.

četvrtak, 24. ožujka 2016.

Pred Uskrsno druženje u Podružnici umirovljenika Zapruđe

Zapruđe - U utorak sam bili svjedoci, prekrasnog okupljanja i veselog druženja umirovljenika Podružnice umirovljenika Zapruđa.

Teme ovog domjenka je bila proslava , skorog dolaska Uskrsa i njegova najava najljepšeg godišnjeg doba -proljeća.

Okupljanje se održalo u društvenim prostorijama, uz bogati Uskršnji stol ( kuhana šunka, kuhana jaja, mladi luk, hren, itd..), odličnu kapljicu i veselu i razigranu živu glazbu iz Podravine. 

Kako smo doznali od gđe. Višnje, predsjednice Podružnice umirovljenika Zapruđe, ove godine je podružnica po prvi puta ugovorila  sa g. Ivanom Koren, vlasnikom i voditeljem  ugostiteljskih objekata Vila Ančica i Bistroa Royal, da umjesto da članovi ove Podružnice putuju u Podravinu, Klošata Podravski i okolicu, da Podravina ovoga Uskrsa dođe u naš Zagreb, odnosno u naše Društvene prostorije Zapruđe.



g. Ivan Koren, vlasnik vinskog podruma
Vila Ančice i restorana Royal
-  Ovim dolaskom nam je cilj bio dočarati i prezentirati  Uskrsne običaje ovdje u Zagrebu, što znači doći ovdje sa cateringom sa Uskrsnom delicijom - šunkicom, koja se po domaći kod nas priprema u našem lokalu i to nam je dio naše gastronomske ponude.

Ova delicija se priprema po starinskoj recepturu, kako su je nekada sa iznimno puno pažnje ljubavi i volje pripremali naši djedovi i bake

- g. Koren, možete li nam kazati, kako je došlo do ove suradnje, koja je obostrano odlično prihvaćena?

-  Ja već duži niz godina kvalitetno i postojano surađujem sa zaista mnogim Podružnicama umirovljenika na širem djelu grada Zagreba. Iza svih nas i umirovljenika grada Zagreba je upravo ove godine, petnajstak godina zajedničkog povjerenja, suradnje i razumjevanja.

Sve je počelo, mojom kupnjom jedne stare kleti u mjestu Vašenje, koje je smješteno u vinorodnom bregovima iznad same Pitomače . Kupnjom kleti mi se rodila inspiracija o organiziranju izleta u našu Podravinu!

Moram priznati, da Podravina, kao turistička destinacija na žalost još uvijek nije ni izbliza dovoljno otkrivena i prepoznata. Na žalost , malo je nas koji su se priklonuli toj ideji,  mogu reći kako sam jedan od rijetkih ali velikih zaljubljenika i entuzijasta re vizije. Svježe se sjećam prije petnajastak godina, kada smo radosno i ukusno,  ugostili prvu grupu umirovljenika. Bili su to umirovljenici tvrtke Kraš, koji su prolazeći kroz Podravinu, zastali u Krloštru Podravskome. Moram kazati i iskoristiti priliku kako je Kloštar podravski zaista lijepo uređeno mjesto, koje svojom ljepotom mami izletnike. Umirovljenici Kraša su se tada zainteresirali i upitali: Da li se u Podravinu može doću na izlet? Zvali su Općinu, Općina je odmah kontaktirala mene, jer sam i u to vrijeme je već imao neke  organizirane izlete iza sebe.

Eto, te godine (1999. godine) je krenula organizacija izleta prema nama, ne samo sa jednim ciljem, kako bi bi bili samo mjesto "ukusnog jela i pića" već da kroz obilaske, svaki puta zajedno otkrijemo dio naše Podravine. Osobiti pažnju usmjeravamo posebno na dio između Koprivnice i Virovitice. Naime, to je onaj pravi (iskreno se nadam kako se ostali Podravci neće naljutiti) dio Podravine.

Ako Podravinu promatramo kao jedan dio Hrvatske, kao regiju, tada je to onaj dio između Ludbrega i Virovitice. No, kako smo mi locirani upravo negdje na polovici puta između Koprivnice i Virovitice, trajna nam je želja kako bi sve to posjetili i upoznali.

