.

četvrtak, 10. prosinca 2015.

21. sjednica Vijeća mjesnog odbora Blato

Dnevni red 21. sjednice
 Blato - Sjednici su prisustvovali, g. Hrvoje Matić, predsjednik VMO Blato (HDZ), g.Anto Marušić (Stranak rada i solidrarnosti Milan bandić 365), gđa. Jaranka Zdeličan (SDP) i g. Josip Imprić (SDP). Kasnije smo pri samom kraju sjednice obaviješteni smo od g. Hrvoja Matića, kako vijećnik Davor Tomaško (HDZ) nije mogao sudjelovati na sjednici zbog zdravstvenih problema.

"Otvaram 21. sjednicu VMO Blato, nazočno je četri od pet vijećnika. Petog očekujemo da nam se pridruži.

Na početku bismo trebali usvojiti Zapisnik, sa prethodne 20. sjednice. Zapisnik ste dobili ? Možemo glasati o njemu. Ima li primjedbi? Zapisnik se jednoglasno prihvaća.

Nadalje, slažete li sa sa dnevnim redom ili imate neku nadopunu?

Predsjednik Matić je dalje nastavio - Ja ću prvo samo pojasniti, dnevni red. Ova prva točaka je jasna sama po sebi. To nam diktira vijeće Gradske četvrti Novi Zagreb / zapad.

Druga točka dnevnog reda je Izvještaj komunalnog radara. S obzirom da je prošlo dosta vremena od kad smo imali komunalnog redara ovdje, očekivalo se da će određene stvari, on uraditi, koje smo mu rekli. Međutim kako vidim po njegovom izvještaju... Izvještaj baš i nje nešto prebogat odgovorima. Sada ću ga pročitati , a vama ću proslijediti tokom dana (na žalost pisani oblik još uvijek nismo dobili, do objavljivanja ovog teksta!).

G. Hrvoje Matić, predsjednik VMO Blato je čitao primljeni mail, s svog mobitela  

Na žalost neću moći biti u mogućnosti prisustvovati sjednici, zbog obaveza koje sam u međuvremenu zaprimio. Za potrebe sastanka, mogu vas izvijestiti, kako na području Mjesnog odbora sad učinjeno slijedeće:
  •  stavljena je pod nazor iza betonare  Beton Lučko,  koje je tjekom prošlog vikenda probijen novi put  u šumu i da vozila sa otpadom ulaze u betonaru, sa zadnje strane izlaze, van i deponiraju otpad, na prostoru prema bolnici. U tijeku je utvrđivanje vlasnika vozila i akcija djelatnika  policijske postaje Novi Zagreb, kako bi se istome stalo na kraj.
  •  ostali problemi po dojavama građana, rješavaju se prontno nalozima podružnica Holdinga na sanaciju, popravaka autobusnog stajališta na Karlovačkoj cesti. 
  •  postava rasvjete na autobusno stajalištu u "oteretnom kanalu"
  •  uklanjanje metalnih stupića, košnja igrališta na istoj lokaciji
  •  uklanjanje ne registriranih vozila na javnoj površini, koja ometaju normalan promet i odvoz smeća.


Za riječ se javio vijećnik Josip Imprić, te zamolio ponovno čitanje prvog dijela dopisa, komunalnog redara koji je pročitao, Hrvoje Matić, predsjednik VMO Blato. Predsjednik je ponovno, pozorno pročitao traženi dio.

"Neka to razumije, tko hoće, ja to ne razumijem - konstatirao je vijećnik Imprić! 

"On je tu sve pobrkao!" - kazao je vijećnik Anto Marušić.

To je betonara tu kod nove bolnice od Mate i od ovoga , kako se zove? Mali grm. Mate i Mali grm, što prodaju šljunak. Voze oni šljunak, ali iskopaju dole dvadeaset metara uđe dole kamion i bager. Naprave rampu, kad iskopaju šljunak do samog kontejnera gdje su psi i oni, onda tu dolje zapunjavaju sa šutom, a to je "tako daleko od nasipa!" i "od riječno korita Save ..."

Ne treba biti daleko - nadodao je vijećnik Imprić.

Ironično govori, vijećnik Marušić,  naglasio je g. Matić predsjednik VMO Blato.

Vjerovatno je pogriješio od svega toga - Beton Lučko - konstatirao je g. Marušić

Nisu mogli kroz šumu. Koju šumu ? - zapitala se vijećnica g. Zedličan.

Sve to skupa nema logike, konstatirao je vijećnik Imprić.

"Hoćete da ga nazovem?" - upitao je prisutne g. Matić

Ne, kazao je g. Imprić.

....ili da sazovemo novi sastanak - upitao je g. Matić.

Ja sam za to da sazovemo novi sastanak - kazao je vjećnik Imprić.

On je rekao da može doći na idući sastanak – dodao je g. Matić.

Nađimo se ponovno za dva ili tri dana, ali ovako ... konstatirao je g. Imprić.

Da, ovo je bez veze, da...- složio se g. Matić i predložio - Onda ćemo tako i zaključak donijeti da  tražimo novi sastanak pošto se on nije pojavio, OK, Jeste za? Dakle, jednoglasno se slažemo.

Idemo mi onda redom, nastavio je sastanak g. Matić. Godišnji izvještaj financijskog plana. Vidjeli ste svi izvještaj. Tu su naše plaće i onaj dio koji možemo rasporediti i tu je stanje na kraju nula. Slažete li sa sa predloženim Izvještajem izvršenju godišnjeg financijskog plana?

