.

ponedjeljak, 28. prosinca 2015.

Prekrasna dječja priredba - Žive jaslice - u naselju Botinec

Botinec - Kako da je netko čarobnom rukom na sam Badnjak pripremo, prekrasan ugođaj na kojem se i ove godine, tradicionalno održala priredba - Živih jaslica.

Naime, vrijeme je doista  bilo idealno, za održavanje ove prekrasne priredbe u organizaciji Udruge "Izvor ljubavi". Kako i sami znate, ova udruga već čitav niz godina održava uvijek u isto vrijeme ovu zanimljivu  i svima dragu priredbu - Živih jaslica - još od onih dana, kada je to bila prava rijetkost ne samo na našim područjima, već i mnogo šire. 

Kako smo i sami svjedočili, teme ali i sudionici ove predstave, koja se održala na središnjem trgu u naselju Botinec privukli su zaista iznimno veliko broj publike i ne samo iz naselja Botinec već i iz okolnih naselja. Posjetitelje odnosno publiku nije priječio ni sam Badnjak, blagdan zajedničkog obiteljskog kićenja Božićne jelke, kako bi  i ovaj puta zajednički doživjeli ovu životopisnu predstavu koju ovu godinu, po prvi puta izvodila samostalno djeca i to uzrasta do deset godina.

Gotovo smo sigurni, kako nije potrebno opisivati sa kolikom su voljom, entuzijazmom i iskrenošću vjere, ovi najmanji glumci suvereno nas sve skupa vodili kroz ovaj važan povijesni i vjerski događaj -  koji se zbio prije nešto više od dvije tisuće godine.  

Gotovo smo već navikli, kako nas udruga "Izvor ljubavi" uspijeva uvijek iznova iznenaditi sa nečim plemenitim , dragim i ljudskim bez obzira na vrijeme, uvjete, situacije.... Tako su uz organizaciju ove prekrasne  i iznimno prihvaćene priredbe, naših najmlađih, organizirali i prikupljanje sredstava za jednu vukovarsku obitelj, koja na žalost ima bolesna tri djeteta (sina) sa znakovitim imenima Gabrijel, Mihael i Rafael. Kako smo prije završetka ovog zanimljivog kulturnog zbivanja neslužbeno doznali, veliki broj mještana naselja Botinec se svesrdno odazvao i ovoj humanitarnoj akciji te svojim doprinosom uvelike uljepšao Božić i božićne blagdana ovoj obitelji i pokazao kako bez obzira na "teška vremena" ljubav, suosjećanje i vjera u bolje sutra - nikada ne nestaju!

No, da mi nebi previše iznosili svoje dojmove, evo čujmo što nam kažu poneki od samih sudionika ovog doista zanimljivog kulturnog događaja.



Župnik Ivica Bardik, Botinec

Ovo je po prvi puta da su samo djeca imala predstavu i moram priznati, kako sam malo bio skeptičan, da li će to sve ona uspjeti odlično odglumiti ?

Naime do sada smo uvijek imali "Žive jaslice" sa odraslim članovima odnosno ljudima i djecom, što je bila jedna ozbiljnost, jedna snaga poruke.

No, moram zaista priznati, kako su me ovu godinu svojom ozbiljnošću, trudom i predanošću sva ova djeca sudionici ove ozbiljne i zahtjevne predstave doista ugodno, na samo iznenadila, već obradovala! Svaka im čast i veliko hvala.

Kako je Božić sada već iza nas, svim ljudima dobre volje želim sretnu, uspješnu i zdravu Novu 2016. godinu.

gđa. Katarina Čičak, vjeroučiteljica

Moram odmah kazati kako ja i moja obitelj na živimo u naselju Botinec, već smo došli na predstavu na nagovor moje kćerke Nine.

Predstava je odlična. Meni se osobno najviše svidio prikaz Isusovog rođenja. Taj dio. Možda jedino da je bilo možda malo glasnije, malo tonski glasnije, ali i ovako je OK.

Možda se moglo angažirati i djecu manjega uzrasta a tada bi i sve skupa bilo zanimljivije No, to je samo moje viđenje iako je i sada sve kako sam već kazala odlično.

Također smo sudjelovali u humanitarnoj akciji.  Kada pogledam ovaj događaj draga mi je da je priređena i ova humanitarna akcija. Mišljenja sam kako je najveće bogatstvo zdravlje, a tada i zdravlje djece.