Ako zaista želite da vas netko turistički posjeti i više puta, da nešto novo doživi, nismo ni mogući sve u jedan dan pokazati i dočarati. Želio bih istaknuti, kako je Podružnica umirovljenika Zapruđe, ali isto tako je i sa Podružnicom umirovljenika Sloboština, kako su nas u 15. godina rada, posjetili ne manje od 15. puta, na čemu im se ovako javno zahvaljujem !

Ovom prilikom smo doveli i prave Podravske muzikaše, koji će svojom pjesmom, glazbom ali i šalama i doskočicama uvelike uljepšati ovo naše svačarsko druženje.

Za kraj ovog našeg ugodnog razgovora želim istaknuti, kako je naš cilj, dočekati ljude, iskreno, otvorenog srca i pružiti im nezaboravan ugodan doživljaj, koji oni ne očekuju.

Evo, ipak za kraj - Svim umirovljenicima, njihovim obiteljima ali i ostalim  ljudima dobre volje čestitamo Uskrs, uz iskrene želje da ga u miru i u svojoj obitelji sprovedu ispunjena srca i vjere. 



Uz bogati stol, prekrasnu glazbu, ovo je druženje je mamilo na ples, pjesmu šalu, druženje. Na žalost,  kao i obično, osjetio se nedostatak muških članova, no to nikako nije utjecalo na ples i raspoloženje. Bilo je prekrasno vidjeti kola u kojima se veselo i hitro plesala polka, sastavlejneo od samoh plesačica. Možete nam vjerovati, kako ni "Jujuškanja" nije nedostajalo!



g. Vojislav  Bogunović, (harmonika) viditelj
benda- Bilogorski mališani - službeno
grupa JOKS
- Mi izvodimo podravsku glazbu, nastupamo u restoranu - Koren. u Podravskom kloštru. Svi smo glazbenici već preko četrdeste gosina, no bend djeluje aktivno, zajedno, ovo je treća godina.

Između ostaloga nastupamo i po kletima, fesštama, krstitkama, čak smo na žalost nastupili i na sprovodu.

navodno, sada, po novom -veliki su izgeledi kako ćemo ići svirati i na "Prve bračne noći!" 

Glavni vokal grupe je g. Franjo Barić, poznati zaljubljenik i izvođač podravske glazbe. Tu je i g Mirko Kopričanec, jeda od vrlo uspješnih kompozitora. Na basu je g.  Slavko Opadačko i moja malenkost, kako harmonikaš. 

Sa radošću smo došli kako bi uveličali ove preduskrsne praznike vašim umirovljenicima.

 Na kraju, želimo čestitati Uskrs i Uskršne blagdane  svim umirovljenicima Novog Zagreba, a tko nas nije  posjetio u restoranu Royal, mi ga sa radošću očekujemo.



gđa. Kataraina Balatinec, dopredsjednica
Podružnice umirovlkenika Zapruđe
-  za danas nam je g. Koren ponudio, da bi nam došao, pred Blagdane Uskrsa, i kako bi nam pružio jedan menu.

Kako smo sve do sada mi odlazili k njemu na izlete, uvijek punog autobusa u Vilu Ančicu. Putovali smo različitim prigodama, na trešnje, na Vincekovo, Martinje itd... Naravno ti izleti ne završavaju za punim stolom, već nas g. Koren vodi i upoznaje sa ostalim  djelovima Podravine. Čak smo jedanputa išli i na splav (pa se splav otkvačila, pa je to bila mala avantura, za dugo sjećanje...).

Eto, sada smo se dogovorili da ovoga puta mi ne putujemo, već da g. Koren posjti nas i da nam ponudi jedan prigodni meni i da se svi skupa dobro zabavimo..

I evo, g. Koren sa svojim djelatnicima i sa svojom "živom glazbom" je po prvi puta u gostima kod nas. Kako možete vidjeti, na stolu je prava gozba. Kuhana šunka, mladi luk, kihana jaja, hren, itd također kapljica.No da ne zaboravim spomenuti izvrsni glazbu, koja jednostavno svojim izvedbama pjesama,  veseljemvedinom , šalama mami na ples!

