.

utorak, 22. prosinca 2015.

Božićni koncert KPD Sveta Klara, prepun emocija, truda i radosti

Sveta Klara - U subotu (19. prosinca 2015. godine) je održan Božićni nastup KPD Sveta Klara, pod nazivom -Zvjezdice niču, radosno kliču : Božić!

Odmah na početku, valja reći kako su večeras doista zvijezde klicale, svojom ljepotom, uigranošću, snagom nastupa i ljepotom izvedbe.

Mogli smo svi skupa večeras doživjeti zaista prekrasnu ljepotu predbožićnog neba! Naime, pred nama su sjajile svojom ljepotom, mnoge zvijezde i zvijezdice. Počevši od onih najmanjih, koje su naiskrenije  sjajile, donoseći nam svojim nastupom nadu i radost. Nadu, kako folklor ima svoju snažnu budućnost u naselju Sv. Klara, a radost svojom iskrenošću i nasmijanim ponosnim obrazima.

Također su snažno sjajile zvjezdice, koje su se odbijale od žica, tamburaškog sastava, koji je ugodnim notama, poput tisuća krijesnica punio za ovu priliku premalu dvoranu društvenog doma, ljubavlju, povjerenjem i ponosom.

Na trenutak bi svi zastali - zasjani, ljepotom i snagom doista uigranog, voklano moćnog  i scenski dojmljivog - odraslog nastupa "velikog" pijevačkog zbora. Te velike zvijezdice, svojom snagom i ljepotom glasa su nas sve skupa, na trenutke moćno znale ponijeti u Srijem, Slavoniju, Hrvatsko Primorje, Ravne Kotare, Dubrovnik ... a da mi toga nismo ni bili svijesni, uljuljkani u ljepoti cjelokupnog večerašnjeg nastupa.

Sigurni smo, kako je večeras nebo iznad naselja Sveta Klara, zaista sjajilo neobično snažno, prepuno ljubavi.. sigurni smo kako se to moglo vidjeti i iz najudaljenijih krajeva, naravno samo za one koji su imali moći vidjeti. No, da mi ne bi duljili, upitali smo i same sudionike, da nam kažu ponešto o svom doživljaju ovog prekrasnog koncerta....



gđa. Dubravka Šarić, dugogodišnji član
KPD Sv. Klara
 - Koliko ste dugo član KPD Sveta Klara ?

- Član sam preko dvadeset i pet godina.

- Što bi kazali o večerašnjem koncertu?

- Zasigurno neću pretjerati, ako kažem kako je koncert zaista bio predivan. Naime, kako prema svemu mora postojati ljubav, tako isto mora postojati ljubav prema folkloru. Između ostaloga , ja sam jedna od tih. Da nema ljubavi prema folkloru ne bi ja ne bih bila dio svega ovoga večeras.

- Reakcije publike su bile prekrasne.

- Da, zaista je bilo predivno.

- Vaša energija, cijelog KPD Sveta Klara, ponijela je i publiku i ovu malu dječicu. Zaista je bilo prekrasno. Izgleda da se trud ipak isplatio.

-  Trud se isplatio i isplatiti će se uvijek!



gđa. Milica Jakopčić, dugogodišnji član
KPD Sv. Klara
- Koliko ste dugo član u KPD Sveta Klara ?

-  Ponosni sam član trideset i pet godina.

- Kako se vas dojmio večerašnji koncert?

- Ovo večeras je doista bilo predivno. Moram priznati kako mi nedostaje riječi da bih ovog trenutka izrekla sve emocije. Zaista je bilo predivno.... sva ova prekrasna dječica, zaista preljepo!

Zaista me ovo seve večeras raduju. Raduje me i to što sam i u ovim godina dio svega ovoga. Na kraju bih od srca čestitala svim ljudima dobre volje čestiti Božić i sretnu Novu 2016. godinu.



g. Alan Kihak, tajnik KPD SV. Klara

- Mišljenja sam kako je ovo večeras jedno prekrasno druženje, ova prekrasna mladost. Naših dvadeset i osam "klinaca" , naša budućnost. Mišljenja sam kako je upravo to ono što trebamo čuvati i zadržati

- Vidimo kako je publika zaista bila zadovoljna nastupom , naime to je pokazao i završni aplauz.

-  Da, prekrasno je! To je stvarno trud našeg voditelja Antuna, kako Malih, isto tako i velikih. Upravo je on ove mališane motivirao i inspirirao za ovakve rezultate, da je to stvarno prekrasno.



gđa. Marija Lovrić, majka Ive i Ivana,
članova KPD Sv Klara
- Iva pleše i pjeva, dok je Ivan, tamburaš.