Na kraju bih svima čestitala sretnu i uspješnu Novu godinu!




gđa. Čanić i Lucija Čanić, glumila Majku Mariju

Večeras mi je bilo zaista veliko zadovoljstvo pogledati svoje dijete, ali i ostalu djecu, kako sudjeluju za Božić, odnosno za Badnjak u nečemu što je u pozadini imalo dobrotvornu svrhu, što je svemu tome dalo jedan veliki Božićni duh.

Eto, toliko od mene, kao roditelja - ja se nadam da je i Lucija jednako osjećala, glumeći Mariju, pa neka ona kaže, kako je  doživjela predstavu.

Lucija: Bilo mi je lijepo!

Na kraju je gđa. Čanić svim ljudima dobre volje poželjele sretnu i uspješnu Novu godinu!



g. Nino Ištef, gladatelj
S obzirom da je ovo nešto novo, jako je veselo, vidite jako puno male dječice, znači jako puno pozitivne energije, puno entuzijazma, puno pjesme, puno plesa... Sve u svemu jako lijepa izvedba!

Za svaku pohvalu, zaista jako lijepo!

Pravi božićni doživljaj, jedino što nema snijega, te malo kvari onaj zimski ugođaja, ali ne žalimo se. Dobro je i ovako.

Na kraju želim svim svojim sumještanima i naravno građanima grada Zagreba, pa i puno šire - sve najbolje u Novoj 2016. godini!



g Ivanković, otac Ane Ivankovič, koja je igrala
Anđela

- Kako vas se dojmila ova dječja predstava?

- Fenomenalno. Ovako malo mjesto kada uspije učiniti ovakvo nešto, zar to nije fenomenalno!

Poručio bih i drugoj djeci da se ovako druže, da budu jedna skupina, da ovako malo češće i da više ovakvih priredbi  prirede za sve nas mještane naselja Botinec.

- Kako si se ti osjećala Ana?

-  Baš mi je bilo lijepo. Jako mi se sviđala uloga anđela!

- Hoćeš li i na godinu sudjelovati ?

- Da! Najprije sam htjela biti Majka Marija, ali na kraju mi se svidjelo da budem anđeo!

- Hvala ti, Ana!

- Nema na čemu.

Na kraju je otac g. Ivanković poželio svim mještanima naselja Botinec sretni Novu godinu.



g. Ivan Pavlić, predsjednik Udruga Izvor ljubavi
iz naselja Botinec
 Evo, za ovo naše došašće, za Božićne blagdane smo, zajedno sa djecom krenuli u jedan projekat, jednu avanturu... Prikaz živih jaslica, rođenja Isusa Krista sa djecom u dobi od devet i deset godina. 

Također smo uz sam prikaz rođenja našeg Isusa krista, htjeli pripomoći jednoj obitelji sa troje djece, tri mališana iz Vukovara (Gabrijel, Mihael i Rafael) tri arhanđela, koji boluju od bolesti autizma. Sredstva su ovoj obitelji potrebna za liječenje odnosno nastavak liječenja, preglede koje moraju obaviti u privatnoj poliklinici, a samo obitelj za to nema dostatnih sredstava.

Kao udruga, namjera nam je večeras pripomoći uz pomoć mještana našeg naselja Botinec.Želimo im pripomoći i biti sa njima zajedno u ove blagdanske dane

- Koliko dugo ste pripremali samu ovu dječju predstavu ?

-  Djeca su ovu predstavu započela pripremati  od samog početka došašća, znači od 23. studenoga pa do sada. dakle mjesec dana.

- Znači bilo je volje ....

- Bilo je volje, bilo je entuzijazma. Sve to mogu potvrditi i voditelji predstave: gđa. Iva Ivanković g. Patrik Horvat i g.  Boris Pavlić.

- Koliko je djece sudjelovalo?

- Sudjelovalo je  oko 35 sudionika, bilo bi ih još i više. Interes je doista bio veliki, no ne možemo sve želje ispuniti, zbog same predstave.

- Tko je pripomogao pri izgradnji ove zaista velike pozornice na otvorenome?

- Ovo je rad, mještana naselja Botinec, članova Udruge "Izvor ljubavi". Volio bih istaknuti kako nam je ovo već deveta godina, kako izvodimo "Žive jaslice" u našem naselju, ali i imali smo mnoga gostovanja, kroz sve te godine.

