.

subota, 26. ožujka 2016.

Preduskrsno druženje Podružnice umirovljenika Siget

Siget - U četvrtak smo posjetili Podružnicu umirovljenika Siget, čiji su članovi priredili preduskrsno druženje. 

Uz ukusnu hranu, prekrasne i fine kolače, prigodnu tombolu, članovi ove marljive i složne Podružnice uveličali ovaj susret, a ujedno ugodno iznenadili svoju tajnicu gđu. Danicu Horvat , knjigom - kao znakom pažnje za na predanom i dugogodišnjem, radu i zalaganju u organizaciji same Podružnice umirovljenika Siget.

Slijedile su još dvije zahvale, također vrijednim članovima , no zbog zauzetosti predsjednice Matice umirovljenika Novi Zagreb, gđe. Ljeposave Barta, iste će se dodijeliti, prvom mogućom prigodom.

Na znak pažnje, koji je vidno uzbudio gđu. Danicu Horvat, on je skromno i samozatajno zahvalila svim prisutnima, uz obećanje kako će svoj rad u Podružnici umirovljenika Siget, nastaviti i u buduće istom ljubavlju i istim žarom... a posebno  u vođenju tjednih druženja - gimnastike!   



gđa. Rajna Lončar
- Kako vidimo , danas se na ovom preduskrsnom domjenku okupio veliki broj članove Podružnice umirovljenika Siget. gđo Lončar, možete li nam reći kakvi su vaši dojmovi sa današnjeg susreta?

- Prekrasno je. Što reći, zaista smo se skupili u velikom broju, piće, kolači, tombola, znak paženje našoj tajnici - kuda ćete bolje!

- Veselo i zanimljivo je bilo u očekivanju brojeva tombole!

- Da,  to je naša tradicionalna igra, kojom se zabavljamo dva puta godišnje, u ovo vrijeme Uskrsnih blagdana i isto tako za Božić i Božićne blagdane.Nagrade se uvijek skupe, iako zna ponekada biti i vrlo vrijednih, mislim tu novčano, nagrada. Naravno, kako cilj igre ni izbliza nije vrijednost poklona, već sama igra, očekivanje, pa onda ona mala neizvjesnost, te zajedničko veselje pri preuzimanju zgoditka... Eto, ovom bih prilikom pohvalila samu organizaciju domjenka i naravno zahvalila svim ženama koje su ispekle i donjele raznovrsne ukusne i slasne kolače i time također uljepšale ovaj Uskrsni susret.


g. Veljko Mijanović
- Živio sam dugi niz godine naselju Sveta Klara, najčešće sam bio - vuk Samotnjak. Na žalost, razveo sam se pred otprilike deset godina.

Ovdje u Podružnici umirovljenika Siget sam, nakon svega proživljenog susreo, "staru" školsku prijateljicu, sa kojom sam pohađao osnovnu školu u Daruvaru.

Ovdje na ovakvim i sličnim druženjima, zaista uživamo! Prekrasno i kvalitetno se krati vrijeme. Moram priznati, kako sam jako zadovoljan!

-Vidimo kako ste se ugodno družili, čak se i dobili lijepe poklone na tomboli.

- Oooo, da. Sve se to danas da naštimati, samo treba malo snalažljivosti. (naravno, malo se šalim, no od smijeha i šale, nitko nije umro, zar ne!?)

- Što bi nam kazali za kraj ovog našeg ugodnog razgovora?

-  Prije svega, pozvao bih sve umirovljenike, koji se još uvijek nisu uključili u rad i djelovanje Podružnice umirovljenika Siget, da nam se pridruže. kako možete i sami vidjeti - muški to ignoriraju! Muških članova je doista jako malo, uz ovoliki broj žena, ovdje nas nema - tri muškarca! Mišljenja sam kako je ovo stvarno, hendikep. Zaista želim da nas bude malo više, bilo bi još veselije. Sada ću se i našaliti, no kažu, kako u šali barem polovica istine ima, dakle - Dođite dečki, ovdje ima i slobodnih cura!

No, isto tako, želio bih da svi naši članovi ali i šire,ove blagdane provedu u veselju i sreći u svojim obiteljima!


gđa. Danica Horvat, tajnica Podružnice
umirovljenika Siget i voditelj gimnastike
-  Draga gđo. Horvat, koliko ste dugo član podružnice umirovljenika Siget?

- Aktivni sam član Podružnice nešto više od petnaest godina, a tajnica sam, tek tri godine.

- Što bi nam kazali o današnjem susretu, o ovom lijepom domjenku?