- Kliko su dugo članovi ovog društva?

- Iva dolazi već deset godina a Ivan , nešto manje oko sedam godina. Glazbom se bavi oko četiti godine, naime kako sam već rekla svira u tamburaškom orkestru - brač.

Iva pleše od prvog razreda osnovne škole pa sve do sad, kada je drugi razred srednje i moram kazati kako smo svi u obitelji zadovoljni i sretni, njihovim aktivnostima.

- Kakav je vaš dojam o večerašnjem koncertu?

- Zaista jako lijepo! Vidi se veliki napredak u njihovom radu i moram ponoviti kako smo svi zadovoljni i malo poneseni, kvalitetom cijelog koncerta.



gđa.  Danijela Medved,  majka o Ivana,
člana KPD Sv Klara
- Koliko je vaš sin član KPD Sv. Klara ?

- Ivan je član, tamburaškog sastava već četiri godine. To me zaista veseli, jer vidim kako je zadovoljan sa svime što se događa ovdje. Kazati ću vam samo to, kako ne može proći ni jedna proba a da Ivan ne  bude na njoj. Zaista voli svirati, družiti se a posebno sa ostalima u  tamburaškom sastavu.

- Kako va se dojmio večerašnji koncert ?

- Moram priznati kako sam jako zadovoljna i ponosne na sve sudionika večerašnjeg koncerta, a ponosno na mog Ivana.

- Trud se isplatio?

- Naravno, no i mi kao roditelji moramo poticati našu djeci i biti uz njih kada im baš i ne ide. Za kraj bih čestitala svim mještanima a i šire blagoslovljen Božić (za sve one koji slave!) i naravno najljepše želje za uspješnu, zdravu i bogatu Novu 2016. godinu.



gđa. Vesna Marković, majka Anite
člana KPD Sv. Klara
- Koliko je dugo Anita član ovog društva ?

- Anita je član treću godinu. Ona voli plesati i pjevati i evo upravo je sebe pronašla ovdje. Voli ste također družiti, tako da ne dozvoljava da ni jedna proba ne prođe bez nje. često puta one mene zove, mama idemo na probu, vrijeme je! Zaista je presretna ovdje. A kada je ona, tada sam i ja.

- Kako ste vi doživjeli ovaj večerašnji koncert?

 Bilo je zaista izvrsno.Svi dolasci, sve probe su se večeras pokazale vrijednim truda. Radosna sam, kako se vidi da su iz godine u godinu sve kvalitetniji i kvalitetniji. Naravno uz njihov trud, tome uveliko doprinosi i naš voditelj Antun, koju u sve ovo ulaže zaista mnogo sebe i svoje ljubavi. No isto tako sam svjedok, kako mu djeca višestruko tu istu ljubav uzvraćaju, kroz povjerenje, prijateljstvo, trud...



gđa.  Monika  Beloševič, majka Mateja i Renata
članova KPD Sv. Klara
- Koliku su dugo članovi Matej i Renato članovi KPD Sv. Klara ?

-  Matej pleše u dječjoj skupini folkloraša već četiri godine, a Renato svira bulgariju u tamburaškom orkestru, također oko četiri godine. Ovdje im je zaista super. Druže se, pogotovo kada ih ima ovako puno. Naravno, sa takvim odnosom smo i mi roditelji zadovoljni te ih potičemo da ustraju, te napreduju, kako u folkloru ( ovje bih pohvalila voditelja Antuna!) ali i u ljudskim vrijednostima

- Kakvi su vaši dojmovi o večerašnjem koncertu?

- Prekrasno! Nemam druge riječi. Prekrasno!



gđa. Tajana Bedaković, ravnateljica  OŠ
Sveta Klara
- Kako ste vi večeras doživjeli Božićni  koncert KPD -a Sveta Klara ? 

-  Koncert je zaista bio prekrasan. Znak velikog druženja. Znak zajedništva i nešto što je najpotrebnije i najvažnije za djecu i za mlade ljude, što se radi u našem naselju Sv. Klara. Večersa su svi sudionici pokazali veliki trud, veliku volju, znanje, veselje, zajedništvo.. Evo, sve ono što treba ljudima i mladima..

