.

nedjelja, 14. veljače 2016.

Radionica slikanja i crtanja za odrasle

Remetinečki gaj - Kako ne bi pomislili da, Centar za kulturu Novi Zagreb, ne misli i na ostale generacija, a ne samo na najmlađe imali smo priliku posjetiti i Radionicu crtanja i slikanja za odrasle, koju vodi  Vesna Šantak, akademska slikarica i grafičar. 

Moramo priznati, kako smo bili ugodno iznenađeni svime onim što ovim posjetom  imali priliku vidjeti, ali i doživjeti. Nemalo nas je iznenadila ljepota i kvaliteta crteža i slika koje smo vidjeli kako ih spontano, pažljivo i sa puno ljubavi izrađuju polaznici ove radionice.



gđa. Vesna Šantak, akademski slikar i
grafičar,voditeljica Radionice crtanja i
slikanja
U posljednje dvije godine pripala mi je čast da osobno vodim ove naše ( tu mislim na Centar za kulturu Novi Zagreb) Radionice crtanja i slikanja. Oduvijek su se ove radionice mogle podičiti brojem polaznika i interesom koji pobuđuju iz godine u godinu.

Naše grupe u Radionici obično čini od šest do sedam polaznika. Same radionice prate ritam školske godine, što znači da započinju početkom rujna, a završavaju krajem lipnja, no ako je više polaznika u toj grupi tada znamo "produžiti " i Radionicu privesti kraju , krajem srpnja.

- Možete li nam kazati, kada možemo očekivati izložbu radova polaznika Radionice?

-  Izložbu ćemo uskoro organizirati (početkom ožujka).Upravo preko ovakvih izložbi ali i Radionica ostvarujemo naš cilj - da se podsjetimo koliko nam je važno razvijati likovnu kulturu i kreativnost. Na Radionici osim što se savladavaju ove osnove, također svi polaznici razvijaju svoju kreativnost i maštovitost. Uz to što polaznici donose svoje predloške, pa i unutar svojih predložaka imaju i dovoljno prostora za izraziti, što je možda ponekad i izvan poneke zadane teme.

Istaknula bih, za kraj, kako nam je cijelo vrijeme naglasak na tome da se što više pobudi i razvija kreativnost polaznika Radionice.



gđa. Vesna Kertez Kirin, polaznica Radionice
crtanja i slikanja

- gđa. Vesna, koliko dugo polazite Radionicu?

- Evo, ovo mi je drugi mjesec, imam 60. godina, u mirovini sam - ostvarujem svoj san!

- Bravo!, Što bi rekli o Radionici?

- Istaknula bih , kako sam jako zadovoljna. Svi mi polaznici započinjemo od početka, no svi mi imamo neko prijašnje iskustvo ili imamo bar afinitet spram slikanju.... Ja osobno slikam zapravo cijeli život. Naravno ne tehnički ispravno, no upravo sam zbog toga ovdje. Ovdje učimo svjetlo /sjenu, miješanje boja itd..

-  Kako vam se čini radionica, koncept ...

- Izvrsna je, zaista je izvrsna.. Nisu prevelike grupe, svakome  od nas voditeljica može posvetiti dovoljno vremena. Zaista sam zadovoljna.Odlično mi je iskustvo. Od onih sam koja planira nastaviti dalje. Ovdje sam za sada uočila kako mi "leži" tempera i akvarel i zapravo sam sama pozitivno iznenađena sama sa sobom.





"Kliknite" na fotografiju, kako bi je povećali!





Nema komentara:

Objavi komentar