komentara:

Objavi komentar