Na kraju bih iskoristila priliku te zaželjela prije svega svim učenicima, rositeljima ali i svim mještanima našag naselja Sv. Klara (svima koji slave) Blagoslovljen Božić i da ga provedu u svom domu okruženi najmilijima u miru ljubavi i blagostanju i neka se svima ponaosob ostvare sve pa i one najsitnije želje u Novoj 2016. godini.



gđa.  Goranka Toševac Macekovič,  učiteljica
u OŠ Sveta Klara
Došla sam ovdje jer i moje dijete u podmlatku KPD -a Sveta Klara redovito sudjeluje u radu . Stvarno sam oduševljena ovim što su prikazali večeras. Zaista sam kvalitetno iznenađena svim, od tamburaške sekcije, odraslog zbora do mladih podmladaka.

Jednostavno, vidi se jeden veliki trud i rad koji su pokazali svi, osobito želim spomenuti voditelja g Antuna Božić. Vidi se ogroman trud ali i ogromna ljubav, kako je uspio tu malu dječicu zainteresirati i motivirati za folklorno stvaralaštvo i za tradicijsku kulturu. Iskreno se nadam, kako će se uskoro ponešeni ovim odnosom i rezultatima pridružiti i ostala djeca iz naše škole, tako i iz okolnih. Dođite, dok još ima mjesta. Pogotovo zovemo one nešto starije jer tu još mjesta ima.

Što se pak tiče samog koncerta, istaknula bih tu čaroliju kako su sami izvođači , bez obzira na uzraste, uspjeli  prenijeti na nas publiku pozitivnu energiju, Božićni duh, jedno veselje, radost i toplinu u srcu. I naravno na tome im veliko hvala!

Na kraju bih čestitala svim mještanima naselja Sveta Klara  i šire okolice, pa i cijelog grada Zagreba, čestit Božić  blagoslovljenu Novu godinu.



g. Ilija Bikić, predsjednik
KPD Sveta Klara
- Koji je vaš doživljaj  večerašnjeg Božićnog koncerta?

- Mogu reći samo da smo presretni. Postigli smo ono što smo oduvijek i htjeli. Naše najmanje zvijezdice, kako smo i sam koncet nazvali - Zvijezdice niču, radosno kliču - Božić! Dakle, na koncertu smo pokazali i pokazali na koji način  zajednički kroz našu tradiciju, pjesmu, ovoga puta, našu svirku tamburaša, zajednički promičemo pokazujemo Božićni duh.

Nadalje, presretni smo, zato što brojimo trideset "malih" članova, zapravo naših najmlađih, naša folklorna tradicija se nastavlja i pokazuje zapravo, kako te "zvijezdice" koje su male ipak tinjaju folklornim žarom i zbog toga smo presretni.

Hana Trdić, član KPD
Sveta Klara
Prije svega njihova radost i veselje, koja se danas očitovala u predstavljanu onoga što su naučili. Tim se zapravo pokazalo,da se rad i trud  isplati. Da u konačnici dođu roditelji, koji su presretni ponosni ...  Moje je srce bilo, posebice sretno i veselo, kada je na kraju samoga koncerta "mala" Hana pjevala i kad sam vidio njezinu mamu,gđu. Trdić,  suze su tekle u potocima... Taj ponos, radost, oduševljenje, radost je zapravo ono što nas drži na okupu.

Naravno, zahvaljujemo svim roditeljima, što su pokazali interes za folklor. Zapravo u početcima ono ide ..hoćemo ...nećemo ... Ali kada dođu, kada vide na koji se način zapravo radi, pedagoškim i pravim pristupom... Na kraju krajeve naš voditelj Antun Božić ima položenu pedagošku skupinu predmeta. On je licencirani voditelj "malog" folklora, zapravo folklora za najmlađe i samim time se apsolutno njegov predani, pravi i pedagoški pristup radu prikazuje u večerašnjem koncertu.

Na kraju, želimo sretan Božić i uspješnu Novu 2016. godinu, malim i velikim folklorašima! Ispunjenu srećom, radošću i veseljem. Također i njihovim obiteljima , svakako!  Neka također bude ispunjena zajedničkim druženjima, putovanjima i puno radosti koja nas u folkloru drži!



g. Vantun Boži, voditelj KPD Sveta Klara,
odrasle skupine, dječje folklorne skupine
i folklornog zbora,
okružen djecom, članovima KPD Sveta Klara
- kakvi su dojmovi o večerašnjem Božićnom koncertu?

-  Uh, srce mi je ogromno. Moram priznati. U jednom trenutku dok sam leđima bio okrenut publici, dirigirao na pjesmu - Prva je vura te noći .." članovi su to mogli vidjeti, a publike ne, jer sam bio okrenut leđima, ali sam plakao cijelu pjesmu.....