- Možete ili nam reći, kakve su cijene svega ovoga?

- Cijene su zaista prihvatljive, u  ostalom to možete vidjeti po odazivu ali i po štimungu ljudi. Umirovljenici, baš nemaju neke mirovine, no ipak su si odvojili, kako bi bili ovdje. No, neki su nemoćni, pa ne mogu tako daleko putovati, pa smo im to organizirali. Na sve ovo, ljudi su zahvalni a mi kao organizatori -  sretni!

Za kraj bih, u ime Podružnice umirovljenika Zapruđe, od srca čestitala svim umirovljenicima grada Zagreba , ali i šire - Sretan Uskrs!



gđa. Vera Šimunić,  gost, tajnica
i blagajnik Matice umirovljenika Novi Zagreb
-  gđa. Šimić, kakvi su vaši dojmovi o današnjem druženju u Podružnici umirovljenika Zapruđe.

- Čujte, meni je jako drago da smo mi sudionici ovog zaista prekrasnog druženja. Nas smo tri smo danas po prvi puta na ovakvom jednom druženju same Podružnice umirovljenika Zapruđe i mogu vam reći da mi se jako sviđa. Volim biti među ljudima, volim se družiti. Volim ples, volim pjesmu. 

Upravo je sve ovo nabrojene razloga da sam ovdje! No i postoji jedno takvo preduskrsno raspoloženja, kad je lijepo da se družimo, da smo zajedno.

Čestitam svim ljudima dobre volje i svim Podružnicama umirovljenika Novi Zagreb - Sretan Uskrs, puno zdravlja i neizmjerne sreće



gđa. Mirjana Drgajić, gost iz Podružnice
umirovljenika Sloboština
- Kakvi su vaši dojmovi o današnjem druženju?

- Super! Ja volim društvo. Konačno, ovo su i moji Podravci.Naime, ja sam iz sela od kuda su i oni.

- Znači i vi četso putujete i odlazite na izlete kod g. Korena?

-  Da, putujem česti i tamo je zaista nezaboravno. Tamo je veselje. Jer treba život živjeti!

Za kraj, pozdravljam moje Podravce i Podravke, a svima nama želim Sretan uskrs! Neke svi provedu u miru i blagoslovu. Neka mir bude u svima nama.



gđa. Jozefa Pokolin, član
Podružnice umirovljenika Zapruđe 
-  kakvi su vaši dojmovi gđa. Jozefa, današenjeg druženja?

-  današnje druženje je po mom "čeifu"!

- To, znači?

- To znači da je veliko društvo, ima se gdje plesati, sve je dobro organizirano. Glazba je odlična, ali također i hrana. Sve je dobro, samo još očekujem kolač, tada će sve biti savršeno, a ja ću biti svršeno zadovoljna!

- A., ako ga ne bude !?

- Tada ću staviti prigovor! Za kraj svima čestitam Uskrs, neka bude blagoslovljen, nama svima koji smo ovdje i svim umirovljenicima Zagreba i hrvatske!



gđa. Nikica Vještica, gost, inače član
Podružnice umirovljenika Slonoština

 - Moram priznati, kako sam vrlo počašćena pozivom, da sudjelujem u ovom prekrasnom druženju, kao gost iz Podružnice umirovljenika Sloboština. I nače sam društven čovjek i oduševljena sam općenito sa dočekom, jer mi kada smo došle, samo što nam nisu pljeskale. Takav je kompletan moj intimni doživljaj.

Kamo sreće da ovakvih Podružnica ali i ljudi ima više u Zagrebu. Iskreno mislim kako su rijetki ovakvi susreti iskreni susreti. Mislim i tvrdim, kako su dosta iskreni i prijateljski.

Čestitam Uskrs svima koji slave i koji će slaviti. No i onima, koji vjeruju ali i ne vjeruju.

Još jedanput, hvala svima koji su nas pozvali da sudjelujemo na ovom prijateljskom preduskrsnom druženju!






"Kliknite" na fotografije, kako bi ih povećali!

























Nema komentara:

Objavi komentar