.

nedjelja, 29. studenoga 2015.

Posjetili smo - Radionicu - Advent 2016. radionica za treću životnu dob, koja se održala u Centru za kulturu

Remetinec - zadnjeg dana trodnevne radionice posjetili smo vrijedne polaznice radionice, na čelu sa gđom. Gordanom Deriš, voditeljicom Radionice - Advent 2016. radionica za treću životnu dob. 

Ono što nas je odmah ugodno iznenadilo je bila prekrasna vesele atmosfera, koju smo zatekli i koja se nije mijenjala svo vrijem trajanja ovog dnevnog druženja. U kreativnom neredu, čula se pjesma, koja je plovila od grla do grla, onako spontana, kako to samo žene znaju. No, dominantno je ipak bilo, umijeće i kreacija, koja je ovoga puta zaista postigla svoj vrhunac, kada smo pogledali, od čega ove spretne i umješne žele stvaraju ugodne za oko adventske vijence, no i ostale prigodne nakitne predmete. 

Bilo je tu svega, ljepila, kartonskih kutija prepunih prikupljenih starih grana i grančica, kore od drveća. mahovine, žice, keramičkih predmeta, što cijelih što zdrobljenih..... Zaista smo se divili ovim prekrasnim ženama, kako uspijevaju iz svega ovoga izraditi, tako lijepe ukrase, na kojima smo im u jednom trenutku možda čak i pozavidjeli. Poneseni svim tim dojmovima, zamolili smo voditeljicu Radionice - Advent 2016. radionica za treću životnu dob da nam kaže nešto o svemu ovome.



Gđa. Gordana Deriš, voditeljica Radionice
Advent 2016. radionica za treću životnu dob
Ove naše radionice traju otprilike oko pet godina u kontinuitetu. Ono sa čim bi se skromno pohvalila u ime svih učesnica ovih radionica je činjenica kako je odaziv svake godine sve veći i veći.

Naime, ovdje se kao u pravilu okupljaju žene koje imaju već usađenu kreativnost, te na ovim radionicama činimo (za neke, čuda) gdje iz već odbačenih stvari ili predmeta, mi ponovno stvramo prekrasne upotrebljive stvari pa čak i nakit.

Ovo je prigodna radionica za Božić, tako da radimo ukrase za nadolazeće blagdane, dakle adventske vijenčiće, ukrase za bor i jaslice.

Naše "stare" polaznice su već naučile, pa donose od kuće materijale, a i Centar za kulturu , zahvaljujući potpori Gradskog  ureda, pribavi dosta radnog materijala, tako da si svi naprave poneki ukras za doma a isto tako ukrasimo i Centar ....

Centar je prije 12. godina posadio jedan bor "Silver", koji je sada izrastao, na ponas nas svih u prekrasan veliki bor, koji također ukrasimo, uradcima radionica: Hobby art, dječjih radionica i naših likovnih radionica, tako svi sudjeluju u kićenju, prostora, našeg bora, ulaza.... u vrijeme prvog adventa.

Na kraju bih dodala, kako Centar za kulturu Novi Zagreb sa svojim aktualnim programima pokušava zadovoljiti cjelokupnu populaciju, dakle od najmlađih, predškolaca, do oni najstarijih. Dobna ograničenja nikada ne spominjemo jer ih dosta ovdje kod nas zaista nema.

Također smo za svoje utiske, doživljaje ove radionice upitali neke od polaznica..



Gđa. Đurđa Gudelj, polaznica radionice
Polaznik sam ove radionice svake godina od samih početaka. Kako je tema radionice, gotovo uvijek ista, reklo bi se da mi svake godine ponavljamo i radimo uvijek nešto isto. No, to je najdalje od istine. Ljepota i uspjeh, ali i zadovoljstvo svih nas koji se svake godine ovdje vraćamo uvijek ispočetka je upravo u tome, što svake godidne sve radimo na neki drugačiji način.

- Kažete kako se ovdje od samog početka prije pet godina. Što vas je tome privuklo?

- Privukla me prije svega neograničena mogućnost kreativnog izražavanja podržana od strane struke. kako se i sami možete uvjeriti, svaki ovaj izrađeni ukras, je potpuni orginal svog autora. Svaki za sebe priča priču. Govori prije svega o autoru, zatim i o našoj radionicu (sasvim bi radovi bili drugačiji da je ovdje ne daj Bože "napeta" atmosfera..) no isto tako nam kroz male iskrice "pripovdjeda" u kojem će i kakvom domu završiti kao ukras za Božićne blagdana.

- Polazite li još koju radionicu u Centru za kulturu Novi Zagreb ?

