.

srijeda, 17. veljače 2016.

Posljednja proba, pred današnji nastup

Botinec -  Preksinoć smo imali čast prisustvovati posljednjoj probi Zbora umirovljenika Botinec, pred današnji nastup koji će se održati  u Domu umirovljenika Maksimir, sa početkom u 16,30 sati.

Kako smo doznali zbor će nastupiti sa već poznatim, provjerenim i zanimljivim ali novim dopunjenim repertoarom. Moramo priznati kako smo i mi osjetili treperavu nervozu ali i veliku želju za nastupom, tim više što je ovaj nastup uslijedio kao ponovni poziv ovog Doma za umirovljenike.

Za ovaj nastup, probu je vodio novi mladi voditelj g. Ivan Marčec, koji je nedugo zamijenio dosadašnjem nezaboravnog  voditelja g. prof. Ivana Kačurov, koji nas je sve skupa zauvijek napustio nakon kratke bolesti.



g.Ivan Marčec voditelj
Zbora umirovljenika Botinec
Započeo sam voditi pjevački zbor prije nekoliko mjeseci nakon g. prof. Ivan Kačurov iako i sam upravo završavam srednju muzičku školu.

 Moram priznati kako sam zadovoljan prije svega kvalitetom i mogućnostima Zbora, koje sam naslijedio od donedavnog voditelja. Također sam, mogao bih kazati - zatečen odnosom i ljubavi prema pjevanju i prema Zboru svih članova, kako muških, tako i ženskih koji ne propuštaju ni jednu priliku odazvati  se na svaku probu. 

Naravno, također sam iznimno zadovoljan što je upravo meni pripala ovakva prilika, da nastavim voditi i uvježbavati ovaj prekrasan Zbor, kako bi i dalje ali još i moćnije okupljao, veselio i prezentirao, ne samo svoj rad, svoj repertoar, svoje glasovne kvalitete i umijeće, već i rad Podružnicu umirovljenika Botinec, te samo naselje Botinec.



Gđa. Katica Pavković
- Draga gđo. Pavković, koliko ste dugo član ovog uspješnog zbora?

-  Član sam od samog osnutka, zapravo sam sa još nekolicinom članova - suosnivač  Zbora umirovljenika Botinec, 2012. godine.

- Što vas je motiviralo privuklo, da započnete pjevati?

- Pa ja sam još, kao dijete jako voljela pjevati . Još u osnovnoj školi sudjelovala sam aktivno na svim priredbama.

Kada sam došla u mirovinu i kada sam se učlanila u Podružnicu umirovljenika Botinec, na jednom od druženju smo svi onako od srca spontano započeli pjevati. Tada sam zastala i sinulo mi je: Gle, ovdje nas ima dosta koji jako lijepo pjevamo, hajedmo osnovati zbor!



Tekst himne Zbora umirovljenika Botinec,
čiji je autor teksta gđa. Kativa Pavković

- Gđo. Pavković, čuli smo od vaših kolega ovdje na probi, kako ste upravi vi napisali i tekst vaše himne, himne Zbora umirovljenika Botinec.

-  Ovaj tekst se također dogodio onako spontano iz srca. Naime u jednom razgovoru je spomenuto kako umirovljenici u naselju Blato imaju himnu narodnu pjesmu - Djevojka je zelen bor sadila.

Ja sam kazala: "Pa, čekaj kako to može biti njihova himna, kada je to pjesama koju svi pjevaju?" 

Tog trenutka mi je sinulo! Kazala sam:"Ljudi, idem ja napisati jednu pjesmu koja će biti samo naša, koju nitko neće imati nitko drugi!" Tako sam doma, kako inače pišem pjesme, inspirirane planinarenjem, prirodom itd.... I tako sam ja napisala našu himnu.

U note se ne razumijem,  uzele sam neku melodiju, koja mi se "vrtjela" po glavi" i koja se "poklopila" sa tekstom. Kada je došao pokojni g. prof. Ivan Kačurov, mi smo to njemu otpjevali, i onda je on za to uradio muzički aranžman i tako sada mi imamo svoju himnu.



- Danas imate nastup ?

- Da danas nastupamo u Domu umirovljenika u Maksimiru, tamo smo uspješno nastupili i pred Božićne blagdane, održali božićni koncert. Očito im se dopalo, pa su nas evo ponovno pozvali.

- Nastupate sa starim repertoarom ili ...

- Ne, sada već imamo i nove uvježbane pjesme, koje su (hajmo reći uvjetno - ljubavne pjesme), kako završava Mjesec ljubavi (Valentinovo) pa smo se više usmjerili svojim današnjim repertoarom na ljubavne pjesme. Između pjesama recitirati ćemo gđa. Štefica Merkeš i ja. Ja ću recitirati između ostaloga i svoje dvije pjesme, koje sam napisala nedugo.



gđa. Jana Košćević, član bora umirovljenika
 Botinec

- Draga gđo. Koščević, koliko ste dugo član Zbora umirovljenika Botinec?

- Uskoro će biti tri godine.

- Reci te nam, što je vas privuklo, motiviralo da postanete član ?

- Privukla me je moja ljubav prema pjevanju, Nju gajim onako pomalo od mladosti.

- Koliko su puta probe u tjednu?

- Sastajemo se sa iznimnim zadovoljstvom i radosti dva puta tjedno. Mnogi od nas bi rado da to bude i češće, no zbog određenih tehničkih probleme, to nije moguće. Kazala bih kako se svi redovito odazivamo, jer ovdje uz pjesmu i radost vjek bude ugodno druženje. Vrlo često se tu skuha kava, čaj, odnekuda stvore kolači ... Zaista , nemam što drugo reći nego - ovdje nam je prekrasno.





"Kliknite" kako bi povećali fotografije!









Nema komentara:

Objavi komentar