.

nedjelja, 7. veljače 2016.

Na mladima svijet ostaje - Tečaj synthesizera

Remetinečki gaj -  Ovaj smo tjedan posjetili Centar za kulturu Novi Zagreb koji u svojem raznolikom i zanimljivom radu, održava i - Tečaj synthesizera. 

U ozbiljnost i stručnost rada smo se imali prilike uvjeriti za vrijeme tečaja, kada su nam vrijedni i vješti polaznici održali jedan kratki "blic" promenadni koncert.

Moramo priznati kako smo ostali ugodno iznenađeni umješnošću i ljepotom glazbe, koju su muzicirali polaznici tečaja, dok smo mi uživali u poznatim "klasičnim" ali i ležernijim glazbenim temama. 



g.Frederic Lanz , voditelj 
Tečaja synthesizera
Voditelj sam Tečaja synthesizera već četiri godine. Tečaj započinje, svake godine početkom školske godine, te također traje do ljeta.

Interes djece polaznika ovog tečaja, svake pomalo godine raste. Sam istument je veoma melodičan, tako da privlači pažnju kako roditelja, tako isto i djece.

Ova grupa, koju ste upravo imali priliku čuti, polaznici su Tečaja već drugu godinu. Naravno imamo i novih članova koji su se uključili ovu godinu, ali i oni dobro napreduju.

Moram priznati kako sam jako zadovoljan u ostalom i sami ste se mogli uvjeriti, eto čuli ste i izvedbu kompozicije skladatelja Bacha, polaznika kojem je ovo druga godina, iskreno mislim kako takvo što zaista možemo smatrati uspjehom.Zaista sam zadovoljan interesom, trudom i talentom polaznika ovog tečaja.

-  Da li  ovdje nauk ide, putem klasične glazbe, temeljito ...

-  Pa ide, nešto klasike, nešto jezza. Naime, ovdje je metoda, prvi korak je bez nota. Prva dva do tri sata, ovisi o djeci,  samo pokazujem kako se svira i onda polako, učimo note, te potom prelazimo na poznatije melodije (poznate pjesme ili manje poznate pjesme).

- Kojom se dinamikom održava Tečaj ?

- Tečaj se održava jedanput tjedno u trajanju od dva školska sata. Trenutno imamo tri grupe. Svaka je grupa vježba i uči za sebe. Obično započinjemo sa radom u 19,00 sati, no ima dana kada također to bude i u 17,00 sati - ovisi o mogućnostima samih polaznika.

Na kraju bih iskoristio ovu priliku pa pozvao sve one, koji su putem ovog našeg pojavljivanja u portalu Rotor tek saznali za naše postojanje, a  ako imaju muzičke sklonosti prema synthesizera, da dođu i pridruže nam se u ugodnom učenju sviranja na ovom zaista prekrasnom muzičkom istrumentu.






Noa Mišić, polaznik druge godine,
Tečaja synthesizera
- Dragi Noa, što bi nam ti rekao o Tečaj synthesizera, kako polaznik koji ovdje uči svirati već dvije godine.

-  Ovdje mi je zaista lijepo. Odlično je druženje, ali uz sve to - puno se nauči kako o sviranju, i sama tehnika sviranja synthesizera, ali i o ostaloj glazbi.

- Možeš li nam reći, što je tebe motiviralo, privuklo da kreneš na ovaj Tečaj ? Da li ti je možda mama rekla da moraš  ili ...

- Ne, ne.. Htio sam svirati neki istrument, a synthesizer mi je  nekako bio najbolji od svih. Ovdje, evo sada učim svirati i baš mi je drago. Dodamo li tome, kako je i voditelj dobar, ne ljuti se kada nešto pogriješimo, tada sam sasvim siguran, kako sam dobro izabrao.





Zara Mišić, polaznica druge godine,
Tečaja synthesizera

- Draga Zara, što te je privuklo da se odlučiš na sviranje synthesizera?

-  Pa, dobila sam synthesizer pa sam onda htjela ići na Tečaj.

- A. nije li to zbog toga što i brat svira također synthesizer?