- Moram priznati, kako sam zaista zadovoljna, super je! Još uvijek sam pod dojmom, primljene  nagrade za moj dosadašnji rad, na kojem i ovako javno od srca zahvaljujem svim članovima.

Kako ste vjerovatno uspjeli saznati ja također vodim i naše tjedne susrete, na kojim mnoge naše vrijedne članice vježbaju gimnastiku. No, uz sve to ja sam i "ekonom" naime brinem kako bi za sve naše susrete uvijek bilo, nešto za gricnuti, popiti, radilo se tu o soku, vodi ili pivu....

- Vidimo, kako su svi bili zadovoljni i veseli kada se igrala tombola.

- Da. Naime, tombolu organiziraju naši članovi, koji vode raznolike radionice. kako ste vjerovatno čuli, tombola se tradicionalno organizira dva puta godišnje, za Božićne  i za Uskrsne blagdane.Na taj način uspijemo prikupiti određena (simbolična) sredstva, koja koristimo u daljnjoj kupnji repromaterijala, koji je potreban, za održavanje već spomenutih radionica. Na žalost, to nam je jedini izvor i način finaciranja. Postoji još i članarina, no ona je isto tako simbolična, tako da ni izbliza ne bi uspjela pokriti sve troškove.

No, ipak ću ja za kraj ovog našeg ugodnog razgovora zaželjeti svim članovima naše Podružnice, ali i svim umirovljenicima Novog Zagreba, da Uskrsne blagdane provedu u mir, blagostanju i u krugu svoje obitelji!


gđa. Marija Pongrac, predsjednica Podružnice
umirovljenika Siget
-  Danas smo upriličili domjenak ususret Uskrsnim blagdanima.

- gđo. Pongrac,  kakvi su vaši dojmovi, vas kao predsejdnice o današnjem druženju članova Podružnice umirovljenika Siget?

- Moram iskreno priznati, kako je zaista bilo lijepo. Uz hranu, pregršt različitih i ukusnih kolača, organizirali smo i Tombolu, koje je mnoge obradovala i iznenadila svojim poklonima. Uz sve to i ugodno druženje, priredili smo i iznenađenja za neke od vrijednih naših članova. Kako ste vidjeli, uspjeli smo ugodno iznenaditi i obradovati našu tajnicu Podružnice umirovljenika Siget, za njezin predani rad i veliki angažman u vođenju  tjedne gimnastike ovdje u našem prostoru. Također smo pripremili i dva priznanja za , također  dvije vrijedne naše članice, no zbog tehničkih poteškoća, nismo bili to uraditi danas, pa ćemo to sa velikim nestrpljenjem učiniti prvom prigodom (iskreno se nadam , već idući tjedan!).

Kada već govorimo, o pohvalama, slavlju, željela bih zaželjeti svim članovima Podružnice umirovljenika Siget, stanovnicima naselja Siget i svim ljudima dobre volje - sretan Uskrs! 

Naravno, da ga provedu u zdravlju i veselju!


gđa.  Ružica Sučević. član
Podružnice umirovljenika Siget

-  Ja sam rođene Zagrepčanka, živim 46. godina u naselju Siget, od prvih dana u Aleji Pomoraca.

Na današnji dan , navršavam ravno 16. godina, kako sam ponosni član Podružnice umirovljenika Siget.

- Baš na današnji dan?

- Da, baš danas.

- čestitamo vam godišnjicu, u ime svih čitatelja našeg portala ROTOR , ali i u ime svih članova vaše podružnice.

- Draga gđo. Sučevć, recite nam  svoje dojmove o današnjem druženju.

- Bilo je zaista prelijepo! Meni je ovdje stvarno uvijek lijepo ovdje, kada god dođem. Jedino na žalost ne dolazim, kada sam bolesna. Dolazim i na gimnastiku, odlazim na sve izlete, sudjelujem u svim aktivnostima naše Podružnice umirovljenika.

- Sudjelujete i na radionici ...

- Da, sudjelovala sam, no sada ne smijem dugo sjediti, po preporuci mog doktora, tako da sam, na žalost, ne svojom voljom prekinula, sa tom zaista lijepom aktivnošću.

Za kraj  svima u Sigetu želim sretan Uskrs, puno zdravlja i sreće.

Isto tako bih željela da nam se pridruži što više umirovljenika pa da se  još više veselo družimo! Dođite, svi ste pozvani!






"Kliknite" na fotografije, kako bi ih uvećali!

















Nema komentara:

Objavi komentar