.

petak, 12. veljače 2016.

Tamo gdje mašta postaje stvarnost

Remetinečki gaj -  Ovaj tjedan smo posjetili  Centar za kulturu Novi Zagreb, koji uz ostale raznolike radionice i tečajeve, također organizira radionicu slikanja za djecu.

Tu smo zatekli mnoge male ruke kako vješto i uspješno miješajući boje prenose svoje maštovite prizore  na bijeli papir. 

U tišini, potpuno predani radu, mali polaznici ove radionice davali su život, na papiru svojim likovima, zgodama , događajima. Mogli smo vidjeti, detalje fašničkog veselje, okićenog najrazličitijim veselim bojama ali i nadolazeće proljeće sa prekrasnim leptirima, koji su uzbudljivo letjeli iznad cvijeća.





gđa. Kristina Barić, akademski slikar i grafičar,
voditeljica dječje Likovne Radionice
- Gđo. Barić, koliko dugo vi vodite dječje radionica slikarstva, ovdje u Centru za kulturu Novi Zagreb ?

- Radionice traju mnogo duže, no ja sam započela voditi radionice prije četiri godine. Same radionice započinju početkom školske godine, dakle u jesen a završavaju se također krajem mjeseca lipnja, kada započinje đačko ferje.

Trenutno imamo dvije grupe polaznika - predškolska i školska grupa. Ovdje radimo sve crtačke tehnike: akvarel,  tempera, tuš, ugljen, drvene bojice, flomasteri, olovka itd... Sve to radimo kroz različite teme: godišnja doba, događanja, praznike, blagdane. Sve to popratimo ali i slobiodne teme.

Htjela bih kazati, kako su sva djeca kreativna, samo ih treba pustiti da dođu do izražaja i da oslobode maštu.

Obično pri samom završetku radionice, organiziramo i Izložbu radova, djece - polaznika likovne radionice. Ovisno o godini izložba se organizira ili "gore" u Velikom prostoru ili ovdje , gdje sa sada mi upravo nalazimo. Na kraju radimo mape, tako da svatko svoje radove može ponijeti svom domu. Ti radovi ostaju za uspomenu, ali i kao pokazatelj napretka u radu.

- Za kraj, molimo vas, da nam kažete - da li ste zadovoljni  brojem polaznika s obzirom da djeca danas radije doma igraju igrice, druže se na društvenim mrežama...

- Mogu kazati kako sam zadovoljna. Pokušavam ih učiti da se koncentriraju, da im pokušam produžiti fokus. Upravo zbog igrica i svega toga - to je sve kraće i kraće, na žalost. To se primjećuje. Isto tako ovdje dosta radimo na motorici, što je iznimno dobro, jer ništa puno sa rukama djeca danas ne rade. No, ovdje, kao što sam istaknula, imaju priliku raditi na toj finoj motorici i mašti.





Sara Petrić, polaznica Likovne radionice
- Draga Sara, što je tebe privuklo da si došla ovdje na Radionicu?

-  Ja sam voljela crtati, od četiri godine, pa sam se htjela upisati.

- Reci nam draga Sara, kako ti je ovdje, jesi li zadovoljna, osjećaš li se ugodno, dali možeš naučiti ponešto o crtanju, slikanju?

-  Ovdje je super!

- Što vi sve slikate ?

- Pa, slikali smo portret, sada slikamo zajednicu, kao maškere.

- Voliš dolaziti na radionicu?

- Da.

- A, da li bi voljela da je radionica češće puta u tjednu?

- Da. Da je svaki dan!

- Draga Sara, zahvaljujemo ti na zanimljivom razgovoru.

- Hvala vama.





Marta  Iličić, polaznica Likovne radionice
- Draga Marta, a kako si ti krenula na ovu Likovnu Radionicu?

-  Isto sam voljela slikati i slikanje me jako zanimalo, pa kad narastem htjela sam biti slikarica. Pa sam se tu upisala da bolje naučim slikati.

- A, kako si čula za ovu radionicu?

-  Rekla mi je moja prijateljica.

- Koliko dugo pohađaš ovu Radionicu?

- Jednu godinu.

- Kaži nam draga Marta, kako se osjećaš ovdje?

- Dobro.

- Što sve slikate ?

- Pa, tu slikamo portrete, neke čarobne šume, slikamo maškare....

- Draga Marta, zahvaljujemo na ugodnom razgovoru.

- Hvala Vama.





Petar Lazić, polaznik Likovne radionice
- Petre, ti si ovdje jedini među curicama. Kako se ti ovdje snalaziš.Očito je pobjedila ljubav prema slikanju pa ti ni ne primjećuješ  da si jedini slikar?

- Da.

- A što je tebe, dragi Petre, motiviralo, kako si ti došao na ovu Radionicu?

-  Ja, jako volim crtati i slikati i zato sam došao.

- Koliko dugo dolaziš na ovu radionicu, i da li si zadovoljan radom i učenjem ovdje?

-  Ovdje je super! Ja dolazim ovu godinu. 

- Dragi Petre, što ste sve crtali ovdje do sada?

- Čarobne šume, svoje lice, listove...

- Voliš li dolaziti ovdje?

- Da, volio bih da je češće.

- Dragi Petre, hvala ti na ugodnom razgovoru.

- Nema na čemu!








"Kliknite" na fotografiju, kako bi je povećali!








Nema komentara:

Objavi komentar