- Kažite nam, kao predsjednik - dali ste zadovoljni ishodom humanitarne akcije, prikupljanja sredstava za već spomenutu obitelj i iz Vukovara?

- Naravno, moram kazati uz ovdje prikupljene donacije, neki su ljudi uplaćivali na broj žiroračuna obitelji. Ovog trenutka nisam upućen u  količinu prikupljenih sredstava. U svakom slučaju mišljenja sam kako smo uspjeli sakupiti dovoljno sredstava, koje će pripomoći u većem dijelu potreba ove obitelji.

- Želio bih se svim posjetiocima ove naše već tradicionalne predstave - Živih jaslica - zahvaliti na dolasku ali i na sudjelovanju u humanitarnoj akciji prikupljanja sredstava.

- Koje su slijedeće akcije Udruge "Izvor ljubavi"?

- Akacija je dosta, kako i sami znate, mi gotovo nikada ne mirujemo. Neću ovog trenutka spominjati sve, spomenuo bih tek neke "veće"...npr. "Prikaz muke Isusove" koja će se održati za Uskrs, a prije toga imamo humanitarne turnire ...

-U ime Udruge " Izvor ljubavi" svim mještanima našeg naselja Botinac, želim sretnu, uspješnu Novu 2016, godinu!



g. Boris Pavlić, voditelj predstave.
 član Udruge "Izvor ljubavi"

- Kako je bilo raditi sa djecom?

- Valjda je to u mom genu, no obožavam raditi sa djecom. Možda sam i dobar sa njima,odnosno možda prepoznaju tu moju ljubav no suradnja je bila fantastična.

Stvarno je to bila i moja želja, da ovo vodim i da se družim s njima i to je ono nešto najljepše što sam dobio. Dobio sam jedno prekrasno iskustvo.

U tom radu i druženju, vrijeme je prebrzo prošlo. Uz ovu, imati ćemo još jedan nastup (subota 26. prosinca). Tada dolazi na žalost završetak , ovih naših druženja. No, siguran sam, kako ćemo uskoro krenuti u novi projekt, takao da ponovno neće nedostajati, radosti, pjesme, uvježbavanja, šala i smijeha.

Za kraj bih pozdravio sve sudionike ove predstave i njihove roditelje - te im zahvalio na podršci i zaželio sretnu, bogatu i zdravu Novu 2016. godinu.



g. Patrik Horvat, voditelj predstave.
 član Udruge "Izvor ljubavi"

Boris i ja smo skupa radili na ovoj predstavi.

- Kažite nam vaše dojmove, sada kad je sve gotovo, sve iza nas...Vidjeli smo kako su djeca bilo iznimno zadovoljna....

- I sam sam izuzetno zadovoljan, drago mi je da se djeca aktiviraju oko ovakvih projekata, da odrastaju u zajedništvo i slozi.zaista je lijepo da su skupa, da su blizu Crkve, blizu takvih događanja, kako ne bi odlutali, kako bi uvijek bili na pravom putu...

- Kažite nam, koliko su se trudili

- Je, je ..većina djece, stvarno su izuzetno radosni dolazili na probe. Dolazili su i po pola sata ranije čisto, da bi nas vidjeli, da bi se družili. Znali smo ostati nakon proba.. Iskreno se nadam, kako ćemo se nastaviti družiti u nekom sličnim projektima. naime djeci se sviđa ali i nama voditeljima, pa ne vidim razloga da ne nastavimo ovu hvale vrijednu i prekrasnu suradnju

- Znači, od jedne predstave - stvorila su se velika prijateljstva.

- Da, djeca nas vole (ne bih htio da ispadne da se hvalim!). kako sam već kazao, iskreno se nadam kako će biti u budućnosti još ovakvih projekata, još ovakvih druženja, još ovakvih emocija.

Naša Udruga "Izvor ljubavi" ima stalno projekte u kojima se pomažu, onima najugroženijima, ali ne samo u naselju Botinec, kao što ste imali prilike vidjeti i večeras, već i mnogo šire. Stoga se nadam, kako je pred nama još mnogo projekta u kojima će i ovi mladi  (sudionici predstave) moći pomoći.

Na kraju bih želio svim svim građanima, ponajprije Botinca pa zatim i Zagreba i hrvatske poželjeti  uspješnu i sretnu 2016. godinu!






"Kliknite" kako bi povećali fotografije!























Nema komentara:

Objavi komentar