- Na žalost ne, iako doma samostalno izrađujem nakit, što je, kako će te primijetiti na ovom tragu iste estetike, samo malo umanjeno. No, za kraj  bih htjela kazati kako mi je pomalo žao što se radionica privodi kraju, ali isto tako mi je žao, što niste kojim slučajem navratili u četvrtak, kada nas je bilo daleko više i gdje je bilo daleko više gotovih radova. Kao i obično nije se gledalo na sat do kada radionica traje. Bitno je bilo ugodno druženje kreativno stvaranje i želja da sve ovo što duže traje. Eto, zahvaljujem vama, ali i Centru za kulturu što nam već godinama omogućava ovako predivno druženje u prekrasnim prostorijama. Zahvaljujem u ime svih  polaznika također i gđi. Gordani Deriš.



Gđa. Božica Lovrić, amater slikar
Obožavam prirodni materijal i na ovoj sam radionici došla na svoje. Inače sam vanjski suradnik, naime pomažem gđi. Gordani Derviš kod sličnih prigodnih radionice, Uskrsna radionica,  radionica za Ivanje. Primjećujem također kako većina žena polaznica također radionice vole prirodne materijale, pa odmah prepoznajemo tu zajedničku crtu, tako da se žene odmah opuste i obožavaju, tako da je to jedna radionica, kao je službena, ali svi smo ovdje kao obitelj. Povežemo se bez obzira, da li je netko ovdje prvi drugi put ili od početka. Razmijenimo brojeve. Svi vole raditi, posto radimo najviše iz prirodnog materijala.

- Koliko dugo viu sudjelujete na ovim radionicama?

- Također od samog početka. Od kada je gđa. Gordana Deriš krenula sa radionicama.

- Da li ste zadovoljni sa odazivom ljudi ?

- Ovih dana je ovdje premalo mjesta. Žene dođu  i toliko se opuste, da je to za gotovo ne povjerovati! Nama dolaze žene iz Črnomerca, Savice,  Pešćenice... To nije samo Novi Zagreb ili  naselje Remetinec. Zapravo najmanje nas ima tu iz naselja Remetinec. U stvari , to vam je dokaz koja je atmosfera, kad ženama nije teško posle posla doći iz drugog kvarta.



Gđica.  Tanja, polaznica radionice
Na ovoj sam radionici prvi puta i htjela sam nekoga povesti sa sobom i zaista mi je žao što nisam. Naime, iznenađena sam kako iz prirodnih materijala  se može uraditi tako lijepe stvari.

- Kako ste saznali za radionicu?

-  Saznala sam preko kolegice s posla..

- Što vas je motiviralo?

- Ja već godinama želim doći na ovakvu jednu radionicu, ali nisam imala vremena niti prilike. Tako da se evo, ove godine sve "posložilo" i ja sam ovdje. Ovo je za mene , stvarno jedan novi početak nečeg novoga što sam ja još htjela od prije. Moji prvi dojmovi su za mene fascinantni. Prije svega ovo je ugodan prostor, prekrasni dragi, veseli i susretljivi ljudi. No, isto tako sam ugodno iznenađena koliko se materijala prirodnog uspjelo skupiti i kolike se prekrasne maštovite i kreativne stvaro od toga mogu napraviti. Ne znam..evo .....ugodno sam iznanađena svime .... Ja sam samo očekivala, kako će to biti nešto oskudno......a ono sve zapravo puno..raskoš... grana, plodovi,ljuske od oraha mahovina, ljepilo.  saznala sam kako se lijepe stavri mogu napraviti od perušine, češera, mašne, anđeli. Kakvi se sve mozaici mogu uraditi od ljusko od oraha. Do sada oduvijek sam kupovala neke materijale, a tek sada vidim, što se sve može. Oduvijek sam željela raditi sa prirodnim materijalima, ali nisam imala s kim...I evo, dogodila se ova radionica. Zaista sam neizmjerno zahvalna svima, Centru za kulturu .... voditeljici radionice gđi. Gordani  Deriš, ali i ostalim polaznicama radionice, gđi. Đurđi, gđi. Božici i svim ostalima da ne nabrajam poimence.



Gđa. Danka Grgurević, polaznica radionice
Ovdje sam također prvi puta, na ovoj radionici i isto tako imam samo riječi hvale. To što se ovdje radi sa prirodnim materijalima, to me jako veseli i radosti.Inače dolazim iz Pešćenice.

- Kako ste saznali za ovu radionicu?

- Tko traži taj i nađe, zar ne? Tako sam i ja za ovu radionicu saznala od prijateljice.

- Usmena predaka.

- Da upravo tako, iskreno mislim kako ovakvih radionica, ljudima nedostaje. Mišljenja sam kako ima puno ljudi, žena koje bi rado došle i dosta toga naučile i ugodno se družile. Ovdje smo svi kao jedna! Lijepo nam je , ugodno je. Ništa se ne skriva, čak što više, na svako pitanje svi se potrude pokazati , reći savjet, ono što zna. To mi se izuzetno sviđa.

- Hoćete li doći na neku od slijedećih radionica?

- Ma, obožavam ih i svakako vjerujem da hoću.






"Kliknite " na fotografiju, kako bi je povećali!







Nema komentara:

Objavi komentar