.

srijeda, 18. studenoga 2015.

I za Kajzericu vrijedi - u zdravom tijelu, zdravi duh

Kajzerica - U ponedjeljak (16. studenog. 2015.god) smo ponovno posjetili Društveni dom u Kajzerici. Ovoga puta smo zatekli istoga trenera, no drugu skupinu vježbačica.

Bile su tu umirovljenice, koje kako kažu, možda rade malo sporije svoje vježbe, ali su naglasile - radimo ih temeljitije i sa voljom!

I zaista, do samog posljednjeg trenutka vježbanja, mogla se čuti tek, ugodna glazba i riječi trenera Ivana. Sve su žene predano i pažljivo pratile rad i uputstva trenera Ivana.

Na kraju sata, smo zamolili poneku od njih da nam kažu svoje dojmove, i razloge zbog kojih su odlučile dolaziti ovdje i vježbati.



Gđa. Ljerka Božić
Mještanka sam Kajzerice i neizmjerno sam zadovoljna i zahvalna profesoru  Ivanu, jer stvarno sam na noge invalid i sad sam uspjela savladati i sad se mogu popeti na  prste.

Stvarno i neizmjerno je to i zdravo i rekreativno i izvanredno se osjećam.

Kad sam doma, jedva čekam da dođe termin, kako bih ponovno mogla vježbati, ali i družiti se sa svim ovim prekrasnim ženama. 

Termini su dva puta na tjedan, i oni mi puno znače. Jedno vrijeme sam bila bolesna, pa iz tog razloga nisam bila u mogućnosti dolaziti, no čim sam ozdravila nastavila sam dolaziti i vježbati redovito.



Gđa. Zdenka Činčić
Ja živim u naselju Trnsko, ali me to ne priječi da redovito dolazim ovdje i da vježbam sa ostalim dragim ženama. Kada pogledam u nazad, iza mene su dvije prekrasne godine kako ovdje dolazim sa posebnim veseljem.

Ne moram ni isticati, kako sam jako zadovoljna, i upravo iz rog razloga dolazim redovito bez i jednog izostanka. To se zna - ponedjeljak i srijeda su moji dani vježbanja!

što se pak tiče trenera, odnosno profesora, kao osoba je predivan, mlad, zabavan i stručan. Dodal bih , odnosno pozvala i ostale žene na Kajzerici poput nas, da dođu i da se uključe. Ovo je potpuno besplatno, tako da tu nproblema nema što se tiče novca. Zato dođite, zaista ne znate što propuštate , ne koristeći ovakvu blagodat.



Gđa. Veronika Katić
Također sam ponosna mještanka Kajzerice. već dolazim dugi niz godina na ove vježbe (pet/šest godina). Jako sam zadovoljna, upravo moj dugi staž dolazaka to i dokazuje. Zar ne?

Moram, baš kao i moje prijateljice pohvaliti profesora Ivana, koji se zaista uvijek odnosi profesionalno i prema nama ali i prema vježbama i vježbanju.

Htjela bih kazati, ne znam za ostale, no nakon svakog vježbanja, iako sam gospođa u godinama -  odlično se osjećam. Na sreću, taj osjećaj nekako traje do ponovnog susreta. 

Ono što je još isto tako važno, uz vježbanje se i družimo. Ima nas oko 12 (dvanaest) ili 10 (deset), kako kad, ali svi smo si kao jedna familija.



Gđa. Ana  Trbušić
I ja živim na Kajzerici, i ovdje dolazim svaki termin redovito - dva puta tjedno. Volim vježbati ? Ne znam. Kao mlada nisam imala vremena, no sada mogu stvarno reći,  kako volim vježbati i ovdje dolaziti i družiti se.

Već  bolujem od reume i primjetila sam kako mi ove vježbe uveliko pomažu i čine bol daleko manjom.

Htjela bih pohvaliti profesora, jer se zaista zalaže i pruža sve od sebe, kako bi iskoristili maksimalno i kvalitetno, vrijeme koje nam je pruženo. Na kraju bih pozvala sve starije mještane Kajzerice, da dođu i uključe se. Da ne gledaju samo televiziju već da malo ulože i u svoje tjelo.



Gđa. Marija Šaranja, predsjednica
Vijeća Mjesnog odbora Kajzerica
Ja sam također i predsjednica Podružnice umirovljenika Kajzerica. Moram istaknuti kako smo jako zadovoljni da imamo i ovakav sadržaj u našem naselju. Svakako bih istaknula, kako su vježbe stručno prilagođene (od prof. Ivana Lukanović) dobnim skupinama, pa je upravo ova prilagođene grupi - treće životne dobi.

Iskustva su vrlo pozitivna i kako saznajemo da se mnoge žene osjećaju mnogo bolje od kada dolaze i vježbaju zajedno.

Već sam spomenula trenera, g. prof.Lukanović, no vrijedi svakako ponoviti, kako je stvarno stručan, predan i (kako ste već mnogo puta čuli) hvaljen od sudionica ovog vježbanja.

Vježbanje nam  (ovo govorim i u osbno ime!) stvarno pomaže. Ne mogu kazati kako sam redovita, jer imam dosta društvenih ali i ostalih obaveza, no moram priznati, kako mi u pojedinim trenutcima vježbe i vježbanje dosta ne dostaju. zato, koristim svaku mogućnost da dođem i da vježbam ali i da se podružim sa članicama ove grupe.

Na kraju želim zahvaliti , u ime svih nas, onima koji su nam to omogućili. Pozivam također i druge umirovljenice i umirovljenike da nam se pridruže. Malo ću se i našaliti te pozvati umirovljenike, neka se malo ohrabre, jer kako možete i sami vidjeti nemamo ni jednoga njihovog predstavnika.







"Kliknite" na fotografiju kako bi je povaćali!







Nema komentara:

Objavi komentar