Početak 21. sjednice VMO Blato
Ne, slažem se - izjasnio se vijećnik Imprić. Pazite sa čim se ne slažem. Ne slažem sa sa tim što mi jednostavno ništa o tome ne odlučujemo. Što smo mi odlučivali? A mi sada moramo prihvatiti nešto za što nismo donijeli odluke... Dio jesmo - istaknuo je g. Matić, predsjednik VMO Blato. A ovaj se dio slažemo jer dobivamo plaću .... Da se ne slažemo, vratili bi plaću! Ja mogu vratiti, meni nije problem, nastavio je vijećnik Imprić. „Šalim se, šalim se..“ naglasio je g Matić. Ovo je neformalno! Čitava je star u tome da se nas  praktički drži, kao male „majmune“..Mi ti damo, to ti je plan i onda ti posle odobri taj plan. A nemaš nikakav utjecaj. Mislim to su gluposti!

U kom djelu mislite? – upitao je g. Matić. Na utjecaj općenito? Ma, normalna stvar da nemamo, nastavio je g Imprić,  ako mi trebamo raditi svoj plan onda treba svaki Mjesni odbor dobiti i svoj budžet i on treba rasporediti oda taj budžet!

Da, ja sa s vama slažem, u tom dijeli i to bi trebalo staviti tu, taj komentar, odnosno ne slaganja na „Prijedlog financijskog plana ...godišnjeg“ nastavio je g. Matić. Ali ovo je Godišnji plan o  izvršenju, znači mi smo Plan već usvojili, mi se sada samo trebamo složiti.... Prekinuo ga je g Imprić: Pa, mi možemo napraviti komentar uz taj Plan...da mi usvajamo nešto na što nemamo utjecaj. Ne ovisi o nama, i da je to čista formalnost, radi pokrića, da se ipak obavlja nekakvo upravljanje u Vijeću mjesnog odbora.

Također nemamo utjecaja, nastavio je g Imprić, na visinu i raspodjelu sredstava koja su dodijeljena Vijeću mjesnog odbora Blato. Znači nemamo utjecaje ni na prihode ali ni na rashode!

Evo vidite ljudi, što se sada desilo. Vanjski dio doma je sav „zašaran“ sprejem. Zvao sam policiju. Zvao sam također osiguravajuće društvo, koji osiguravaju naš dom, ali naš dom i naše prostorije nisu osigurane od „šaranja!“. Mi sada nemamo mogućnosti reći - dajte gradske službe, pofarbajtet to! Da imamo mi  proračun, mi bi rekli :  Ljudi evo dajte, nek netko to pofarba, dati ćemo mu(kaj ja znam? Npr. ) dvije tisuće.

 Da, slažem se, kazao je g. Matić i nastavio- Ja sam se šokirao kada sam vidio da ni tih „jadnih“ pet tisuća kuna, koje dobivamo ne možemo, rasporediti na ono što mi mislimo, da je dobro. Nego uvijek moramo rasporediti, ne znam udrugama itd...Kupiti cvijeće.. i to je to što smiješ. Ovakve nekakve popravke, trebaš tražiti preko Vijeća gradske četvrti. I onda je to sve sporo...

Ljudi, mi smo zapravo ovdje izvrgnuti  jednome ruglu – kazao je g Imprić. Ne samo mi, svi.  Na taj način lokalna samouprave , makar je nekada u statutu pisalo (što je pokojni g Šprem zapisao)  pa su onda napravili izmjene, dopune statuta, da su Vijeća mjesnih odbora, pravne osobe, da imaju svoj žiroračun...

Pečat je u Vijeću gradske četvrti.. uključio se g. Matić

Ako imaš pečat... htio je nastaviti g Imprić.

Da imaš, nastavio je g. Matić – ali u Vijeću gradske četvrti, samo gdje oni odobre da ti lupiš žig!

To ti je zapravo „centralizacija“ – konstatirao je vijećnik Imprić.

Mi smo, na neki način neko opravdanje, da se može reći, postoji lokalna samouprava, a u stvari nismo ništa. Postojimo na papiru a ništa ne odlučujemo!

Ti kad pogledaš koliko je novca uplaćeno u doprinose u Blato, a koliko je Blato i nakon tek koliko godine je nešto dobilo, to je strašno! – konstatirao je g. Matić, predsjednik VMO Blato.

Mi smo svojevremeno računali, otprilike koliko ima građana naselje Blato, i onda uzeli nekakvu košaricu, koliko se samo potroši samo na prehranu, započeo je izlaganje g. Imprić. Računali smo na osnovu četveročlane obitelji. Tu izdvajamo u onaj porez, gradski prirez i naše naselje Blato samo u taj porez izdvoji godišnje oko 6 miliona kuna. Onda je izdvajalo, to je prije cca tri godine. Od tih 6 miliona kuna je prireza sigurno, jedno recimo oko milion i osamsto kuna. Da mi dobijemo petsto tisuća kuna, mi bi sa tim novcem više napravili nego što ovi naprave sa dva ili tri miliona kuna.

Shvatite jednu stvar, da svaki kilometar ceste, koji se napravi asfalta, još je jedan ukrađen.. Ja sam to dokazao i na Gradskoj skupštini! I niko da mrdne sa malim prstom. Argumentirao sam to sve sa fotografijama računima, mjerama, izmjerama. Dobro, moj plakanje neće riješiti ništa.

Dakle, usvajamo ovaj kometar – konstatirao je g. Matić.

Upiši rečenici dvije, ovog komentara, neka ostane negdje zapisano.. – zatražio je g. Imprić.

Hoću, hoću ... složio se g Matić.

(nastaviti će se ...)

Nema komentara:

Objavi komentar