Jer sam izuzetno ponosan, što se ova djeca dobila priliku da prikazuju Hrvatsku tradiciju i to na pravi i kvalitetan način. Da prikažemo ljudima ono što je bitno.

Da je Božić blagdan, darivanja a ne samo primanja darova! U tome sam još više ponosan, što naši "klinci", kada im je došao Djed Božičnjak, primili su svoje darove,  i na kraju su ih se odrekli. možete vidjeti tamo kutiju u koju su dali svoje darove, darove za neke druge, koji imaju manje od njih. Toga su se sami sjetili, na probi, jer sam ja kazao daje Božić, blagdan darivanja,  a ne samo primanja. Tada su oni rekli, zašto mi ne bi naše darove nekome darivali ? Ja sam samo rekao, ja sam va sa samo htio tome poučiti... I tako će naši darovi ići jednoj obitelji (svi darovi koje su "klinci" dobili) će ići jednoj obitelji sa dosta djece, koji možda nemaju za sve darovati ovaj Božić

Izloženi crteži najmanjih čalanova KPD
Sveta Klara, za vrijem i nakon koncerta
A, što se tiče samog koncerta,  ne mogu reći ništa drugo nego da sam ponosan na "klince" i na odrasle i na  tamburaše. Također na cijelokupnu organizaciju, na pomoć ravnateljice OŠ Sveta Klara, koja nam je dala plakat za pozadinu pozornice, na sve koji su nacrtali svoje crteže, koji su se odazvali.. Tu smo svi radili kako jedna velika obitelj, zajednica.. I to je zapravo ono što mene drži ovdje i što me čini ponosnim je to  što se osjećam kao da sam doma.

Iz Slavonije sam, moji su daleko odavde, ali Sveta Klara je moja obitelj!

- Na kraju bi vam i  mi zahvalili na prekrasnom doživljaju u ime sve publike. jer ste veličanstveno uspjeli tu kvalitetnu glazbu, pozitivnu energiju prenijeti  i na nas, tako da smo svi skupa sa vama zajedno slavili dolazeći Božić!

- Zaista mi je drago da je tako, možda malo tužnjikavo zvučim, ali nije to radi tuge,već zbog sreće ..isto suze krenu .... Svakako sam i ja sretan, to je zbog sreće i vama i svim čitateljima vašeg portala Rotor, ali i svim ljudima dobre volje želim čestit i blagoslovljen Božić, te uspješnu, razigranu i veselu Novu 2016  godinu, kako sam i napisao svim "klincima" u njihovim čestitkama. 



g. Boris Kihak, predsjednik Vijeća mjesnog
odbora Sveta Klara
- Kako ste vi doživjeli večerašnji Božićni koncert?

- Bili ste i sami prisutni. Mislim, da ste i sami svjedok jednog prekrasnog događaja i doživljaja koji su priredili članovi KPD Sveta Klara, na čelu sa Ilijom Bikić, predsjednikom, koji je organizirao to sve skupa.

Puno djece, podmladak koji je u novije vrijeme prisutan u ovom društvu i zaista je bilo nešto prekrasno za prepunu dovoranu ovdje u  naselju Sveta Klara. I sama ta mladost, djeca sa starijim članovima čine jednu jedinstvenu cjelinu i to je budućnost. To je podmladak koji će naslijediti sve ove starije. Zaista je to bilo nešto prekrasno. 

Zapravo o tome su svjedočili njihovi roditelji i ostali prisutni mještani naselja Sveta Klara.

Naravno da nisam mogao da se ne uključim, na kraju te predivne priredbe i da sam zaželio pohvaliti rad i društva i zahvaliti roditeljima i svim ostalima da su došli ovdje, da uveličaju taj koncert. Slavimo najveći blagdan, zapravo naš dragi nam Božić , a i tu su novogodišnji  praznici, stoga mi je bila i dužnost i u osobno ime i kao predsjednik  Mjesnog odbora naselja Sveta Klara. Da se zahvalim i društvu na predivnom koncertu koji su nam pripremili za sve nas ali isto tako i da svima skupa zaželim čestit Božić i sretnu Novu 2015. godinu, kako i puno zdravlja njima i njihovoj obitelji.

Ujedno iste želje i čestitke od srca šaljem svim mještanima našeg naselja Sveta Klara.






"Kliknite" na fotografiju kako bi je povećali!



























Nema komentara:

Objavi komentar