.

utorak, 19. srpnja 2016.

Kako problem pretvoriti u mogućnost

Novi Zagreb - Svatko ima neke probleme koji ga dovode u krizna stanja.

Ništa kao ni ova svjetska kriza se ne događa slučajno. Sve se događa s nekim razlogom. Ako pristanemo na odgovornost onoga što kreiramo onda će nas to ohrabriti i osnažiti, u protivnom će nas iscrpiti.

Znači, prirodno ću tražitit rješenje ako je to moja kreacija.

Ako sam ju kreirala ,onda imam sposobnost rekreirati je.

Naše kreacije su problemi sa zdravljem, financijama, odnosima, emocijama i mislima.

Naše kreacije nastaju na temelju naše sadašnja vibracije koja govori o nama.

Postoje bolesti  i bolesti koje mogu biti nasljedne ,ali postoji i okidač koji ih može pokrenuti. Narušeni odnosi se javljaju kada se naša baterija  istrošila i  osjećamo da nemamo viššto dati.

Trčeći s mjesta na mjesto u potrazi za skladom i mirom ,a nailazim na još veće gubitke.

Krećem u rekreaciju i pronalazim, mir u molitvi, u slušanju neke nježne glazbe,u šetnji prirodom, u trčanju nasipom, vožnji biciklom, šetnji s psom, slikanju, modeliranju,ručnom radu ili jednostavno stvarajući ugodnu i opuštajuću atmosferu svirajući neki instrument ili dizanju ranom zorom kada sjednem na tepih,uz plamen svijeće i laganu glazbu,meditiram.

Da bih bila svjesnija jačine moje rekreacije trebam osjetiti u tim trenucima kako moj um počinje raditi velikom brzinom kad se smirim.

Ne znam, da li znate, da naš mozak najviše daje od sebe tijekom niskih vibracija.

Svakodnevni rad, stres ili život u budnom stanju određuje frekvenciju našeg mozga od 14 Hz , a stanje od 7 Hz  i manje je stanje u kojem smo najkreativniji.

E ,to je taj OPEN MIND - kada odjednom dolaze mogućnosti. Osjetili smo svi taj trenutak prepun ideja koje nam dolaze kao vatromet. Tada smo se osjećali prekrasno , slobodno i moćno bez ikakvih prepreka.

Zato, zahvaljujem svakoj svojoj životnoj situaciji i problemima koji se u njoj nalaze jer me oni vraćaju u nulto stanje kako Havajska kultura govori.
U tom trenutku razgovara sa sobom  problemi su samo smjernice k novim mogućnosti.

Ako sam naučila rekreirati i pretvoriti probleme u mogućnosti, onda mogu biti i kreator.

Od sada svaki trenutak, svaka situacija, svaka osoba koja dolazi u moj život bit će dio moje kreacije kakvu  želim imati, bit i raditi.

Nema komentara:

Objavi komentar