.

nedjelja, 28. veljače 2016.

Od čega djeca strahuju

Novi zagreb - Nedavno istraživanje pokazalo je kako već osmogodišnja djeca brinu za današnji svijet, a desetogodišnjaci stvarno strahuju od financijskog sloma. Možda vam se ne čini tako, ali roditelji često svoju anksioznost prenose na djecu i na taj način im kradu osnovu djetinjstva - bezbrižnost.
Kod roditeljstva trebalo bi pronaći ravnotežu, dopustiti djetetu da ostane u doticaju sa stvarnim svijetom, a ne uzrokovati napetost ili zabrinutost oko pojedinih događaja.
Posebno ukoliko je vaše dijete osjetljivo, potrudite se kreirati mu mirno, toplo i konzistentno okruženje. Pred djetetom pokažite hrabrost, čak i kada je ne osjećate. Ako se bojite psa, pred djetetom ostanite mirni kada ga susretnete, iako biste najradije pobjegli. Također, pratite što vam dijete govori, bilo o školi, općem društvenom stanju, politici ili financijama. Nemojte ga ušutkavati, pustite da iznese svoju misao, a zatim mu na pozitivan i optimističan način objasnite svoje stajalište.
Vremenska skala strahova
* 0-2 godine: Neobične situacije, voda, osvjetljenje, nedostatak pažnje, nepoznate osobe i strahovi vezani uz preživljavanje.

* 3-5 godina: Duhovi, zvijeri, čudovišta ispod kreveta, noćne more, te neposredne opasnosti iz okruženja.

* 5-8 godina: Životinje, strah od rasta i razvoja i strah od onoga što dijete okružuje. Djeca u ovoj dobi su svjesna da iako su pokretna su mala i ranjiva.

* 9-11 godina: Ozljeda, injekcija, zubara, lomova i sl.

* 11-13 godina: Javljaju se društveni strahovi, fobije, zabrinutost oko hijerarhije, odjeće i izgleda.

1 komentar:

  1. Moj je zaručnik prekinuo sa mnom prošli tjedan pa se to potpuno promijenilo, nisam jela niti razgovarala ni s kim, puno sam plakala, bila sam toliko depresivna i pod stresom da sam žurila u bolnicu zbog stresa i depresije u bolnici dok je jedan dan kad sam tražila ljubavne savjete na internetu, jer ga stvarno volim i brinem za njega i samo želim da ponovno budemo zajedno kao par i želim tako nastaviti zauvijek, a onda sam pronašla moćnog pisca spelovanja po imenu dr. Apata koji je riješio toliko problema u vezi i onda mi rekao da će se moj zaručnik vratiti za 24 sata kada izvede čaroliju pomirenja. Nikad nisam vjerovao u to sve dok me financijeri nisu pozvali telefonom i rekli da se želim vratiti i živjeti zajedno zauvijek. Sad sam presretna što mi je dr. apata vratila novce. Hvala vam puno dr. apata. Doktor vam može pomoći ako imate bilo kakvih problema, možete se obratiti samo na e-mail: drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp i viber na ovaj broj: (+66 81 302 8552) .. I obećavam vam da će vaš ljubavnik sigurno će vam se vratiti.

    OdgovoriIzbriši