.

subota, 27. veljače 2016.

Dugo očekivani radovi, danas krenuli

g. Miroslav Mužek, poslovođa na
dionici izvođenja radova na odvodnji
 kroz naselje Ježdovec
Ježdovec -  Danas su u jutarnjim satima na raskrižju Puškarićeve i Ježdovečke ulice započeli dugoočekovani radovi na izgradnji glavng sabirnog kanala, koji će i mještanima naselja Ježdovec uvelike smanjiti brigu i troškove ali i povećati kvalitetu življenja u ovom najsjevernijem naselju Gradske četvrti Novi Zagreb / zapad.

O samim radovima smo ukratko porazgovarali sa poslovođom radova ove dionice, g. Miroslavom Mužek.

- g. Mužek, možete li nam reći koliki je vremenski rok, ovih radova na izgradnji glavnog sabirnog kanala u naselju Ježdovec?

- Predviđena vremenska dužina radova se očekuje u trajanju od sedam mjeseci. Mi postavljamo glavni sabirni kanal, gdje je širina cijevi osamdeset centimetara, a postavljanje cijevi vršimo na dubini od pet metara.

Ovaj vikend moramo uraditi početni spoj ovdje na raskrižju Puškarićeve i Ježdovečke ceste. Naime, do ponedjeljka, odnosno do 29. veljače u ponoć moraju biti izvedeni svi radovi, kako bi se Puškarićevom ulicom nadalje mogao odvijati nesmetani sav promet.

Radove na izgradnji glavnogsabirnog kanala  nastaviti ćemo izvoditi sredinom kolnika, Ježdovečke ceste.

-  Možete li nam kazati, da li će se odmah ostavljati odvojci za pojedine ulice?

- Naravno, "prespoje" ćemo raditi za sve ulice. Naravno, nakon "prespoja" smo u mogućnosti raditi i kućne priključke, ali o tome ćemo kad dođemo do te faze.

Na kraju ovog kratkog razgovora, zahvalili smo se vrlo susretljivom  g. Mužeku i najavili se , kako ćemo češće puta obilaziti tijek izvođenja radova i redovito o svemu obavještavati naše čitatelja i mještane Ježdovca. 

Uz vedar osmjeh i spremnost i za buduću suradnju g. Mužek je pozdravio sve mještane naselja Ježdovec i zamolio ih za malo strepljenja što se tiče (eventualnih zastoja!) promete u vrijeme trajanja radova.









1 komentar:

  1. Moj je zaručnik prekinuo sa mnom prošli tjedan pa se to potpuno promijenilo, nisam jela niti razgovarala ni s kim, puno sam plakala, bila sam toliko depresivna i pod stresom da sam žurila u bolnicu zbog stresa i depresije u bolnici dok je jedan dan kad sam tražila ljubavne savjete na internetu, jer ga stvarno volim i brinem za njega i samo želim da ponovno budemo zajedno kao par i želim tako nastaviti zauvijek, a onda sam pronašla moćnog pisca spelovanja po imenu dr. Apata koji je riješio toliko problema u vezi i onda mi rekao da će se moj zaručnik vratiti za 24 sata kada izvede čaroliju pomirenja. Nikad nisam vjerovao u to sve dok me financijeri nisu pozvali telefonom i rekli da se želim vratiti i živjeti zajedno zauvijek. Sad sam presretna što mi je dr. apata vratila novce. Hvala vam puno dr. apata. Doktor vam može pomoći ako imate bilo kakvih problema, možete se obratiti samo na e-mail: drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp i viber na ovaj broj: (+66 81 302 8552) .. I obećavam vam da će vaš ljubavnik sigurno će vam se vratiti.

    OdgovoriIzbriši