.

subota, 25. lipnja 2016.

Kada se sa nestrpljenjem i radošću iščekuje jesen....

Dugave - U prošli ponedjeljak smo posjetili Pjevački zbor Novi Zagreb, koji je upravo održavao svoju posljednju ovosezonsku probu.

No, uz pjevačku probu se dogodio i rođendan jedne od članica ovog zbora koji okuplja mnoge Novozagrepčanke i Novaozagrepčane bez obzira u kojim naseljima žive.

Mišljenja smo kako ne treba mnogo opisivati veselu atmosferu, kada se u pjevačkom zboru slavi rođendan. Pjesmi, šali, veselom druženju ..... nigdje kraja.




Aleksandar Kačurov, voditelj
Pjevačkog zbora Novi Zagreb
- Na današnji dan evo, uspješno završavamo zaista uspješnu sezonu pjevanja. Želio bih istaknuti, kako smo u protekloj sezoni, sezoni koja je upravo iza nas - zaista pružili maksimalno sve od sebe. Počevši od redovitog dolaske na probe, nesebičnog zalaganja na probama ali isto tako i na nastupima. Bili smo na nekoliko gostovanja, što je ostavilo prepoznatljiv trag, kako na naše domaćine, publiku, ali isto tako i za nas, članove pjevačkoga Zbora.

Iza nas je vrlo važan i zapažen nastup u Koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski na Smorti Zajednice folklornog amaterizma grada Zagreba, koji je ja jako, jako dobro primljen sa kvalitetnim stručnim kritikama. Moram istaknuti, kako je taj nastup i meni osobno bio od izuzetne važnosti, jer je upravo taj nastup bio prvi od kada ja osobno vodim ovaj zanimljiv i marljiv zbor.

Također smo nastupili i na "Zrinjevcu" u sklopu Dana Udruga, Grada Zagreba. No isto tako ne bih htio ne spomenuti kako nastupamo i po Domovima za umirovljenike, te ću spomenuti nastup u Domu Sveta Ana u Sopotu. Isto tako smo i u naselju Sloboština održali Godišnji nastup .... Dosta, zaista je mnogo nastupa iza nas.

Svi ovi dosadašnji ostvareni rezultati su samo potvrda, kako ćemo i dalje nastaviti sa našim djelovanjem, druženje, ali  kako smo moćni i odriješiti da u budućnosti pružamo još bolje i kvalitetnije nastupe koji su pred nama.

Tako da između nekih važnijih nastupa, u slijedećoj sezoni pripremamo nastup na Adventu, na Trgu Bana Josipa Jelačića, koji se već godinama održava tradicionlano u našem gradu. Tu ćemo izvesti nekoliko zahtjevnih sakralnih kompozicija. Uz to planiramo uvesti i jednu klasičnu kompoziciju od Wolfganga Amadeusa Mozarta, Ave Verum. To će nam biti jedan veliki izazov, da vidimo kako će glasovi moći skupiti u jednu klasičnu kompoziciju.

Također, ćemo već u listopadu, 1. listopada nastupiti na "Zrinjevcu" na obilježavanju Međunarodnog dana starijih osoba.



Nasta Lacković, predsjednica
Pjevačkoga društva Novi Zagreb
- Naše društvo uspješno djeluje pet godina. Registrirani smo u gradu Zagrebu. Nakon dužeg kvalitetnom djelovanja dogodio nam se jedan mali hendikep, kada nam je umro naš voditelj g. Kačurov

Moramo priznati, kako smo u tim trenutcima bili zaista zbunjeni, pa možda čak i uplašeni. Naime, eto tako, naprasno se na našu žalost prekinula jedna višegodišnja kvalitetna suradnja, prepuna podrške, tolerancije, razumijevanja, ugodnog druženja, pjevanja, nastupa, gostovanja, putovanje ...No, nismo se dali smesti, te smo nastavili dalje.

Sada nas vodi, unuk Aleksandar Kačurov, te smo skupa zakoračili u jedni novu, kvalitetnu etapu djelovanja našeg pjevačkoga društva. Nakon devet mjeseci, mogu sa ponosom svih članova našeg pjevačkoga društva istaknuti, kako smo zaista zadovoljni dosadašnjim radom pod vodstvom novog voditelja. Iza nas su kvalitetni i zapaženi nastupi, što nas osnažuje, da nastavimo ovim smjerom i dalje, te da svojim budućim zajedničkim radom i trudom još kvalitetnije pronosimo ime  Novog Zagreba.

Na kraju bih zahvalila svim članovima na uloženom trudu, vremenu i ljubavi u dosadašnjem radu, ali bi ujedno pozvala i sve one, kojima je srcu blizu, druženje, pjesma, nastupi, gostovanja, da nam se pridruže, bez obzira na godine ali i naselje u kojem žive.

Dobro došli!



Dušan Dukić, član
Pjevačkoga društva Novi Zagreb
-  Član sam ovog našeg pjevačkoga društva Novi Zagreb, oko dvije godine. Pjevanjem se bavim desetak godina, po zbornim pjevanjima od "Kolibrića" , "Prosvjete", "Ličkog prela", to su moji, naime ja sam i Ličkog kraja.

- Što bi rekli o samom pjevačkom društvu Novi Zagreb?

- Moram odmah istaknuti, kako sam zadovoljan prije svega druženjem ali i pjevanje u ovom društvu. To je jedna zdrava sredina. Kad vježbamo, svi se ozbiljno odnose prema probama, a kad je vrijem odmora, tada se svi ugodno družimo. Moram priznati, kako sam u ovom društvu pronašao sebe. naime, ja sam čovjek koji se voli kretati u jednoj zdravoj sredini, gdje se mogu opustiti i gdje mogu iskazati one svoje mogućnosti, prema svojim sposobnostima. Siguran sam kako ću u ovom društvu ostati do kraja, odnosno do trenutka do kada će me društvo trebati.

Za kraj bih rekao, kako imam dosta poznanstava u gradskim krugovima zbornoga pjevanja, kako sve više dobivam informacije, kako smo jedan od kvalitetnijih umirovljeničkih zborova u Gradu Zagrebu.



Slavljenica - Ana Šmeda član
Pjevačkoga društva Novi Zagreb
- ponosni sam član Pjevačkog društva Novi Zagreb, preko četiri godine. Volim jako pjevanje i također se volim družiti. Rado dolazim na probe koje se održavaju jedanput tjedno. 

Na probama uz vježbanje pjevanja se i ugodno družimo. 

Eto, tako je i danas. Ovo je naš posljednja proba za ovu sezonu. Igrom slučaja, na moju veliku radost se poklopila sa mojim rođendanom. Ima li ljepše proslave rođendana  nego biti okružen, dragim prijateljima i ujedno pjevačima, koji svaki trenutak koriste da ga ispune pjesmom u želji da uljepšaju ovaj svijet. I sama sam takva.

Zahvaljujem svima na iskrenim rođendanskim čestitkama . Hvala vam od srca, no i ja baš poput svih vas, sa velikim nestrpljenjem i radošću iščekujem jesen i nastavak naših zajedničkih proba, druženja, pjevanja, nastupa, novih poznanstava...





"Kliknite" na fotografije, kako bi ih povećali!







Nema komentara:

Objavi komentar