- Ne, ma ne!  On je mene Kopirao!

Draga Zara, tko je krenuo prije na Tečaj, ti ili brat?

- U isto smo vrijeme krenuli, samo sam se ja prva odlučila.

- Kaži nam i kako ti je ovdje na Tečaju?

- Lijepo je.

- Sada, kada si ušla u čarobni i veliki svijet glazbe, što bi rekla o njemu?

- Lijep je.

- A što bi nam rekla o vašem voditelju? 

- Dobar je, jer se nikada ne ljuti!

- Na kraju ovog našeg kratkog razgovora, što bi poručila svojim prijateljima i prijateljicama?

- Rekla bih im , ako vole glazbu i zvuk synthesizer a žele ga naučiti svirati, neka dođu ovdje na Tečaj, sigurno će biti zadovoljni i veseli kako i mi.





Noa Bučko, polaznik druge godine,
Tečaja synthesizera
- Što je tebe dragi Noa, motiviralo da započeneš učiti svirati synthesizer ?

- Kad sam bio mali, imao sam synthesizer i zavolio sam taj istrument.

- Kada si započeo sa učenjem sviranja ovdje na Tečaju?

- Započeo sam prije dvije godine.

- Kako si saznao, dragi Noa, za ovaj Tečaj?

- Rekli su mi mama i tata.

- Kako ti je ovdje na Tečaju, kako se osjećaš?

- Lijepo, učimo svirati, družimo se, a učitelj je dobar, strpljiv ...nikad se ne naljuti i smiješan je.

- Sada kada si i ti ušao u čarobni svijet glazbe, što bi nam rekao o tom iskustvu?

- Lijep je.

- A, zar nije malo dosadno uvijek iznova trenirati ?

- Ne. baš je zanimljivo.

- kaži nam za kraj ovog našeg razgovora, nakon dosta treninga i uvježbavanja, hoćemo li mi  ( naši čitatelji) biti u prilici prisustvovati nekakvom vašem javnom nastupu?

- Mislim da hoćete. Svake se godine održava završni koncert, na kojem mi nastupamo, obično se održava u mjesecu svibnju. Dođite tada, pa i to zabilježite.





gđa.  Martina Mišić, majka
Noe i Zare

- Što vas je ponukalo, motiviralo da svoju djecu uključite u Tečaj synthesizera? 

-  Djeca su izrazila želju da žele naučiti svirati synthesizea. Na meni je ostalo samo da nazovem centar za kulturu Novi Zagreb, što sam i učinila. U tom razgovoru smo prošle godine saznali kako Tečaj postoji. Upitali smo - postoji li slobodnih mjesta? Kada smo dobili pozitivan odgovor, odlučili smo se odmah krenuti.

- Vi živite ovdje u Remetincu?

- Da.

- Kažite nam, da li ste zadovoljni napredovanjem djece u savladavanju muziciranja na muzičkom instrumentu synthesizera?

- Pa što se tiče njihovih sati, ovdje - da. No, što se tiče vježbanja doma, mogli bi malo bolje.

- Kako se da naslutiti, vidmo da ste jako zadovoljni sa ovim Tečajem ?

- Da, super je! U odnosu na  Muzičku školu, ondje gdje su previše opterećena, sa svim mogućim sadržajima, solfeđima itd... Mišljenja sam kako djeci ne treba u toj dobi, toliko glazbe dozirati. Naime, oni se sami odluče, ako žele nastaviti ozbiljnije - onda će se odlučiti za nešto više. Mislim, kako im je ovo kao početek - savršeno.

- Za kraj, što bi poručili drugim roditeljima, da im djeca ne provode vrijeme uz igrice, kompjutere itd...

-  Ukoliko žele da im djeca nauče svirati neki istrument (ne treba to biti - synthesizer!) ovo je idealno!  Idealno je , zato što je , jedanput tjedno - dva školska sata. Ne potroši se puno vremena, a zaista se mnogo nauči. Naravno, ako imate dobrog profesora!





Nema komentara:

Objavi komentar