.

srijeda, 6. travnja 2016.

Ženski pjevački zbor Udruge umirovljenika Dugave - Dugovečke puce

Dugave -  Danas smo posjetili pjevački zbor, koji djeluje već četiri godine unutar Udruge umirovljenika Dugave.

Kako smo doznali u razgovoru sa veselim, raspjevanim i marljivim članicama, do okupljanja u zbor je došlo spontano, onako samo od sebe.

Nema nikakvog istinskog stvaranja bez pjesme! Pa, pođite sami od sebe (skrenule su nam pozornost ove mudre i iskusne umirovljenice) - kad nešto zaista želite učiniti onako od srca, odjedanputa, poželite i zapjevati. Zar ne?

Upravo se to, dogodilo i nama. Uživale smo i još uvijek uživamo sastajući se i družeći u ovom prekrasnom prostoru lokalne samouprave. Gotovo svi, ostavimo probleme doma, a ovdje se dođemo opustiti, ispričati, družiti, zabaviti.... I eto, prije četiri godine se rodila ideja za osnutak zbora i nije nam trebalo puno da ga i osnujemo. Do duše, još uvijek nemamo stručnog voditelja, za kojega nikako da namaknemo sredstva. 

No, nismo se dale smesti, izabrali smo između sebe voditeljicu gđu. Nadu Šprajc , koja je ujedno i predsjednica zbora. Vježbamo, sastajemo se, slavimo rođendane, družimo svakog tjedna i održavamo sa veseljem probe. Mišljenja samo, kako smo sve kvalitetnije u izvedbi našeg repertoara, koji je ispunjen od pretežno narodnih popevki Zagorja, klapskih pjesama naše Dalmacije, no također izvodimo i ostale pjesme svih regija Lijepe naše. Pjevamo pjesme Međimurja, Podravine, Slavojnije, Like, Istre itd...

U ostalom, da ne bi samo pričali,  mi ćemo zapjevati, a vi prosudite sami.

Moramo priznati iako mi nismo ni izbliza glazbeni stručnjaci, a još manje kompetentni za donošenje sudove o glazbi i zborovima, moramo priznati, kako nas je višeglasje, ritam, snaga i ljepote boje glasova cijelog zbora ugodno iznenadila.




gđa. Nada Šprajc,  voditeljica i
predsjednica Ženskog zbora -
Dugovačke puce
- Koliko dugo djeluje vaš Ženski zbor - Dugovačke puce?

- Sami smo se , teško mi je reći osnovale, jer se sve dogodilo spontano, gotovo samo od sebe, prije nešto više od četiri godine.

- Koju vrstu glazbe, odnosno pjesama njegujete?

- Kao što sam već prije istaknula, pjevamo klapske pjesme iz naše Dalmacije, Zagorske popevke, Zagrebačke popevke itd...

- Koliko nastupate?

- Nastupamo dosta, naime za naše prilike smo zadovoljni. Obično nas pozivaju Dobrovoljna vatrogasna društva za proslavu svojih svečanih Godišnjih skupština, također nastupamo na našim domjencima, te na svečanoj godišnjoj skupštini naše Udruge , no isto tako nastupamo i po domovima umirovljenika..

-  Kakvi su planovi za buduće?

- Znate nas umirovljenike! Mi kao da smo oduzeli optimizam i vjeru u bolja vremena gotovo svima, mladima, ljudima srednje životne dobi itd... Naravno, nama je prvenstvena namjera uz naše probe, druženje, veselje, pjevanje, a toga će uvijek biti, bar dok je nas! A što se tiče nastupa, naravno kako se veselimo svakom novom nastupu, no imamo realna očekivanja, jer sve što je previše, to prestaje biti ugoda, radost, zabava..

- I za kraj ovog ugodnog razgovora, možete li nam reći, kako stojite sa podmlatkom, novim članovima?

- Što se toga tiče, postoji interes. Sada nas je u zboru jedanaest članova, no nikako ne bi htjeli povećavati taj broj. Na našim probama uvijek nas bude oko petnaest, tako da za budućnost našeg Ženskog zbora - Dugovačke puce - straha nema!



gđa. Gordana Budimir, član
Ženskog zbora -
predsjednica Ženskog zbora
Dugovačke puce

- gđo. Budimir, koliko ste vi dugo, član pijevačkog zbora - Dugovačke puce?

- I ja sam član od samog početka, to znači negdje oko četiri godine.


- Možete li nam reći što vas je motiviralo da se uključite u rad i djelovanje zbora? 

- Mislim kako me privukla moja velika ljubav prema pjevanju. Ovdje smo se družili i prije, a onda smo odlučili osnovati  ženski zbor. Moram priznati, kako eto uz pjesmu , druženje i nastupe, vrijeme zaista brzo prolazi. Tek sada kada ste me vi upitali za godine, vidjela sam kako su zaista brzo prošle te četiri godine...

- Što bi za kraj poručili svima onima, koji su još na "vagi". Koji su neodlučni, pa ne znaju : bi  ili ne bi ?

- Mi inače pozivamo sve da dođu da se druže sa nama, da pjevaju i koliko tko zna i umije. Sve je ok!

- Znači pozivate sve?

- Da, pozivamo sve!



gđa. Jelka Gledec, član
Ženskog zbora -
predsjednica Ženskog zbora
Dugovačke puce
-  gđo. Gledec, možete li nam reći, što je vas motiviralo, da se angažirate u Ženskom pjevačkom zboru - Dugovačke puce?

- Privuklo me veselje druženja.I sama sam više društveni tip osobe, sklona šali, pjesmi veselju i gdje će riba, već u vodu. Zar ne?

- Koliko ste godina član pijevačkog zbora?

- Ovdje sam sa mojim "curama" od početka. Mislim kako je prošlo , četiri godine....

- Volite li dolaziti na probe ili vam one teško padaju?

- Mislim kako sve članice našeg zbora,skupa sa mnom - jedva čekaju probe. Ovdje se prije svega družimo, zatim pjevamo, onako spontano iz srca, ali znamo donijeti kolača, sokova, organizirati i male proslave rođendana i sl.




gđa. Đurđa Staroveški, član
Ženskog zbora -
predsjednica Ženskog zbora
Dugovačke puce
- A što je vas privuklo ovdje u Ženski zbor, u Udruzi umirovljenika Dugave / Hrelić ?

-  Privukla me je odlična prilika za druženje, pjevanje i opuštanje odnosno veselje.

- A koliko ste vi dugo član ženskog zbora?

- Baš kao i ostale žene , pjevačice - član sam od samog početka, što znači, negdje oko četiri godine.

Moram priznati ovako javno, kako sam zadovoljna radom ali i aktivnostima našeg Ženskog zbora. Kako su već spomenule neke žene prije mene, dosta nastupamo, ali se i ugodno i na radost svih odlično družimo. Mišljenja sam, kako smo sve takve, i da je to jedan od razloga što smo se i nakon četiri godine održali sve do danas. Rekla bih, da gotovo sa istom radošću, ako ne i većom uvijek iznova dolazim ovdje na naše probe. 





"Kliknite" na fotografije, kako bi ih povećali!











Nema komentara:

Objavi komentar